abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69356168
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:09 schreef sinadO het volgende:

[..]

Kun je Anathema niet spellen?

Rifaap.

Döner.

Rot op met je rifaap man.
Kneus.
pi_69356255
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Rot op met je rifaap man.
Kneus.
BUUHUUUHUUUU
pi_69358116
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Rot op met je rifaap man.
Kneus.
Ga döner maken, en zorg godverdomme dat ie WARM is de volgende keer.
Bontkraagje.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69358155
Metal is sowieso alleen voor mensen die last hebben van een identiteitscrisis
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_69358181
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:39 schreef AlligatorNL het volgende:
Metal is sowieso alleen voor mensen die last hebben van een identiteitscrisis
En jij luistert...?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69358232
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:40 schreef sinadO het volgende:

[..]

En jij luistert...?
In ieder geval niet die kankerherrie
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_69358267
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

In ieder geval niet die kankerherrie
Dus jij disst metal maar wil niet vertellen wat je zelf luistert. Wat voor faler ben je dan. ______!!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69358357
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:42 schreef sinadO het volgende:

[..]

Dus jij disst metal maar wil niet vertellen wat je zelf luistert. Wat voor faler ben je dan. ______!!
Door aan te geven dat ik het NIET luister stijgt mijn rang sowieso al ver boven de gemiddelde metal-luisteraar.
Maar om jou als eenzaam individu een pretje te bezorgen, ik luister naar vele soorten muziek maar vooral hip-hop.

Verwachte reactie: LOL HIJ LUISTERT NAAR HIP-HOP FAAAAAALEERRRT!
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  zondag 24 mei 2009 @ 18:47:27 #84
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69358392
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:46 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Door aan te geven dat ik het NIET luister stijgt mijn rang sowieso al ver boven de gemiddelde metal-luisteraar.
Maar om jou als eenzaam individu een pretje te bezorgen, ik luister naar vele soorten muziek maar vooral hip-hop.

Verwachte reactie: LOL HIJ LUISTERT NAAR HIP-HOP FAAAAAALEERRRT!
Nee jij faalt omdat denkt boven een bepaalde groep te staan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69358439
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee jij faalt omdat denkt boven een bepaalde groep te staan.
Dude het staat vast dat 9999/10000 metal luisteraars echt fucking trieste emotioneel geschaadde alternatieve emo's zijn en sowieso een gemiddelde waarde hebben die nog onder die van een ondergescheten stoeptegel ligt?
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_69358488
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:49 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Dude het staat vast dat 9999/10000 metal luisteraars echt fucking trieste emotioneel geschaadde alternatieve emo's zijn en sowieso een gemiddelde waarde hebben die nog onder die van een ondergescheten stoeptegel ligt?
Och arm, trolletje wil aandacht.

Laat maar hoor, dit soort volk is beneden mijn stand. De groeten!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 24 mei 2009 @ 18:52:26 #87
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69358515
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:49 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Dude het staat vast dat 9999/10000 metal luisteraars echt fucking trieste emotioneel geschaadde alternatieve emo's zijn en sowieso een gemiddelde waarde hebben die nog onder die van een ondergescheten stoeptegel ligt?
Met deze post bewijs jij precies wat ik bedoel. Hulde

9999 van de 10000 luisteraars naar urban zijn drugsdealende loverboys.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69358611
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met deze post bewijs jij precies wat ik bedoel. Hulde

9999 van de 10000 luisteraars naar urban zijn drugsdealende loverboys.
En die laatste is een blanke jongeman met 'n bril die er aan bungelt. Vind je 't leuk zo, AlligatorNL?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 24 mei 2009 @ 18:59:03 #89
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69358713
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:55 schreef Quir het volgende:

[..]

En die laatste is een blanke jongeman met 'n bril die er aan bungelt. Vind je 't leuk zo, AlligatorNL?
Hahaha
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69358864
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
-
pi_69358938
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
/thread

Dit is een wijs man jongens. Waag het niet de discussie aan te gaan jullie verliezen toch. Ritmo spreekt altijd de waarheid, zelfs als hij liegt.
pi_69358986
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
Hey wat doe jij nou in een topic als dit joh?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69359000
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef Siniti het volgende:

[..]

/thread

Dit is een wijs man jongens. Waag het niet de discussie aan te gaan jullie verliezen toch. Ritmo spreekt altijd de waarheid, zelfs als hij liegt.
Ik beweer helemaal niet dat ik altijd gelijk heb.
-
pi_69359258
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69359285
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik beweer helemaal niet dat ik altijd gelijk heb.
Nee, je stelt slechts meningen op die je presenteert als feiten hé
pi_69359323
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Sjesus, al die mensen hier ook praten alsof het normaal is om metal te luisteren.
En 't is wel volkomen normaal om naar hip-hop te luisteren?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69359366
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:21 schreef Quir het volgende:

[..]

En 't is wel volkomen normaal om naar hip-hop te luisteren?
Ja.
  zondag 24 mei 2009 @ 19:24:03 #98
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69359406
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:22 schreef gabberklaas het volgende:

[..]

Ja.
Zegt iemand met gabber in zijn naam.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69359446
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:22 schreef gabberklaas het volgende:

[..]

Ja.
Jouw naam diskwalificeert jou bij voorbaat al van deelname aan muziektopics.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 24 mei 2009 @ 19:27:01 #100
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69359486
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:25 schreef sinadO het volgende:

[..]

Jouw naam diskwalificeert jou bij voorbaat al van deelname aan muziektopics.
En mensen die beweren dat een bepaalde muziekstijl bij een gebrek hoort ook.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')