Beetje te dikkig hé?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben geen Jol-fan.
Dat dus. De trainer is prima, de man erachter heb ik wat moeite mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Qua prestaties doet 'ie het prima, maar ik mag de kerel niet. Nooit gedaan.
Ja, als niet en dan. En binnen 24 uur mogelijk nieuws...quote:
Dat is Jan Wouters. Maar bij Blind heb ik écht geen lekker gevoel nee.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
Blind zou echt de slechtste oplossing zijn die je kan verzinnen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
Blind zou echt de slechtste oplossing zijn die je kan verzinnen.
Ik zou het ook erg onverstandig vinden als Ajax ook weer van TD gaan wisselen. Laat Danny lekker zitten en haal anders Jans in Groningen op.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:50 schreef Wooldoor het volgende:
Als Blind het wordt moet er dus een technisch directeur bijkomen want je kan niet zonder en Blind kan het niet allemaal alleen doen. Je verplaatst zo alleen maar het probleem om het op de korte termijn op te lossen.
Vind het, als het zover komt, vooral triest voor Blind. Hij is een held, of het nu goed gaat of niet, maar die ben je binnen de kortste keren kwijt dan, vrees ik. Ajax en trainers gaat nooit lang goed, clubheld of niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is Jan Wouters. Maar bij Blind heb ik écht geen lekker gevoel nee.
Nemen gewoon klakkeloos SV over, maar dit kondig je toch niet zomaar aan?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:05 schreef Nashje het volgende:
Ben ik even blij dat het AD een ster is in onzin aankondigen.
Maar áls dit serieus waar is.... godallejezus wat een armoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |