Als jij je tieten post welquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt poezen in je fobo, ik weet niet of je hier wel wil zijn.
Wat fijn.quote:
en volgens mij ben je best gezelligquote:
Ik zal wel lief zijn hoorquote:
Hm, pk is lief, bijzonder goed begin voor je Sinceriaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als jij je tieten post wel!
Omdat Bt dat wil natuurlijk.
Wij hadden gisteren een vrij behoorlijk feestje en donderdag ook de stad in geweest. Iedereen brak en zulks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, ja dan zitten we dus in hetzelfde schuitje.. Ik ging niet naar vrienden of de stad in vanwege mn examens etc, maar met je ouders voor de tv zitten en daarna Fok!ken is ook niet echt een nuttige tijdsbesteding ofzo dus had ik net zo goed iets leuks kunnen gaan doen.
Niet dat jullie niet leuk zijn hoor!
Jeujquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal wel lief zijn hoormaar ik geef geen garanties over het gedrag van de rest.
![]()
[..]
Hm, pk is lief, bijzonder goed begin voor je Sinceriakan me de laatste keer niet heugen dat dit gebeurd is.
En ja inderdaad, tieten please?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Ik ben een beetje preuts, jullie krijgen er maar 1:Zwart/wit, stijlvol hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Dank je.quote:
Dan moet je niet klagen, dan heb je je portie feestjes wel weer gehad.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren een vrij behoorlijk feestje en donderdag ook de stad in geweest. Iedereen brak en zulks.
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Ik ben een beetje preuts, jullie krijgen er maar 1:Wauw, tsja met zulke enorme jetsers kunnen we natuurlijk niets anders dan je een heel warm en hartelijk onthaal geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou geen probleem hoor!quote:
Hartjes? Waar?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
God, er post er weer een van het vrouwelijke geslacht en de hartjes zijn niet meer te tellen.
volgens mij is er laatst gewoon een terminale ziekte bij paaskonijn gediagnoseerdquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
God, er post er weer een van het vrouwelijke geslacht en de hartjes zijn niet meer te tellen.
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgens mij is er laatst gewoon een terminale ziekte bij paaskonijn geconstateerd
hij doet veels te aardig![]()
Ben ik al zo oud.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:08 schreef gers het volgende:
we willen haar neuken snap dat dan ze is volgens mij een milf
Interpunctie, use it.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:08 schreef gers het volgende:
we willen haar neuken snap dat dan ze is volgens mij een milf
Als ik een terminale ziekte had zou ik op alles en iedereen gaan kankeren.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgens mij is er laatst gewoon een terminale ziekte bij paaskonijn gediagnoseerd
verkeerde woord![]()
84 volgens je fobo dus een milfquote:
Ik ben aardiger dan je denkt hoor!!1quote:Op zondag 24 mei 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgens mij is er laatst gewoon een terminale ziekte bij paaskonijn gediagnoseerd
verkeerde woord![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh kijk Ludo, daar heb je er zo eentje met een kuthartjes
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh kijk Ludo, daar heb je er zo eentje met een kuthartjes
![]()
![]()
Maar ik ben helemaal geen mamma, noch een Islamitische beweging op de Filipijnen of een attractie in Magic Kingdom.quote:
Wie gaat er de mist in: Ludoquote:
quote:
Ik heb dan ook pikstraf en dan kan ik maar beter bij de geiligheid uit de buurt blijven.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Lief doen op Fok!, wie geeft het goede voorbeeld: Krentenbol
Zie dePI die haar oprechtheid aantoont.
[..]
Wie gaat er de mist in: Ludo
Iedereen weet dat 6.gif geen geschikte PI is om in slipjes te komen
[..]
Ik geef je gelijk. Hier heb je een poesje.quote:
leugensquote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben aardiger dan je denkt hoor!!1
Hihihihi, hoe kom je nu weer aan pikstraf? Wat heb je d'r misdaan?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb dan ook pikstraf en dan kan ik maar beter bij de geiligheid uit de buurt blijven.
Jij daagt me uit.quote:
Maar hij wil alleen maar een beetje liefde...quote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
Geen poesjes posten, daar slijt het textiel van mijn boxer zo van.
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Lief doen op Fok!, wie geeft het goede voorbeeld: Krentenbol
Zie dePI die haar oprechtheid aantoont.
[..]
Wie gaat er de mist in: Ludo
Iedereen weet dat 6.gif geen geschikte PI is om in slipjes te komen
[..]
ZO LIEFquote:Op zondag 24 mei 2009 00:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Hier heb je een poesje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb dan ook pikstraf en dan kan ik maar beter bij de geiligheid uit de buurt blijven.
Ok.quote:
Dat jij altijd goede kaarten krijgtquote:Op zondag 24 mei 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MOET IK JE SOMS WEER INMAKEN HE HE HE?
Niet raar.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd genoeg blijf ik dit ook schattig vinden!
Ik wilde iets spannends posten voor je, ik zocht op horny, en ik vond ditquote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
Geen poesjes posten, daar slijt het textiel van mijn boxer zo van.
Dat kun je nadat ik 20 keer heb gewonnen niet meer als argument gebruiken!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat jij altijd goede kaarten krijgt.
Haar moeder gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihihi, hoe kom je nu weer aan pikstraf? Wat heb je d'r misdaan?
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde iets spannends posten voor je, ik zocht op horny, en ik vond dit:
[ afbeelding ]
Uw plaatje werkt niet.quote:
Je weet zelf ook dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kun je nadat ik 20 keer heb gewonnen niet meer als argument gebruiken!
subtiel, maar je vergeet pk's winsten ook te postenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kun je nadat ik 20 keer heb gewonnen niet meer als argument gebruiken!
Die 2 keer jaquote:Op zondag 24 mei 2009 00:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
subtiel, maar je vergeet pk's winsten ook te posten
Hmmmm....quote:Op zondag 24 mei 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde iets spannends posten voor je, ik zocht op horny, en ik vond dit:
[ afbeelding ]
Krentenbol.quote:
Mindtricksquote:Op zondag 24 mei 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben wel beter in steen, papier, schaar.
Tof hè.quote:
Hai.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:45 schreef Fascination het volgende:
Bt zeg eens hai tegen me, ik heb het moeilijk.
Zonder hoofdletter!quote:
Oké ik snap het.quote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fijn dat je aan één woord genoeg hebt.
Ja niks? Ik zeg Hai, zoals je vraagt, en dan zeg jij, ik weet genoegquote:Op zondag 24 mei 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?Echt waar.
Nee want Fas haat mequote:Op zondag 24 mei 2009 00:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh oeps, misschien niet het goede moment![]()
!!1
Nee jij haat mij.quote:
Eens.quote:
quote:Mijn merken: Bavaria, BLizzard: P, Coca Cola, Fender, Gibson, petrol, lays, Alhambra<3, World of Warcraft: P, Allstar, G-star, chasin.
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je daar al geil van wordt dan heb je die pikstraf blijkbaar al veel te lang, jezus.
Eén brok geiligheid, dat is wat ik ben.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je daar al geil van wordt dan heb je die pikstraf blijkbaar al veel te lang, jezus.
Bwehehe, wat een heks.quote:
Zo mag ik het horenquote:
Ja ik ook maar je moet de lat niet al te laag leggen hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eén brok geiligheid, dat is wat ik ben.
Anorexia-tijd.quote:
Alsof ik reden tot wanhoop heb.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen!
[..]
Ja ik ook maar je moet de lat niet al te laag leggen hoor!
Mên, die was voorspelbaar.quote:
Wat lief!quote:
Maakt niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd bij je in je hart?
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Ik voel me meteen helemaal geliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1 voor jou.
Daarom.quote:
Die broek, wat een afknapper.quote:
Mijn 40.000e post gemist.quote:Aantal forumposts 40.025
Graag iets voller.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
NEINNNN!!!!!!!!111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mijn 40.000e post gemist.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22222e gemistquote:Aantal forumposts: 22238
Alsof dat boeit.quote:
Kom op, dat ziet er gewoon echt niet uit.quote:
En welke mijlpaal mag dat zijn?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:18 schreef BigKahuna het volgende:
Whehehe al die falers die hun mijlpalen missen
Ik ben keurig op tijd voor mijn 13294e post!![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee verdomme. Kan toch helemaal niet?
quote:
Ik zie niets.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Deze laat zich goed vollopen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga nu wel echt slapen, het niveau daaltslaap lekker allemaal
!
Ohja, welterusten.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga nu wel echt slapen, het niveau daaltslaap lekker allemaal
!
Asperges is iets dat ik niet lus?quote:
Ik lus ze welquote:
GODVERquote:
Ik moest aan de McDonalds reclame denken, die over die worteltjes. Vies hè!quote:
Ze lijkt op Haydenquote:
Wat houd je hier op FOK mên?quote:
Of gewoon Love luisteren.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:40 schreef BigKahuna het volgende:
ludo heb je m'n tip al opgevolgd om gewoon even country te gaan luisteren?
Nee, Moby staat op en ik ben te lam om te youtuben.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:40 schreef BigKahuna het volgende:
ludo heb je m'n tip al opgevolgd om gewoon even country te gaan luisteren?
Die is 14.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Lo ook wel leuk, die zegt echt wat ze denkt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja so what?quote:
Neen!quote:
Bekend probleem.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weet niet men, geen zin om te slapen.
Mobyquote:Op zondag 24 mei 2009 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, Moby staat op en ik ben te lam om te youtuben.
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zijn er nog must-see topics die ik heb gemist?
quote:
quote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lol que ze staan zowaar 2e. Staan ze boven Juve
quote:
Sure.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Pato eet in z'n eentje heel Juventus op.
Genoa.quote:
Toedels.quote:
Over welke De Rossi heb jij het hier?quote:
quote:
Neen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Roma
Heeft dat kutwijf de club nou al verkocht?
Die van jullie waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over welke De Rossi heb jij het hier?
De De Rossi die waarschijnlijk Roma nooit zal verlatenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over welke De Rossi heb jij het hier?
Nedved supporter. En nooit echt supporter geweest, maar als er dan een grote club in Italië mocht winnen van me was het wel Juventus, ja.quote:
Aquilaniquote:
Mexes. Ik vond hem vroeger wel baas. Maar tegenwoordig niet meerquote:
De rest is kut.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
Je mag veel spelers van Roma overnemen, maar die hier genoemd worden blijven je vanaf.
Tegen Liverpool maakt automatisch zeer chill.quote:
Juichen alsof het expres wasquote:
Die is ook chill ja.quote:
Graag, krijg je er een keeper cadeau bij.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ewa deze mooiboy checkt de verdediging van Milan.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Juichen alsof het expres was. Inzaghi
Milan
quote:Inzaghi: "Eerste goal was geen geluk"
24 mei 2007
Hoewel het er alle schijn van had dat Filippo Inzaghi bij de openingstreffer van de Champions League-finale min of meer per ongeluk een vrije trap van Andrea Pirlo van richting veranderde, meent de spits dat dit niets met geluk te maken had. Het was simpelweg een ingestudeerde variant, beweert SuperPippo.
"Zo nu en dan oefenen we op dit soort situaties. Tegen Empoli scoorde ik vorig seizoen op precies dezelfde manier. Die eerste goal brak de wedstrijd open, maar de tweede was mooier. Daarna moesten we nog even oppassen, want we voelden ons euforisch", zegt de spits, die uiteindelijk beide Milanese doelpunten voor zijn rekening nam. "Deze avonden blijven je de rest van je leven bij. Ik heb al vaak gescoord, maar scoren in een finale is iets speciaals", zegt hij stralend.
Dat werd er wel van verwacht ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Menez , dat was toch ook een supertalent?
Idd, welke mongool gaat dat print screenen.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat zijn dit voor kuttopics?
De complete aftiteling van The Bunker Online
Wat een idiootquote:
quote:
Wij hadden hem nog kunnen gebruikenquote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja en Milan zit met die kale kutkneus van jullie
[ afbeelding ]
Wat een mafkees is dat
Net zo gaar als dit.quote:
quote:Jamie Carragher has insisted Pepe Reina's bid for this season's Golden Glove award was behind his on-field disagreement with Alvaro Arbeloa during Liverpool's 2-0 victory at West Brom.
Goals in each half from Steven Gerrard and Dirk Kuyt secured victory for the Reds at The Hawthorns - and ended the Baggies' stay in the Premier League.
West Brom fought hard for a way back into the game in the latter stages, and created a number of chances which had Carragher seething with frustration.
"We can't win the league now but there are a number of targets we can aim for," said Carragher after the game. "We want to keep a clean sheet and we want Pepe to have a chance of the Golden Glove for the third season running. Pepe is one behind Van der Sar now and there's a chance Van der Sar won't play next week, so we wanted to make sure he got a clean sheet today.
Ja PSV misschien.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij hadden hem nog kunnen gebruiken.
DE SENDquote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja en Milan zit met die kale kutkneus van jullie
[ afbeelding ]
Wat een mafkees is dat
Liverpoolquote:Op zondag 24 mei 2009 02:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Net zo gaar als dit.
[ afbeelding ]
[..]
Carragherquote:
Arsenal misschien zelfs.quote:
Als we degraderen is het te begrijpen. Maar dan nogquote:Op zondag 24 mei 2009 02:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé PK.
http://www.footylatest.co(...)nal-talks-coming-up/
Is hij echt kleiner dan Arshavin?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als we degraderen is het te begrijpen. Maar dan nog.
Ja, als dat er staat lijkt me dat wel hè.quote:
Ja iedereen kan wel wat nummers verzinnen.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, als dat er staat lijkt me dat wel hè.
GATTUSO SAYS "WOT!?!?"quote:Op zondag 24 mei 2009 02:09 schreef BigKahuna het volgende:
KAKA SAYS HELLO !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
343, 84, 11quote:Op zondag 24 mei 2009 02:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja iedereen kan wel wat nummers verzinnen.
Seedorfquote:
Helaas nooit een goal gegundquote:
Borsthaarquote:
Oh, ik vond piovan wel een mooiboiiiquote:
Als je boos kijkt, krijg je een rimpel midden in je voorhoofd.quote:Op zondag 24 mei 2009 03:39 schreef 3lmo het volgende:
Ze lopen zo vet cool door de club, en als je niet aan de kant gaat kijken ze je boos aan.Totdat ze over je voet struikelen omdat ze druk zijn met boos kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |