quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Yo luitjes,
ik ben in desperate need of een tof festivalletje (binnen dit genre maar morgen ook wel wat andere acts bij) binnen nu en een maand. Zat te denken aan Solar maar dat 11:00 - 23:00 staat me niet echt aan. Daarnaast las ik wat dingen dat het niet zo goed geregeld is daar. Dus iemand nog andere ideeën? Woon in Groningen, hoeft niet per sé in de buurt maar zou wel chill zijn (<200km). Noord Duitsland oid zou ook mogen.
Graag gedaan dan. Link nog gezien in mijn -per ongeluk- lapo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:53 schreef Evil_Koekje het volgende:! Dit kon wel eens m'n eerste naamtopic in 8 jaar Fok! zijn.
Anyway, even voor de duidelijkheid dus, het volgende:
[..]
Ja ben nu even wat artiesten aan 't checken aangezien ik 95% niet ken. Thnx voor de suggestie iig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graag gedaan dan. Link nog gezien in mijn -per ongeluk- lapo?
Ik merkte het toen ik die Brap aanklikte. Bij electro stel ik me toch een wat constanter ritme voor. Ik vond het echt niks.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 04:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja ben nu even wat artiesten aan 't checken aangezien ik 95% niet ken. Thnx voor de suggestie iig.
edit;Ik had iets meer electro scheurende bassen en hoge bliepjes in gedachten. Klinkt niet slecht maar niet het festival waar ik naar op zoek ben.
En van die inderdaad geniale Hard Summer Mix vind ik deze erg lekker;quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:55 schreef Slickk het volgende:
Uiteraard ook weer present in dit deel.
Om maar iets toe te voegen, ik luister nu elke dag wel een keer naar de summer mix van Erol Alkan. Erg lekkere mix; Erol Alkan's 'Hard Summer' Mix
Oja, www.chemicaljump.com moet ook zeker als linkje bij Overige. Favoriete website wat betreft nieuw materiaal
Is al voorbij gekomen volgens mij ja, die beat is echt heerlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EP is gratis te downloaden overigens, je kan eventueel nog doneren via Paypal.Tranquillo
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:40 schreef icebliss het volgende:
Nieuwe blog erbij gezet; http://chemicaljump.com/
Felix Cartal remix is erg relaxt.
@OMGWTFBBQSAUCE; Owl Vision ook net ontdekt, dat soort electro vind ik ook 't vetst.
Nog een youtube dump van mijn kant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EP is gratis te downloaden overigens, je kan eventueel nog doneren via Paypal.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
Hele artikel (inclusief mogelijke tracklist): http://thekoolkids.com/2010/08/05/the-russian-abyss/quote:Album
After some delay, the album will be released somewhere near the end of this year, Thomas Von Party said in an interview. “The Proxy album is a big event… Very delayed, but that one also somewhere around winter, maybe.” At first Proxy and Turbo Recordings set sail to release the album around the end of May, but they had their reasons for the delay. “The reason for the delay is very simple. Once you set a goal to yourself of making an album, just because you have enough tracks for an album, that doesn’t necessarily mean you want to put it out there as an album. You only release so many things, so you want to have it set up for yourself, so that it has a real impact when it drops. And for the Proxy, for a lot of reasons it just hasn’t quite been finished. He’s working on it and there’s a lot of great material that is going to be released.”
Ik vroeg me ook al waar het album bleef, Proxy zei na zijn set een aantal maanden geleden in de effenaar dat het in juni zou uitkomen, maar toen kwam Vibrate uit. Ik hoop dat de vertraging betekent dat we veel nieuwe nummers krijgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:26 schreef frank07 het volgende:
Nieuws rondom het Proxy album:
[..]
Hele artikel (inclusief mogelijke tracklist): http://thekoolkids.com/2010/08/05/the-russian-abyss/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |