Oh sorry, ik verwarde hem met les 29quote:Op zondag 24 mei 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik ben asociaal laat opgestaan, ik moet nog
Evy 27 is trouwens ook 10&20 minuten, net als 24.
Bed staat al in de kelder (althans mn oude bed en die is nog goed heb alleen hoogslaper neergezet ivm ruimte)quote:Op zondag 24 mei 2009 11:36 schreef AKnynke het volgende:
oh, en TJ: ik snap dat je nog thuis woont. Maar praat eens met je vader, of regel zelf wat...bied aan zelf te koken in het weekend, haal zelf de droger van je kamer, en regel zelf een gewoon bed!
Ik wil er ook nog wel iets over zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben benieuwd of Tante Greys nog wat te melden heeft op mn verhaal. Om over Tante Elisa nog maar te zwijgen.
We sturen wat mailtjes heen en weer, verder nog niks hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 11:36 schreef cyclechick het volgende:
Merel: vertel vertel! We want all the dirty details!! Was het leuk?
Heb je gelijk in. Alleen is die sinds zn vriendin weg is zo f*cking onuitstaanbaarquote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog wel iets over zeggenJe hebt je leven zelf in de hand. Aanvaard dan ook de consequenties. Als jij ervoor kiest om bij je vader te blijven wonen, zul je een manier moeten vinden om met hem om te gaan. Zo simpel is het.
Nou, zo te lezen heeft ie weinig andere keuze dan bij zijn vader te blijven wonen?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog wel iets over zeggenJe hebt je leven zelf in de hand. Aanvaard dan ook de consequenties. Als jij ervoor kiest om bij je vader te blijven wonen, zul je een manier moeten vinden om met hem om te gaan. Zo simpel is het.
Weet niet precies had tijdje geleden uitgerekend eind van dit jaar maar vergat mn vakantie en belastinggeldquote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef mspoez het volgende:
Die huurschuld is k*t TJ, hoe lang moet je nog betalen daaraan? Je gezondheid, sja, dat is iets tussen jou en je lijf, je zal moeten vertrouwen op dat kastje en een goed alarmopvolgingssysteempje in elkaar knutselen, die zijn er en dat zou jou onrust kunnen schelen. Dat meisje is denk ik meer iets dat je bezighoudt dan een reden om nog niet te verhuizen, maar goed, zo lijkt dat voor mij. Wel fijn om je zo te voelen toch? Denk dat die schuld het grootste probleem is. Is het nog veel, kan je er niet op een andere manier dan met loonbeslag aan betalen?
Is uberhaupt niet echt iets wat je met je ouders bespreekt. Toch?............ Zeg mam, moet je eens horen, ik heb vannacht de sterren van de hemel geneukt on acid. Toen we klaar waren hadden we zo'n dorst dat we ieder een fles prosecco hebben leeggezopen. (alhoewel ik geloof dat cider het nieuwste IT drankje is)...........Ik zou dat soort gesprekken niet hebbenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn eigen moeder was altijd fel tegenstander van seks voor het huwelijk. Dat resulteerde bij ons thuis voegah in vette heibel tussen mijn oudere broer en mn mamsie. Die heeft 't zwaar te verduren gehad. Zo wilde ze met mn broer en zijn toenmalige vlam gaan praten toen ze er achter kwam dat ze hadden liggen ketsen. Mijn broer schaamde zich dood natuurlijk.![]()
Het heeft er ook in geresulteerd dat ikzelf nooit wat heb verteld aan mn ouders over mijn eigen seksleven of drank & drugsbachanalen.
Dat is ook scheef, je kan toch geen beroep aantekenen tegen iets waar je nog niets van wistquote:Op zondag 24 mei 2009 11:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Weet niet precies had tijdje geleden uitgerekend eind van dit jaar maar vergat mn vakantie en belastinggeldDat is ook daarheen gegaan.
Zo'n alarmsysteem is wel iets dat ik wil als ik op mezelf ga.
Ik wist van niks mspoez, er lag ineens loonbeslag en na anderhalf uur bellen wist ik pas hoe of wat. En toen ik beroep aantekende bleek dat al te laat. Maar collega gaf tip om met Kredietbank Rotterdam te bellen dus dat moet ik deze week nog even doen.
Nee weet het sinds eind september heb toen gelijk brief gestuurd maar kreeg hem bijna gelijktijdig terug met als antwoord nee. Ik was toen sinds november uit dat huis.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Weet je dat dus pas sinds kort? En hoe lang ben je al uit dat huis weg dan?
Ben je dan nooit uitgeschreven ofzo?
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Is uberhaupt niet echt iets wat je met je ouders bespreekt. Toch?............ Zeg mam, moet je eens horen, ik heb vannacht de sterren van de hemel geneukt on acid. Toen we klaar waren hadden we zo'n dorst dat we ieder een fles prosecco hebben leeggezopen. (alhoewel ik geloof dat cider het nieuwste IT drankje is)...........Ik zou dat soort gesprekken niet hebben(buiten het feit dat ik dat soort bachanalen niet heb
)
Ik tekende beroep aan opt moment dat ik wist hoe of wat. Maar toen was rechtzaak en zulks allemaal geweest. Oud-huisgenoot heeft de post achtergehouden van de woningbouw en die waren zelf niet zo slim me op mn nieuwe adres een brief te sturen....quote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is ook scheef, je kan toch geen beroep aantekenen tegen iets waar je nog niets van wist.
Ach ja ben het gewend inmiddels. Vrolijk word ik er niet van.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:00 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga opruimen en naar buiten!
Enjoy the sun, en TJ ljikt me echt kut om je loon gelijk door te moeten schuiven door zo iets..! Succes man!
Tja, ik ben misschien heel hard wat dat betreft, maar ik geloof nooit zo in verhalen van "en toen had ik opééns een schuld en ik wist écht van niks en ik kan er zelf níks aan doen!" Nu wil ik ook niet beweren dat TJD zich zo opstelt, maar zulke verhalen zijn altijd ingewikkelder dan ze lijken. Maar ik zal me er verder buiten houden, want ik ben niet zo goed in dit soort dingen aardig zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Nou, zo te lezen heeft ie weinig andere keuze dan bij zijn vader te blijven wonen?
Als hij het financieel niet trekt om samen met een vriend ofzo te gaan wonen door die huurschuld kan hij al helemaal niet op zichzelf gaan wonen natuurlijk.
Dan zou ik eens een bureau voor rechtshulp inschakelen om te achterhalen hoe dat is gegaan en waar alle aanmaningen en vorderingen en dergelijke heengegaan zijn. Juridisch is dit niet in de haak natuurlijk. GKB is altijd een goed plan.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Weet niet precies had tijdje geleden uitgerekend eind van dit jaar maar vergat mn vakantie en belastinggeldDat is ook daarheen gegaan.
Zo'n alarmsysteem is wel iets dat ik wil als ik op mezelf ga.
Ik wist van niks mspoez, er lag ineens loonbeslag en na anderhalf uur bellen wist ik pas hoe of wat. En toen ik beroep aantekende bleek dat al te laat. Maar collega gaf tip om met Kredietbank Rotterdam te bellen dus dat moet ik deze week nog even doen.
Ik ben gewoon erg naief geweest. En dat mag je me zeker kwalijk nemen, dat doe ik zelf ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Tja, ik ben misschien heel hard wat dat betreft, maar ik geloof nooit zo in verhalen van "en toen had ik opééns een schuld en ik wist écht van niks en ik kan er zelf níks aan doen!" Nu wil ik ook niet beweren dat TJD zich zo opstelt, maar zulke verhalen zijn altijd ingewikkelder dan ze lijken. Maar ik zal me er verder buiten houden, want ik ben niet zo goed in dit soort dingen aardig zeggen
Ik heb de brieven die ik gestuurd heb hier nog en 1 van die 2 huisgenoten wil (zegt ze) voor me getuigen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:05 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een bureau voor rechtshulp inschakelen om te achterhalen hoe dat is gegaan en waar alle aanmaningen en vorderingen en dergelijke heengegaan zijn. Juridisch is dit niet in de haak natuurlijk. GKB is altijd een goed plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |