Netjesquote:Ajax A1 wint Terborgtoernooi
Ajax A1 heeft de 30e editie van het Terborg Toernooi op zijn naam geschreven. Ajax versloeg in de finale Atletico Mineiro met 2-0.
De mannen van Frank de Boer wisten behalve de hoofdprijs ook de beste keeper en de topscorer te leveren. Sergio Padt, normaliter keeper van Jong Ajax, werd keeper van het toernooi. Lorenzo Ebecilio werd topscorer van het toernooi.
Inderdaad. Er zit geen 1 mega-talent tussen die groep geloof ik, zo eentje die binnen twee jaar alweer naar Madrid kan.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:47 schreef finsdefis het volgende:
Hopen dat die jeugd wat meer oplevert dan de voorgaande paar jaren. Martina, Anita, Sarpong etc. vind ik allemaal maar net-niet.. Hetzelfde geldt voor Siem de Jong overigens.
Niet ala W. Sneijder misschien, maar R. Sneijder heeft toch ook het label 'supertalent'? Althans, dat las ik ergens.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zit geen 1 mega-talent tussen die groep geloof ik, zo eentje die binnen twee jaar alweer naar Madrid kan.
R. Sneijder en Carstellon zijn de grootste talentenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zit geen 1 mega-talent tussen die groep geloof ik, zo eentje die binnen twee jaar alweer naar Madrid kan.
Wie?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
R. Sneijder en Carstellon zijn de grootste talenten
Okee, my bad in dat gevalquote:Op zondag 24 mei 2009 18:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Montana zei niet dat Olsen vrijdag gepresenteerd zou worden, dat zei die zogenaamde Clubreporter op Hyves
Nee idd, vind ik ook niet. Die jongens zijn nog een paar jaar jonger. Maar de "jeugd" die nu consistent in Ajax 2 speelt en rond de 20 (of ouder) is die hebben naar mijn mening weinig te zoeken in Ajax 1. Uiteraard heb je altijd de kans dat er eentje doorbreekt, dus ze allemaal wegdoen is ook geen optie (+ het zijn goede back-ups).quote:Op zondag 24 mei 2009 20:00 schreef BoerBert het volgende:
Maar Rodney en Castillon zitten niet in de groep Martina - De Jong etc. (vind ik)
Maar die komen aankomend seizoen pas (vast) in de A1quote:Op zondag 24 mei 2009 20:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie?
En je hebt Eriksen en Schouw ook nog.
is ook dikke BS. hij gaat alleen naar engeland of NL elftal als hij weggaat uit hamburgquote:Op zondag 24 mei 2009 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Vraag me alleen of waarom Jol HSV zou willen inruilen voor Ajax op dit moment.
Stilte is juist goed. Er wordt weinig gelekt.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:19 schreef Nashje het volgende:
Op AN zegt een poster 'met bronnen dicht bij Van den Boog' dat Ajax rond is met Jol, alleen de clubs moeten er nog uitkomen.
Op een andere website (Ajaxshowtime) staat eenzelfde bericht, alleen dan gaat het om Le Guen die na het weekend gepresenteerd zal worden.
Daarnaast kun je de stilte rondom Ajax verdacht vinden. Daarmee wordt de kans op Jans, die nog bezig is met Groningen, ook wat groter vind ik. Mag je Berg ook meteen verwelkomen.
Heb jij nog vertrouwen in de komst van Olsen?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stilte is juist goed. Er wordt weinig gelekt.
Ik zie ook geen enkele reden waarom hij in godsnaam naar Ajax zou komen.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Vraag me alleen of waarom Jol HSV zou willen inruilen voor Ajax op dit moment.
Hoezo?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Als je echt diep wilt zinken moet je vooral Le Guen aanstellen.
Oh, jullie bellen elke dag?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
is ook dikke BS. hij gaat alleen naar engeland of NL elftal als hij weggaat uit hamburg
En dus is hij een slechte trainer?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heeft de laatste jaren bij Rangers en PSG (los van dit seizoen) alleen maar gefaald.
Beetje te dikkig hé?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben geen Jol-fan.
Dat dus. De trainer is prima, de man erachter heb ik wat moeite mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Qua prestaties doet 'ie het prima, maar ik mag de kerel niet. Nooit gedaan.
Ja, als niet en dan. En binnen 24 uur mogelijk nieuws...quote:
Dat is Jan Wouters. Maar bij Blind heb ik écht geen lekker gevoel nee.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
Blind zou echt de slechtste oplossing zijn die je kan verzinnen.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
Blind zou echt de slechtste oplossing zijn die je kan verzinnen.
Ik zou het ook erg onverstandig vinden als Ajax ook weer van TD gaan wisselen. Laat Danny lekker zitten en haal anders Jans in Groningen op.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:50 schreef Wooldoor het volgende:
Als Blind het wordt moet er dus een technisch directeur bijkomen want je kan niet zonder en Blind kan het niet allemaal alleen doen. Je verplaatst zo alleen maar het probleem om het op de korte termijn op te lossen.
Vind het, als het zover komt, vooral triest voor Blind. Hij is een held, of het nu goed gaat of niet, maar die ben je binnen de kortste keren kwijt dan, vrees ik. Ajax en trainers gaat nooit lang goed, clubheld of niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is Jan Wouters. Maar bij Blind heb ik écht geen lekker gevoel nee.
Nemen gewoon klakkeloos SV over, maar dit kondig je toch niet zomaar aan?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:05 schreef Nashje het volgende:
Ben ik even blij dat het AD een ster is in onzin aankondigen.
Maar áls dit serieus waar is.... godallejezus wat een armoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |