Ik zit hier in mijn pasgewassen en dus brandschone slaapshirt achter mijn laptop. Achteloos gooi ik het klokhuis van de appel die ik net heb afgekloven in de caviakooi, die naast mijn bureau staat. Mijn cavia's kunnen het gebaar waarderen. Zometeen maar eens een echt ontbijt regelen.
Ik zet het album van Lily Allen op, en besluit dat ik na dit gepost te hebben maar eens ga kijken of iemand ergens op dit forum nog iets interessants heeft weten te posten. Terwijl ik dit typ, moet ik af en toe even stoppen om aan een muggenbult op de rug van mijn linkerhand te krabben. Ik denk nog eens aan het onweer van gisterenavond met alle slagregens, lichtflitsen, donderslagen en hagelstormen die er ieder een onderdeel van vormden, terwijl ik naar buiten kijk over mijn laptop heen om te zien dat het alleen nog bewolkt is. Gelukkig maar, onweer hoort 's avonds.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).