abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69375955
Kijk die kankerhomo happen dan.
Roken is lekker
pi_69382808
Had ik al "Metal " gepost?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:57:11 #153
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_69382856
METAL!!!!!

DAT ZIJN ECHT DE GROOTSTE RANDDEBIELEN DIE ER ZIJN!!!
pi_69382951
RnB
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:59:49 #155
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_69382962
De enige echt goede muziek genre die er nog bestaat is RnB
pi_69382989
RnB
Reggaeton
Dancehall
House

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 25 mei 2009 @ 15:02:58 #157
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_69383070
METAL
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 15:04:14 #158
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_69383115
.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_69383130
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[ afbeelding ].
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69383190
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[ afbeelding ].
pi_69383635
Metal is wel het enige genre waar talent nodig is. Riffs, snelle drums, technische solo's en keelschrapende vocals die je niet meer hebt na een jaar als je verkeerd gebruik maakt van je stem. Goede (black/death/... metal)bands lopen al meer dan 15 jaar mee en nog steeds hebben ze vrijwel hetzelfde stemgeluid.

De rest van de paupermuziek is gebaseerd op een beetje aan knopjes draaien of snel praten op een computergesimuleerde beat.

Hip-Hop - Yoyo gangsterrrr in da house jwttt
Dance - Piep piep piep, zelfs m'n oma kan dit maken met Fruityloops
Hardcore - Zelfde, stukje van 8 seconden eindeloos herhalen
Pop - Beetje met de auto-tuner werken
...

Zo doorgaand kom je tot de conclusie dat metal gewoonweg het beste is
pi_69383691
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Revdog het volgende:
Metal is wel het enige genre waar talent nodig is. Riffs, snelle drums, technische solo's en keelschrapende vocals die je niet meer hebt na een jaar als je verkeerd gebruik maakt van je stem. Goede (black/death/... metal)bands lopen al meer dan 15 jaar mee en nog steeds hebben ze vrijwel hetzelfde stemgeluid.

De rest van de paupermuziek is gebaseerd op een beetje aan knopjes draaien of snel praten op een computergesimuleerde beat.

Hip-Hop - Yoyo gangsterrrr in da house jwttt
Dance - Piep piep piep, zelfs m'n oma kan dit maken met Fruityloops
Hardcore - Zelfde, stukje van 8 seconden eindeloos herhalen
Pop - Beetje met de auto-tuner werken
...

Zo doorgaand kom je tot de conclusie dat metal gewoonweg het beste is
Ja, want progressive rock is zo makkelijk. Net zoals blues trouwens, en jazz, en klassiek....
  maandag 25 mei 2009 @ 15:22:11 #163
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_69383721
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Revdog het volgende:
Metal is wel het enige genre waar talent nodig is. Riffs, snelle drums, technische solo's en keelschrapende vocals die je niet meer hebt na een jaar als je verkeerd gebruik maakt van je stem. Goede (black/death/... metal)bands lopen al meer dan 15 jaar mee en nog steeds hebben ze vrijwel hetzelfde stemgeluid.

De rest van de paupermuziek is gebaseerd op een beetje aan knopjes draaien of snel praten op een computergesimuleerde beat.

Hip-Hop - Yoyo gangsterrrr in da house jwttt
Dance - Piep piep piep, zelfs m'n oma kan dit maken met Fruityloops
Hardcore - Zelfde, stukje van 8 seconden eindeloos herhalen
Pop - Beetje met de auto-tuner werken
...

Zo doorgaand kom je tot de conclusie dat metal gewoonweg het beste is
Metal is alleen schreeuwen. als ze "zingen"
pi_69383740
Ey ik had het niet over rock. Rock is dan ook nog wel te doen (behalve poprock:
Billboard magazine considers the pop/rock performers or groups from this era to include singers such as Forever The Sickest Kids, Backstreet Boys, The Maine (band), A Rocket To The Moon, Boys Like Girls, The All-American Rejects, SR-71, Something Corporate, Cute Is What We Aim For, The Academy Is..., Avril Lavigne, Tokio Hotel, Ashlee Simpson, The Feeling,McFly, We The Kings, Fall Out Boy, Nicolas, Panic at the Disco, Pink, Mêlée, Metro Station (band),Stellar Kart, The Veronicas, Jonas Brothers, Weezer, Yellowcard, Hot Daddy and The Monkey Puppets and Drake Bell )
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 15:24:46 #165
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_69383828
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Revdog het volgende:
Hip-Hop - Yoyo gangsterrrr in da house jwttt
Dance - Piep piep piep, zelfs m'n oma kan dit maken met Fruityloops
Hardcore - Zelfde, stukje van 8 seconden eindeloos herhalen
Pop - Beetje met de auto-tuner werken
Zo zo jij hebt veel verstand van muziekstijlen naast metal.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_69383881
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Revdog het volgende:
Ey ik had het niet over rock. Rock is dan ook nog wel te doen (behalve poprock:
Billboard magazine considers the pop/rock performers or groups from this era to include singers such as Forever The Sickest Kids, Backstreet Boys, The Maine (band), A Rocket To The Moon, Boys Like Girls, The All-American Rejects, SR-71, Something Corporate, Cute Is What We Aim For, The Academy Is..., Avril Lavigne, Tokio Hotel, Ashlee Simpson, The Feeling,McFly, We The Kings, Fall Out Boy, Nicolas, Panic at the Disco, Pink, Mêlée, Metro Station (band),Stellar Kart, The Veronicas, Jonas Brothers, Weezer, Yellowcard, Hot Daddy and The Monkey Puppets and Drake Bell )
Ga anders is fatsoenlijke hiphop luisteren. Dit is namelijk een stuk moeilijker dan in een microfoon schreeuwen en op een gitaar raggen.
pi_69383899
Doch, ik zie geen ontkenning.
pi_69384321
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef S.Seagal het volgende:

[..]

Metal is alleen schreeuwen. als ze "zingen"
Nee, die vibrato's bij RnB zijn lekker
  maandag 25 mei 2009 @ 16:18:53 #169
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_69385586
Kan dit niet omgedoopt worden in Kortzichtige Mensen Verzameltopic?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_69387703
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Kriegel het volgende:
Kan dit niet omgedoopt worden in Kortzichtige Mensen Verzameltopic?
Ik stem voor. Mod?!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69388351
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik stem voor. Mod?!
Jij bent anders ook een kortzichtig stuk vreten.
pi_69388444
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:43 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Jij bent anders ook een kortzichtig stuk vreten.
Want?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69388554
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef sinadO het volgende:

[..]

Want?
Je hapt veel te veel man Laat iedereen lekker luisteren/in zijn waarde.
pi_69388623
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Je hapt veel te veel man Laat iedereen lekker luisteren/in zijn waarde.
Sowieso hap ik veel minder dan de meesten hier. Daarnaast: kortzichtig |= happen.
Of doe ik het nu weer?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69388652
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Je hapt veel te veel man Laat iedereen lekker luisteren/in zijn waarde.
Jij luistert black metal

Ga eens echte muziek luisteren lutser
pi_69388722
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Siniti het volgende:

[..]

Jij luistert black metal

Ga eens echte muziek luisteren lutser
klopt
pi_69388806
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:26 schreef gabberklaas het volgende:

[..]

Ga anders is fatsoenlijke hiphop luisteren. Dit is namelijk een stuk moeilijker dan in een microfoon schreeuwen en op een gitaar raggen.
__! Leer eens nadenken. _!
Roken is lekker
pi_69388823
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef Arcturus het volgende:

[..]

klopt
Nou je hapt niet.

Dat is ook niet leuk
pi_69388906
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Siniti het volgende:

[..]

Jij luistert black metal

Ga eens echte muziek luisteren lutser
Mijn beeld van jou, doe 's niet.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69388946
klaar
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')