abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2009 @ 00:39:47 #51
224468 Jawzz
Daar had ik je!
pi_69340506
Wat is dit voor gay muziek.
This is not metal.
This is just gay.
pi_69340571
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:39 schreef Jawzz het volgende:
Wat is dit voor gay muziek.
This is not metal.
This is just gay.
Want natuurlijk is alleen Slipknot echte metal.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 24 mei 2009 @ 00:54:56 #53
206322 Seam
Pillz-E
pi_69340867
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:46 schreef Quir het volgende:

[..]

Hey, goed idee. Tijd voor East Hastings.
En Providence ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_69340938
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:54 schreef Seam het volgende:

[..]

En Providence ?
Net ook langsgekomen, ik ben inmiddels aanbeland bij "Static".
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 24 mei 2009 @ 01:02:01 #55
206322 Seam
Pillz-E
pi_69341039
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:57 schreef Quir het volgende:

[..]

Net ook langsgekomen, ik ben inmiddels aanbeland bij "Static".
Die plaat zet ik morgen ook maar eens op Over een paar minuten dus Sleep
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_69341425
@Siniti:
 
 
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vind het best wel gay.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:59 schreef Slappy het volgende:

[..]

Komt omdat jij geen smaak hebt
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik heb heel veel smaak, kan alles luisteren behalve ballads en muziek waarin niets gebeurt. Steeds hetzelfde, geen climax, whatever. En die twee nummers in de OP zijn gewoon saai.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:02 schreef Slappy het volgende:

[..]

Wat nou saai geen gevoel voor klassieke muziek merk ik wel weer
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Anywhere het volgende:
Dus je klacht is eigenlijk dat anderen niet alle nummers die jij goed vind ook goed vinden?
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:05 schreef Slappy het volgende:

[..]

Nee nee dat mensen oogkleppen op hebben
 
 
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:52 schreef Siniti het volgende:

[..]

Leer eens begrijpend lezen zou ik zo zeggen.
wat begrijp ik dan niet? Dat TS oogkleppen op heeft of anderen beschuldigd van kortzichtigheid terwijl 'ie zelf net zo is?
O.a. ook de opmerking 'geen gevoel voor klassieke muziek merk ik wel weer' slaat als een tang op een varken, want het is niet klassiek wat ze maken, zowel letterlijk als figuurlijk niet..
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 24 mei 2009 @ 01:22:08 #57
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69341454
Anathema
Ok stelletje hokboeren
pi_69341472
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef Seam het volgende:

[..]

Die plaat zet ik morgen ook maar eens op Over een paar minuten dus Sleep
Hij stond even op pauze, maar nu ben ik bij Sleep.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 24 mei 2009 @ 01:37:34 #59
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_69341737
Ik kan er weinig aan doen, maar ik heb Anathema nooit echt goed gevonden. Are You There is een aardig nummer, dat wel. Voor zover ik weet is Anathema ook een relatief softe band. De nummers die ik ken zou ik niet eens onder het genre 'metal' plakken.
  zondag 24 mei 2009 @ 10:02:41 #60
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69344481
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef bas-beest het volgende:
@Siniti:
 
 
[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

 
 
[..]

wat begrijp ik dan niet? Dat TS oogkleppen op heeft of anderen beschuldigd van kortzichtigheid terwijl 'ie zelf net zo is?
O.a. ook de opmerking 'geen gevoel voor klassieke muziek merk ik wel weer' slaat als een tang op een varken, want het is niet klassiek wat ze maken, zowel letterlijk als figuurlijk niet..
Ik denk gewoon dat jij je voelt aangesproken aan de hand van mijn op
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69346511
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat jij je voelt aangesproken aan de hand van mijn op
had ik het tegen jou met die vraag dan? Of ben je vergeten uit te loggen en met je kloon weer in te loggen?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 24 mei 2009 @ 11:57:04 #62
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69346576
Het is inderdaad kutmuziek, maar beter dan metal.
><(({°>
  zondag 24 mei 2009 @ 12:03:39 #63
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_69346729
Anathema is één van de weinige bands die het gelukt is zich geslaagd genre-overstijgend te ontwikkelen.
pi_69346775
Ik luister normaal hiphop maar ik vind dit niet eens zon heel slecht nummer.

  zondag 24 mei 2009 @ 12:11:54 #65
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69346969
Anathema is een van de beste bands van de afgelopen twintig jaar. Mettullullen die dat zien zijn gewoon geen metalfreaks.
  zondag 24 mei 2009 @ 12:27:32 #66
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_69347362
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:11 schreef Heathen. het volgende:
Anathema is een van de beste bands van de afgelopen twintig jaar. Mettullullen die dat zien zijn gewoon geen metalfreaks.
Je hoeft natuurlijk geen metalhead/lul/freak te zijn om Anathema goed te vinden.
pi_69348095
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:42 schreef Quir het volgende:

[..]

Want natuurlijk is alleen Slipknot echte metal.
lekker kortzichtige opmerking trouwens... er is meer dan Slipknot en Anathema
 
 
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk geen metalhead/lul/freak te zijn om Anathema goed te vinden.
idd., net zoals je dat niet hoeft te zijn om ze NIET goed te vinden
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_69348161
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:22 schreef LordNemephis het volgende:
Anathema was en is goed.
pi_69352196
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:55 schreef bas-beest het volgende:

[..]

lekker kortzichtige opmerking trouwens... er is meer dan Slipknot en Anathema
 
 
[..]

idd., net zoals je dat niet hoeft te zijn om ze NIET goed te vinden
Die opmerking was dus alles behalve gemeend.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69352984
Metal


Metal
pi_69353218
Metal

Anathema
pi_69353253
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:57 schreef DurumDoner het volgende:
Metal


Metal
Kun je Anathema niet spellen?

Rifaap.

Döner.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 24 mei 2009 @ 16:12:03 #73
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_69353301
Goede band.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_69353367
Anathema

Wanneer komt dat nieuwe album nou eens?

Bonus:

Go ahead, make my day.
  zondag 24 mei 2009 @ 16:40:14 #75
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69353984
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:57 schreef DurumDoner het volgende:
Metal


Metal
Jij snapt het
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69356168
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:09 schreef sinadO het volgende:

[..]

Kun je Anathema niet spellen?

Rifaap.

Döner.

Rot op met je rifaap man.
Kneus.
pi_69356255
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Rot op met je rifaap man.
Kneus.
BUUHUUUHUUUU
pi_69358116
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Rot op met je rifaap man.
Kneus.
Ga döner maken, en zorg godverdomme dat ie WARM is de volgende keer.
Bontkraagje.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69358155
Metal is sowieso alleen voor mensen die last hebben van een identiteitscrisis
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_69358181
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:39 schreef AlligatorNL het volgende:
Metal is sowieso alleen voor mensen die last hebben van een identiteitscrisis
En jij luistert...?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69358232
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:40 schreef sinadO het volgende:

[..]

En jij luistert...?
In ieder geval niet die kankerherrie
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_69358267
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

In ieder geval niet die kankerherrie
Dus jij disst metal maar wil niet vertellen wat je zelf luistert. Wat voor faler ben je dan. ______!!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69358357
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:42 schreef sinadO het volgende:

[..]

Dus jij disst metal maar wil niet vertellen wat je zelf luistert. Wat voor faler ben je dan. ______!!
Door aan te geven dat ik het NIET luister stijgt mijn rang sowieso al ver boven de gemiddelde metal-luisteraar.
Maar om jou als eenzaam individu een pretje te bezorgen, ik luister naar vele soorten muziek maar vooral hip-hop.

Verwachte reactie: LOL HIJ LUISTERT NAAR HIP-HOP FAAAAAALEERRRT!
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  zondag 24 mei 2009 @ 18:47:27 #84
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69358392
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:46 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Door aan te geven dat ik het NIET luister stijgt mijn rang sowieso al ver boven de gemiddelde metal-luisteraar.
Maar om jou als eenzaam individu een pretje te bezorgen, ik luister naar vele soorten muziek maar vooral hip-hop.

Verwachte reactie: LOL HIJ LUISTERT NAAR HIP-HOP FAAAAAALEERRRT!
Nee jij faalt omdat denkt boven een bepaalde groep te staan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69358439
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee jij faalt omdat denkt boven een bepaalde groep te staan.
Dude het staat vast dat 9999/10000 metal luisteraars echt fucking trieste emotioneel geschaadde alternatieve emo's zijn en sowieso een gemiddelde waarde hebben die nog onder die van een ondergescheten stoeptegel ligt?
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_69358488
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:49 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Dude het staat vast dat 9999/10000 metal luisteraars echt fucking trieste emotioneel geschaadde alternatieve emo's zijn en sowieso een gemiddelde waarde hebben die nog onder die van een ondergescheten stoeptegel ligt?
Och arm, trolletje wil aandacht.

Laat maar hoor, dit soort volk is beneden mijn stand. De groeten!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 24 mei 2009 @ 18:52:26 #87
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69358515
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:49 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Dude het staat vast dat 9999/10000 metal luisteraars echt fucking trieste emotioneel geschaadde alternatieve emo's zijn en sowieso een gemiddelde waarde hebben die nog onder die van een ondergescheten stoeptegel ligt?
Met deze post bewijs jij precies wat ik bedoel. Hulde

9999 van de 10000 luisteraars naar urban zijn drugsdealende loverboys.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69358611
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met deze post bewijs jij precies wat ik bedoel. Hulde

9999 van de 10000 luisteraars naar urban zijn drugsdealende loverboys.
En die laatste is een blanke jongeman met 'n bril die er aan bungelt. Vind je 't leuk zo, AlligatorNL?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 24 mei 2009 @ 18:59:03 #89
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69358713
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:55 schreef Quir het volgende:

[..]

En die laatste is een blanke jongeman met 'n bril die er aan bungelt. Vind je 't leuk zo, AlligatorNL?
Hahaha
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69358864
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
-
pi_69358938
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
/thread

Dit is een wijs man jongens. Waag het niet de discussie aan te gaan jullie verliezen toch. Ritmo spreekt altijd de waarheid, zelfs als hij liegt.
pi_69358986
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
Hey wat doe jij nou in een topic als dit joh?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69359000
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef Siniti het volgende:

[..]

/thread

Dit is een wijs man jongens. Waag het niet de discussie aan te gaan jullie verliezen toch. Ritmo spreekt altijd de waarheid, zelfs als hij liegt.
Ik beweer helemaal niet dat ik altijd gelijk heb.
-
pi_69359258
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69359285
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik beweer helemaal niet dat ik altijd gelijk heb.
Nee, je stelt slechts meningen op die je presenteert als feiten hé
pi_69359323
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
En 't is wel volkomen normaal om naar hip-hop te luisteren?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69359366
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:21 schreef Quir het volgende:

[..]

En 't is wel volkomen normaal om naar hip-hop te luisteren?
Ja.
  zondag 24 mei 2009 @ 19:24:03 #98
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69359406
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:22 schreef gabberklaas het volgende:

[..]

Ja.
Zegt iemand met gabber in zijn naam.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69359446
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:22 schreef gabberklaas het volgende:

[..]

Ja.
Jouw naam diskwalificeert jou bij voorbaat al van deelname aan muziektopics.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 24 mei 2009 @ 19:27:01 #100
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69359486
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:25 schreef sinadO het volgende:

[..]

Jouw naam diskwalificeert jou bij voorbaat al van deelname aan muziektopics.
En mensen die beweren dat een bepaalde muziekstijl bij een gebrek hoort ook.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')