De afgelopen 24 uur heb ik vooral gevuld met bier drinken en andere alcoholische dranken. Tijdens de reis van woonplaats naar Belgie met vrienden, hebben we bier ingekocht omdat er bij het huis van de zus van een vriend van me geen winkels zijn. Het huis overigens is 2 dagen leeg omdat de zus van die vriend van me een uitstapje is aan het maken. Het is een erg leuk huis, vooral de schilderijen zijn noemenswaardig. De vriend van de zus van die vriend van me is kunstenaar, en heeft een heus atelier om zijn creatieve uitspattingen in alle comfort los te laten en op papier te zetten.
Een toevalstreffer was een LP van Bob Marley, die ergens achter een tafel verscholen lag. Ik bedacht me dat ik precies hetzelfde album op CD heb. Maar zonder platenspeler kon ik er verder niets mee. Nadat ik gister een kleine rondleiding kreeg door het huis, zijn m´n maten en ik begonnen met de barbeque aan de gang te krijgen.
Na de bbq zijn we vrolijk verder gaan drinken en lol maken. Nu komt de actuele gang van zaken: ik werd vanmorgen wakker op een bank met een slaapzak over me heen. Toen ik dit realiseerde ben ik weer verder gaan slapen. Na een tijdje leek het me veel beter om buiten in de zon te gaan liggen. Nadat ik even had genoten van het spectaculaire weer ben tezamen met een redbulletje achter de computer gaan zitten. Op zoek naar nieuwe retro adidas schoenen.
Samenvatting. Gisteren een leuke bbq gehad met maten, met een overvloed aan bier en lol. Omdat ik geen idee heb waar ik in Belgie ben, ben ik me nog aan het bedenken hoelaat ik richting huis ga straks. Maar het is prachtig weer en er is nog genoeg bier in de ijskast.
Lang Leve Het Tostiijzer!!!