Als jij je tieten post welquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt poezen in je fobo, ik weet niet of je hier wel wil zijn.
Wat fijn.quote:
en volgens mij ben je best gezelligquote:
Ik zal wel lief zijn hoorquote:
Hm, pk is lief, bijzonder goed begin voor je Sinceriaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als jij je tieten post wel!
Omdat Bt dat wil natuurlijk.
Wij hadden gisteren een vrij behoorlijk feestje en donderdag ook de stad in geweest. Iedereen brak en zulks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, ja dan zitten we dus in hetzelfde schuitje.. Ik ging niet naar vrienden of de stad in vanwege mn examens etc, maar met je ouders voor de tv zitten en daarna Fok!ken is ook niet echt een nuttige tijdsbesteding ofzo dus had ik net zo goed iets leuks kunnen gaan doen.
Niet dat jullie niet leuk zijn hoor!
Jeujquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal wel lief zijn hoormaar ik geef geen garanties over het gedrag van de rest.
![]()
[..]
Hm, pk is lief, bijzonder goed begin voor je Sinceriakan me de laatste keer niet heugen dat dit gebeurd is.
En ja inderdaad, tieten please?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Ik ben een beetje preuts, jullie krijgen er maar 1:Zwart/wit, stijlvol hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Dank je.quote:
Dan moet je niet klagen, dan heb je je portie feestjes wel weer gehad.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren een vrij behoorlijk feestje en donderdag ook de stad in geweest. Iedereen brak en zulks.
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Ik ben een beetje preuts, jullie krijgen er maar 1:Wauw, tsja met zulke enorme jetsers kunnen we natuurlijk niets anders dan je een heel warm en hartelijk onthaal geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou geen probleem hoor!quote:
Hartjes? Waar?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
God, er post er weer een van het vrouwelijke geslacht en de hartjes zijn niet meer te tellen.
volgens mij is er laatst gewoon een terminale ziekte bij paaskonijn gediagnoseerdquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
God, er post er weer een van het vrouwelijke geslacht en de hartjes zijn niet meer te tellen.
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgens mij is er laatst gewoon een terminale ziekte bij paaskonijn geconstateerd
hij doet veels te aardig![]()
Ben ik al zo oud.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:08 schreef gers het volgende:
we willen haar neuken snap dat dan ze is volgens mij een milf
Interpunctie, use it.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:08 schreef gers het volgende:
we willen haar neuken snap dat dan ze is volgens mij een milf
Als ik een terminale ziekte had zou ik op alles en iedereen gaan kankeren.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgens mij is er laatst gewoon een terminale ziekte bij paaskonijn gediagnoseerd
verkeerde woord![]()
84 volgens je fobo dus een milfquote:
Ik ben aardiger dan je denkt hoor!!1quote:Op zondag 24 mei 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgens mij is er laatst gewoon een terminale ziekte bij paaskonijn gediagnoseerd
verkeerde woord![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh kijk Ludo, daar heb je er zo eentje met een kuthartjes
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh kijk Ludo, daar heb je er zo eentje met een kuthartjes
![]()
![]()
Maar ik ben helemaal geen mamma, noch een Islamitische beweging op de Filipijnen of een attractie in Magic Kingdom.quote:
Wie gaat er de mist in: Ludoquote:
quote:
Ik heb dan ook pikstraf en dan kan ik maar beter bij de geiligheid uit de buurt blijven.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Lief doen op Fok!, wie geeft het goede voorbeeld: Krentenbol
Zie dePI die haar oprechtheid aantoont.
[..]
Wie gaat er de mist in: Ludo
Iedereen weet dat 6.gif geen geschikte PI is om in slipjes te komen
[..]
Ik geef je gelijk. Hier heb je een poesje.quote:
leugensquote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben aardiger dan je denkt hoor!!1
Hihihihi, hoe kom je nu weer aan pikstraf? Wat heb je d'r misdaan?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb dan ook pikstraf en dan kan ik maar beter bij de geiligheid uit de buurt blijven.
Jij daagt me uit.quote:
Maar hij wil alleen maar een beetje liefde...quote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
Geen poesjes posten, daar slijt het textiel van mijn boxer zo van.
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Lief doen op Fok!, wie geeft het goede voorbeeld: Krentenbol
Zie dePI die haar oprechtheid aantoont.
[..]
Wie gaat er de mist in: Ludo
Iedereen weet dat 6.gif geen geschikte PI is om in slipjes te komen
[..]
ZO LIEFquote:Op zondag 24 mei 2009 00:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Hier heb je een poesje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |