quote:
Ja, want progressive rock is zo makkelijk. Net zoals blues trouwens, en jazz, en klassiek....quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Revdog het volgende:
Metal is wel het enige genre waar talent nodig is. Riffs, snelle drums, technische solo's en keelschrapende vocals die je niet meer hebt na een jaar als je verkeerd gebruik maakt van je stem. Goede (black/death/... metal)bands lopen al meer dan 15 jaar mee en nog steeds hebben ze vrijwel hetzelfde stemgeluid.
De rest van de paupermuziek is gebaseerd op een beetje aan knopjes draaien of snel praten op een computergesimuleerde beat.
Hip-Hop - Yoyo gangsterrrr in da house jwttt
Dance - Piep piep piep, zelfs m'n oma kan dit maken met Fruityloops
Hardcore - Zelfde, stukje van 8 seconden eindeloos herhalen
Pop - Beetje met de auto-tuner werken
...
Zo doorgaand kom je tot de conclusie dat metal gewoonweg het beste is
Metal is alleen schreeuwen. als ze "zingen"quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Revdog het volgende:
Metal is wel het enige genre waar talent nodig is. Riffs, snelle drums, technische solo's en keelschrapende vocals die je niet meer hebt na een jaar als je verkeerd gebruik maakt van je stem. Goede (black/death/... metal)bands lopen al meer dan 15 jaar mee en nog steeds hebben ze vrijwel hetzelfde stemgeluid.
De rest van de paupermuziek is gebaseerd op een beetje aan knopjes draaien of snel praten op een computergesimuleerde beat.
Hip-Hop - Yoyo gangsterrrr in da house jwttt
Dance - Piep piep piep, zelfs m'n oma kan dit maken met Fruityloops
Hardcore - Zelfde, stukje van 8 seconden eindeloos herhalen
Pop - Beetje met de auto-tuner werken
...
Zo doorgaand kom je tot de conclusie dat metal gewoonweg het beste is
Zo zo jij hebt veel verstand van muziekstijlen naast metal.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Revdog het volgende:
Hip-Hop - Yoyo gangsterrrr in da house jwttt
Dance - Piep piep piep, zelfs m'n oma kan dit maken met Fruityloops
Hardcore - Zelfde, stukje van 8 seconden eindeloos herhalen
Pop - Beetje met de auto-tuner werken
Ga anders is fatsoenlijke hiphop luisteren. Dit is namelijk een stuk moeilijker dan in een microfoon schreeuwen en op een gitaar raggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Revdog het volgende:
Ey ik had het niet over rock. Rock is dan ook nog wel te doen (behalve poprock:
Billboard magazine considers the pop/rock performers or groups from this era to include singers such as Forever The Sickest Kids, Backstreet Boys, The Maine (band), A Rocket To The Moon, Boys Like Girls, The All-American Rejects, SR-71, Something Corporate, Cute Is What We Aim For, The Academy Is..., Avril Lavigne, Tokio Hotel, Ashlee Simpson, The Feeling,McFly, We The Kings, Fall Out Boy, Nicolas, Panic at the Disco, Pink, Mêlée, Metro Station (band),Stellar Kart, The Veronicas, Jonas Brothers, Weezer, Yellowcard, Hot Daddy and The Monkey Puppets and Drake Bell![]()
![]()
)
Nee, die vibrato's bij RnB zijn lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Metal is alleen schreeuwen. als ze "zingen"
Ik stem voor. Mod?!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Kriegel het volgende:
Kan dit niet omgedoopt worden in Kortzichtige Mensen Verzameltopic?
Want?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:43 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Jij bent anders ook een kortzichtig stuk vreten.
Sowieso hap ik veel minder dan de meesten hier. Daarnaast: kortzichtig |= happen.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Je hapt veel te veel manLaat iedereen lekker luisteren/in zijn waarde.
Jij luistert black metalquote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Je hapt veel te veel manLaat iedereen lekker luisteren/in zijn waarde.
kloptquote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij luistert black metal![]()
![]()
Ga eens echte muziek luisteren lutser
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:26 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ga anders is fatsoenlijke hiphop luisteren. Dit is namelijk een stuk moeilijker dan in een microfoon schreeuwen en op een gitaar raggen.
Mijn beeld van jou, doe 's niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij luistert black metal![]()
![]()
Ga eens echte muziek luisteren lutser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |