Beste Fokkers
Ik bied deze notebook aan in verband met de aankoop van een Desktop. De notebook is in perfecte staat, geen krasjes, niets. De doos, Alienware member pas en Alienware pet/muismat heb ik er ook nog bij.
Deze notebook is speciaal voor mobiliteit en performance tegelijkertijd. 15 inch en daarmee dus zeer makkelijk te vervoeren.
De specs:
Scherm: 15'4 inch 1440x900
Geheugen: 4GB RAM Dual Channel @ 667Mhz
Processor: 2,4 Ghz T8300 Intel Core 2 Duo
Graphics: 8800M GTX 512MB
Harddisk: 120GB
AlienFX® Illuminated Keyboard – Exclusive Design
Ingebouwde Webcam
Incl. Windows Vista
Verdere info:
De 3D Mark 06 score ligt rond de 10.000 punten.
De games die ik er zelf op heb gespeelt draaien allemaal op max: Mirrors Edge, Call of Duty4/5, BioShock, Crysis Warhead, FarCry 2, Mass Effect en Assassins Creed.
Uiteraard kunnen er DVD's mee gebrand worden en zit er een card reader in. Achter de toetsen op de notebook zit licht, verstelbaar in verschillende kleuren, dit geld ook voor de softtouch slider en knopjes onder het beeldscherm evenals het Alienware logo op de voor en achterkant. Al deze delen zijn apart in te stellen qua kleur, je kunt er dus erg creatief mee zijn.
De notebook is precies een jaar oud en beschikt niet meer over garantie. Het is uiteraard mogelijk om de notebook te testen en te bekijken. De accu fungeert nog perfect, voor veel mobiel gebruik is het mogelijk de 2e videokaart in te schakelen (Intel X3100) en hiermee kunt u 2,5 uur mobiel werken, met de 8800GTX aan zal dit rond de 1 uur en 45 minuten liggen.
Pics zal ik er spoedig ook bij zetten, maar uiteraard 0% gebruikersporen of krasjes.
Zo ziet hij er uit overigens:
![]()
![]()
(Ja, hij staat ook op marktplaats

wel voor 50,- meer uiteraard

)
Mocht je verdere informatie willen kun je bellen (PM voor nummer) en mailen.
Momenteel nieuwprijs: 1740,-
Richtprijs: 1300,-Groeten Robin / Inverted_World

Belangrijke update:
Deze notebook was een poosje weg in verband met een video-kaart issue. Heb hem vandaag weer terug ontvangen en werd gebeld door Alienware dat ze de
8800GTX hebben vervangen voor de snellere
9800GT Deze kaart net even kort getest, 3D mark 06 geeft een scoren die nu 400 punten hoger ligt, ruim dan de 8800GTX. Hij schijnt ook een stuk koeler te blijven. Verder zit er geen enkel krasje op de laptop, en tussen de toetsen van het toetsenbord, bijvoorbeeld zit ook geen enkel vuiltje. De behuizing en toetsenbord is schijnbaar ook vervangen namelijk.
De laptop is nu hardware matig vrijwel geheel nieuw, en de buitenkant/toetsenbord is helemaal nieuw, (vandaar het geen krasjes gedeelte

)
Foto's op aanvraag !
[ Bericht 6% gewijzigd door Dubbeldrank op 27-05-2009 02:04:56 ]