Ik ken er genoeg die dat wel doen hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Is uberhaupt niet echt iets wat je met je ouders bespreekt. Toch?............ Zeg mam, moet je eens horen, ik heb vannacht de sterren van de hemel geneukt on acid. Toen we klaar waren hadden we zo'n dorst dat we ieder een fles prosecco hebben leeggezopen. (alhoewel ik geloof dat cider het nieuwste IT drankje is)...........Ik zou dat soort gesprekken niet hebben(buiten het feit dat ik dat soort bachanalen niet heb
)
Cider? Srlsy? Drink ik daarom opeens ciderquote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Is uberhaupt niet echt iets wat je met je ouders bespreekt. Toch?............ Zeg mam, moet je eens horen, ik heb vannacht de sterren van de hemel geneukt on acid. Toen we klaar waren hadden we zo'n dorst dat we ieder een fles prosecco hebben leeggezopen. (alhoewel ik geloof dat cider het nieuwste IT drankje is)...........Ik zou dat soort gesprekken niet hebben(buiten het feit dat ik dat soort bachanalen niet heb
)
Maar Leins ouders zijn dan ook anders dan heel veel andere ouders, denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die dat wel doen hoor![]()
Lein is er 1 van
Dat doe ik ook niet. Ik hoop gewoon dat het je lukt om je leven binnenkort weer op de rails te krijgen, en dat het je in de tussentijd lukt om te roeien met de riemen die je hebtquote:
Ik overleef wel. Mede door mn pa daarom is het zo jammer dat ik hem soms zat benquote:Op zondag 24 mei 2009 12:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik hoop gewoon dat het je lukt om je leven binnenkort weer op de rails te krijgen, en dat het je in de tussentijd lukt om te roeien met de riemen die je hebt
Jah, daar kan je wel vanuit gaan!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Cider? Srlsy? Drink ik daarom opeens cider?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
en we hebben antwoord van de kattenmevrouw:Wat een goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Al helemaal gewend enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
en we hebben antwoord van de kattenmevrouw:Oh Mo, dat is echt super om te horen! Blij dat je nog even gemaild had!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie had dat gedacht, dat jouw huismussen nog eens mollenvangers zouden worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:05 schreef mspoez het volgende:
Getver! Hebben ze weer fietsen uit mijn tuin gehaald! *moppert*
Was jij niet aan het flirten met Tuebingen? hoe gaat het daar mee?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mini_rulez het volgende:
*binnenvalt*
Wat een goed nieuws Moblo!
Verder heb ik niet teruggelezen, iemand nog nieuws?
Oh, ik heb nog niet echt actie ondernomen. Lang verhaal, lees maar niet als je geen zin hebt.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Was jij niet aan het flirten met Tuebingen? hoe gaat het daar mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |