abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69334254
Hallo! Ik wilde iets vertellen maar ik weet niet meer wat.

En misschien wilde ik ook wel niet iets vertellen maar wilde ik ergens op reageren, maar dat weet ik ook niet meer. .

Ik ben echt moe. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:03:54 #53
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69334440
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo! Ik wilde iets vertellen maar ik weet niet meer wat.

En misschien wilde ik ook wel niet iets vertellen maar wilde ik ergens op reageren, maar dat weet ik ook niet meer. .

Ik ben echt moe. .
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 mei 2009 @ 21:07:09 #54
163650 Greys
pi_69334545
PFje, je hebt echt een prachtig kleurtje!

Syrena, welkom terug en fijn dat het zo leuk was!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69334736
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Syrena het volgende:
Yo I'm bek
1 hele week stokbrood eten, met kaasjes en liters rosé en vin rouge
Het was zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig. Ik heb veel aan jullie gedacht, vooral als ik in het zwembad lag en baantjes zwom, onder het mompelen van de mantra "kaasjes! kaasjes!"(zwemmen=verbranding=meer kaas kunnen eten )

Morgen pas officieel wegen, net was het 65 maar dat is vast veel vocht en poep.
Heb ik nog spannende/belangrijke dingen gemist?
Jij bent echt maf . Fijn dat het leuk was, fijn dat je terug bent!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_69334764
Syrena, fijn dat je hebt genoten! Na vakantie in Frankrijk: minstens drie dagen niet wegen om je lijf even al die kaasjes en witte broden te laten ontwennen!!

Oh, in de categorie: het-is-bepaald-geen-wereldnieuws-en-in-het-licht-van-het-grote-geheel-stelt-het-niets-voor: Ik heb een jurkje gekocht, maar M/L. Ik sta helemaal te glimmen in pashokjes als de maat M zomaar goedzit (maar vervolgens niet stond qua kleur dus ander jurkje gekocht ).
Check:

Maar dan met zwarte achtergrond.

Twee jaar geleden moest ik XL aan en dan zat het voor geen meter... En deze kleedt ook nog eens af
pi_69334778
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

sinds februari niet meer, contract liep af. En hij heeft niks nieuws.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ben jij weer gezond genoeg om weer op jezelf te gaan wonen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:16:07 #58
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69334832
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Wanneer ben jij weer gezond genoeg om weer op jezelf te gaan wonen?
Mwah moeilijk te zeggen misschien ben ik dat zelfs al wel maar ben als de dood dat dat ding nog keer af gaat.

Maar jij wil zeggen ga op jezelf?
pi_69334948
Mooi, CF! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69335134
CF, is dat HET jurkje? Heel mooi! En voor je nieuwe maat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:25:09 #61
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69335142
Lijkt me geen slecht plan TJ, je klinkt of je er aan toe bent... en je hebt van die kastjes voor om je nek die reageren op een signaal uit je hartritmeopganghouder. Had mijn oma tenminste, en die is er een aantal keer door gered, zegmaar. Praktisch moet het best te doen zijn en aan je postings te lezen zou het niet verkeerd zijn als jij je eigen boeltje kreeg.
Prrrrr
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:25:33 #62
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69335153
Hoera CF voor maat M!
Prrrrr
pi_69335169
TJ, ik heb net een week met mijn ouders en zus doorgebracht en vraag me echt af waarom ik zo lang thuis ben blijven wonen Argh. Maar ik kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal aan toe bent.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:28:48 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69335242
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

sinds februari niet meer, contract liep af. En hij heeft niks nieuws.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TJ, ik krijg echt de kriebels van hoe jij over je vader en stiefmoeder praat. To be honest.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69335379
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:25 schreef Syrena het volgende:
CF, is dat HET jurkje? Heel mooi! En voor je nieuwe maat
Het is niet HET jurkje Maar hee, ik vind het al best wat dat ik weer jurkjes draag! Al die moeite van sporten en goed eten loont dus toch
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:38:24 #66
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69335539
Goedenavond dames
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_69335630
Elisa!
Hoe was je dag?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 mei 2009 @ 21:42:20 #68
163650 Greys
pi_69335638
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Mwah moeilijk te zeggen misschien ben ik dat zelfs al wel maar ben als de dood dat dat ding nog keer af gaat.

Bepaal eens iets ZELF.
Dat zou je goed doen. Je hebt toch ook een eigen mening?

Je bent volwassen, je werkt, dus als je het aan kunt, ga op jezelf.
Dan kan je zelf zorgen dat je gezond eet en leeft.
Dat kan je wat mij betreft nu ook al best zelf, maar volgens mij vind je het aan de ene kant stiekem ook wel prima zo bij je vader
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69335781
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Het was een vraag .

Maar ja, je wil niet tot je dood bij je pa blijven wonen - of dat nu lang of kort duurt. Nietwaar?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:50:14 #70
33954 ElisaB
pi_69335854
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Elisa!
Hoe was je dag?
Echt stukken beter dan de afgelopen dagen, dank je! Ik doe nog wel wat voorzichtig met eten (maagtechnisch uitgedaagd), maar verder helemaal
pi_69335906
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het is niet HET jurkje Maar hee, ik vind het al best wat dat ik weer jurkjes draag! Al die moeite van sporten en goed eten loont dus toch
Je kunt nooit genoeg jurkjes hebben én nu kun je je nog verheugen op HET jurkje en je nieuwe jurkje al met trots dragen

Ik heb een week rokjes gedragen, zaaaaaaaaaaalig. En komende week weer gezond eten en hard aan sport denken
pi_69335968
En nu moet ik douchen, want j'ai de zweetocqsuels Iew
pi_69335989
Wat heb je gegeten, Elisa? Hou je havermout/pap wel binnen? Dat is lekker voor de calorietjes.

Syrena, HET jurkje vind ik zelf een beetje te feestelijk voor naar m'n werk - die blijft dus voor feestjes enzo. Is ook zijde, dus lastig met wassen. Deze is viscose en prima voor m'n werk; in Vlaanderen kan dat gewoon
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:56:56 #74
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69336016
ik wil ook jurkjes aan!

Maar, goed nieuws: voor maandag wordt 20 graden en stralende zon voorspeld!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:57:54 #75
33954 ElisaB
pi_69336041
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je gegeten, Elisa? Hou je havermout/pap wel binnen? Dat is lekker voor de calorietjes.
Blijf ik daarom zo vettig

O: yoghurt met havermout
L: eierkoek
T: banaan
D: broodje tartaat met mayo en ketchup

Strakjes nog een peer en een banaan en dan nog een bakje yoghurt
pi_69336046
OH! En ik heb de eerste module gehaald van mijn opleiding!
Cijfer was een zes maar goed, ik dacht in eerste instantie dat ik het helemaal niet gehaald had.
pi_69336131
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Blijf ik daarom zo vettig
Nee Het is nou ook weer geen gevulde-koekencalorierijk, natuurlijk. Meer zoals volkorenbrood, maar dan makkelijker te eten
quote:
O: yoghurt met havermout
L: eierkoek
T: banaan
D: broodje tartaat met mayo en ketchup

Strakjes nog een peer en een banaan en dan nog een bakje yoghurt
Goed begin toch, voor je maag?
pi_69336133
goodevening!

Aknynke, voel je je alweer wat beter? Hebbie nog een knuffel nodig?
CF: Leuk jurkje!! en HOERA voor je maat!!

ik kom net van de verjaardag van mn moeder terug en had met de fietsmeneer afgesproken, maar eigenlijk had ik daar geen zin in en ik ben vet verkouden/net niet ziek, en aangezien meneer me aangestoken heeft en ook vertelde 's nachts heel erg te hoesten, heb ik hem weer weggestuurd... Als ik nu een nacht slecht slaap kun je er donder op zeggen dat ik ziek ga worden en met een tentamen in zicht kan ik dat risico niet nemen,. Maar hij vondt het niet zo leuk aan zn reactie te merken

Nieuwe spelling: hij vondt
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69336157
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
OH! En ik heb de eerste module gehaald van mijn opleiding!
Cijfer was een zes maar goed, ik dacht in eerste instantie dat ik het helemaal niet gehaald had.
Gefeliciteerd! Fijn dat je het toch hebt gehaald!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:02:59 #80
33954 ElisaB
pi_69336168
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Nee Het is nou ook weer geen gevulde-koekencalorierijk, natuurlijk. Meer zoals volkorenbrood, maar dan makkelijker te eten
Ow, gelukkig maar
Ik eet het in elk geval minimaal twee keer per dag
quote:
Goed begin toch, voor je maag?
Yups! En het goede nieuws: de migraine lijkt weer over te zijn, dus ik kan er vanaf morgen weer tegenaan!
pi_69336200
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Echt stukken beter dan de afgelopen dagen, dank je! Ik doe nog wel wat voorzichtig met eten (maagtechnisch uitgedaagd), maar verder helemaal
Fijn dat het weer wat beter gaat, Elisa!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:05:01 #82
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69336236
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:01 schreef cyclechick het volgende:
goodevening!

Aknynke, voel je je alweer wat beter? Hebbie nog een knuffel nodig?
CF: Leuk jurkje!! en HOERA voor je maat!!

ik kom net van de verjaardag van mn moeder terug en had met de fietsmeneer afgesproken, maar eigenlijk had ik daar geen zin in en ik ben vet verkouden/net niet ziek, en aangezien meneer me aangestoken heeft en ook vertelde 's nachts heel erg te hoesten, heb ik hem weer weggestuurd... Als ik nu een nacht slecht slaap kun je er donder op zeggen dat ik ziek ga worden en met een tentamen in zicht kan ik dat risico niet nemen,. Maar hij vondt het niet zo leuk aan zn reactie te merken
knuffels zijn altijd welkom. Maar volgens mij kun jij er ook een gebruiken. Met hele uitgestrekte armen dan, want ik wil niet ziek worden!

Wat sneu voor fietsmeneer. Heb je hem al gebeld om het uit te leggen?
pi_69336453
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

knuffels zijn altijd welkom. Maar volgens mij kun jij er ook een gebruiken. Met hele uitgestrekte armen dan, want ik wil niet ziek worden!

Wat sneu voor fietsmeneer. Heb je hem al gebeld om het uit te leggen?
hij stond voor de deur te wachten want we hadden om half tien afgesproken, maar ik was een beetje laat omdat ik niet zo hard kon fietsen vanwege buiten adem
Heb hem dus weer moeten laten afdruipen. Sneu, maar ik had wel verwacht dat hij er begrip voor zou hebben en dat had ie niet echt.

Edit: ik was mijn phone vergeten dus kon niet eerder bellen, en hij kwam van de andere kant, dus heeft niet op en neer gereden voor mij, maar een tussenstop van een kwartier gehad zeg maar. Anders lijkt het wel heel erg

Ik zal je niet aansteken
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:17:07 #84
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69336572
Maar, misschien had hij zich er heel erg op verheugd, en was ie daarom teleurgesteld. Dat zou mij ook overkomen. Hoewel ik het rationeel dan wel begrijp kan ik toch emotioneel teleurgesteld zijn. Dat overkomt me trouwens best vaak.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:24:56 #85
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69336794
Ik heb een eigen mening Greys alleen weet niet of het handig is die hier de ether in te slingeren. Mn neefje en mn pa zitten ook op FOK! namelijk.

Ik wil begin volgend jaar op mezelf maar hangt van paar dingen af.
pi_69336865
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:17 schreef AKnynke het volgende:
Maar, misschien had hij zich er heel erg op verheugd, en was ie daarom teleurgesteld. Dat zou mij ook overkomen. Hoewel ik het rationeel dan wel begrijp kan ik toch emotioneel teleurgesteld zijn. Dat overkomt me trouwens best vaak.
Dat begrijp ik ook zeker, maar dan kun je wel even in woorden uitdrukken dat je het begrijpt ofzo, toch? En dat heb ik zelf ook wel vaak hoor, dat ik weet dat ik me ergens niet druk om moet maken/persoonlijk moet opvatten, maar dat het anders voelt. Lastig, soms.
pi_69336888
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb een eigen mening Greys alleen weet niet of het handig is die hier de ether in te slingeren. Mn neefje en mn pa zitten ook op FOK! namelijk.

Ik wil begin volgend jaar op mezelf maar hangt van paar dingen af.
Nou je schrijft best harde dingen over je vader soms, die mening steek je niet onder stoelen of banken. Maar vervolgens vraag je wel "onze" mening over allerlei zaken, waar je juist zelf een beslissing over moet maken, die kunnen anderen niet voor jou maken.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:30:22 #88
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69336933
Ik ga nu naar bed morgen krijgen jullie mijn mening dames
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:32:38 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69336997
Mijn uiteindelijke lijst...

O: 2 boterhammen mager beleg
L: enorme schaal vers fruit
T: brood met mager beleg, blokje choco, bier
D: fajita's (1 rol met veel creme fraiche), veel salade, veel sperzieboontjes
T: 6 toastjes met komkommersalade en een grote kom bolognese chips
cola-berenbrug
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_69338706
@Cycle: mijn vriend doet dat ook regelmatig, zeggen dat ik niet langs mag komen omdat ik ziek ben. En ik was in het verleden heel erg vaak ziek, dus dat vond ik echt heel erg rot. Maar hij wilde echt niet ziek worden, zeker niet voor tentamenweken. Iedere keer weer even slikken, het voelt als een persoonlijke afwijzing, terwijl het eigenlijk alleen maar slim is om elkaar niet aan te steken .

En had beloofd om nog een keer langs te komen deze week (hij is alleen thuis, zn ouders zijn weekje weg) maar ik geloof niet dat ik nog langsga . Thuis is het al zo moeilijk om op te schieten met studeren, extra afleiding kan ik echt even niet gebruiken ...

En voeg nog maar wat popcorn/chips en een waterijsje toe aan mijn lijstje met voer vandaag . Leren ging niet meer, dus film gekeken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 24 mei 2009 @ 00:19:03 #91
236335 neen
schone schijn
pi_69339966
Vandaag best veel gegeten en gedronken, dikke bbq zonet wel hele dag gegraven. Dus sowieso kcal verbrand. Nu nog wat lui over de vloer, opzich best kut, ik kan morgenochtend weer kaartjes halen omdat de rest dat toch niet doet (irritant dat soort lui ) en dus moet ik weer vroeg op. Ik ben op zich best chagrijnig want ik moest vanochtend dus 8 uur weg om ergens te helpen en gisteren waren hier ook een aantal gasten.

Misschien moet ik ze eruit kicken maar dat is niet aardig

Wat een aanstellerspost
het lijkt niet wat het is
pi_69341491
Hmmm.. Als ik ziek zou zijn zou ik wel willen dat m'n vriendje voor mij zou zorgen Maar tentamens gaan boven alles, dan ga ik wel lekker naar m'n ouders of zo
*klopt af* in bijna een jaar dat we samen zijn nog 8 nachtjes slapen!! ben ik volgens mij niet een keer ziek geweest!!

En ik ging net weer autorijden (tweede of derde keer sinds de aanrijder met de fietser en de eerste keer nadat ik dus aangereden was) maar ik schrok van elk dingetje dat ik in m'n ooghoek zag. En ik durfde ook echt niet meer normaal op tempo door een woonwijk of langs kruispunten. Brrrrr. Ik moet geen tutje worden hoor!!!

Kaartjes waarvoor neen?

Beterschap cycle! En fijn dat het beter gaat Elisa!
  zondag 24 mei 2009 @ 02:18:04 #93
236335 neen
schone schijn
pi_69342524
Voor Cambuur natuurlijk! Verkoop begon zaterdag (vandaag/gister dus) en maandag is de wedstrijd, nou ja, de film die nu opstaat duurt nog een klein uurtje dus dat kan ik nog wel uitzingen ga wel in chillbroek richting het stadion morgenochtend
het lijkt niet wat het is
  zondag 24 mei 2009 @ 08:31:53 #94
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69343755
24 mei in de geschiedenis

1543 - Overleden: Nicolaas Copernicus, Pools astronoom.
1626 - Peter Minuit koopt Manhattan van de Indianen.
1686 - Geboren: Gabriel Fahrenheit, geestelijk vader van de naar hem genoemde temperatuurschaal.
1819 - Geboren: koningin Victoria, Brits vorstin van 1837 tot 1901.
1844 - Het eerste telegram ooit wordt door Samuel Morse van Baltimore naar Washington verstuurd, met als inhoud: "What hath God wrought?".
1915 - Italië verklaart de Oostenrijk-Hongaarse Dubbelmonarchie de oorlog.
1941 - Geboren: Bob Dylan (eigenlijke naam: Robert Allen Zimmerman), Amerikaans zanger.
1956 - Het eerste Eurovisie Songfestival vindt plaats.
1968 - De elektrische witkar van provo Luud Schimmelpennink maakt zijn eerste rit in Amsterdam.

Goedemorgen

Neen zo'n wedstrijdje lijkt me best leuk een keer maar woon helaas wat ver
  zondag 24 mei 2009 @ 09:20:57 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69344028
Mogge! Wat is het weer prachtig weer . Vanmiddag wordt terras-middag
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69344070
Goeiemorgen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 24 mei 2009 @ 09:26:42 #97
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69344075
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef cyclechick het volgende:

[..]

hij stond voor de deur te wachten want we hadden om half tien afgesproken, maar ik was een beetje laat omdat ik niet zo hard kon fietsen vanwege buiten adem
Heb hem dus weer moeten laten afdruipen. Sneu, maar ik had wel verwacht dat hij er begrip voor zou hebben en dat had ie niet echt.

Edit: ik was mijn phone vergeten dus kon niet eerder bellen, en hij kwam van de andere kant, dus heeft niet op en neer gereden voor mij, maar een tussenstop van een kwartier gehad zeg maar. Anders lijkt het wel heel erg

Ik zal je niet aansteken
Hmmm de teleurstelling is begrijpelijk als hij een kwartier voor niks op je heeft staan wachten. Maarja ik was zelf ook pas om 22:00 gekomen denk ik
  zondag 24 mei 2009 @ 09:28:21 #98
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69344095
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Tha Mighty Mouse is druk met leren!
Heb haar even een smsje gestuurd en ze komt strakkies even melden hier.
MELDPLICHT!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 24 mei 2009 @ 09:30:05 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69344116
Goedemorgen .

Het is idd prachtig weer en ik ga straks naar Friesland, verjaardag van m'n neefje vieren .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 mei 2009 @ 09:30:46 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69344120
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

"strakkies" is niet de volgende dag hoor! .

Hey Muizel, como estas? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 mei 2009 @ 09:31:42 #101
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69344128
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Goedemorgen miss Mouse, alles oke?
  zondag 24 mei 2009 @ 09:32:04 #102
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69344131
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:24 schreef P.F het volgende:
En ik ging net weer autorijden (tweede of derde keer sinds de aanrijder met de fietser en de eerste keer nadat ik dus aangereden was) maar ik schrok van elk dingetje dat ik in m'n ooghoek zag. En ik durfde ook echt niet meer normaal op tempo door een woonwijk of langs kruispunten. Brrrrr. Ik moet geen tutje worden hoor!!!

Ik rem altijd voor kruispunten, ik rijd stapvoets door woonwijken met de automobiel én ik passeer fietsers altijd überbehoedzaam. Daar is dus niks mis mee PF! Ik zit voor mn werk de hele dag in het verkeer en bijna alle ongevallen die ik heb gehad waren met andere fietsers of voetgangers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')