sinds februari niet meer, contract liep af. En hij heeft niks nieuws.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo! Ik wilde iets vertellen maar ik weet niet meer wat.
En misschien wilde ik ook wel niet iets vertellen maar wilde ik ergens op reageren, maar dat weet ik ook niet meer..
Ik ben echt moe..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Syrena het volgende:
YoI'm bek
![]()
1 hele week stokbrood eten, met kaasjes en liters rosé en vin rouge![]()
Het was zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig. Ik heb veel aan jullie gedacht, vooral als ik in het zwembad lag en baantjes zwom, onder het mompelen van de mantra "kaasjes! kaasjes!"(zwemmen=verbranding=meer kaas kunnen eten)
Morgen pas officieel wegen, net was het 65maar dat is vast veel vocht en poep.
Heb ik nog spannende/belangrijke dingen gemist?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds februari niet meer, contract liep af. En hij heeft niks nieuws.Wanneer ben jij weer gezond genoeg om weer op jezelf te gaan wonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Mwah moeilijk te zeggen misschien ben ik dat zelfs al wel maar ben als de dood dat dat ding nog keer af gaat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Wanneer ben jij weer gezond genoeg om weer op jezelf te gaan wonen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds februari niet meer, contract liep af. En hij heeft niks nieuws.TJ, ik krijg echt de kriebels van hoe jij over je vader en stiefmoeder praat. To be honest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Het is niet HET jurkjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:25 schreef Syrena het volgende:
CF, is dat HET jurkje? Heel mooi! En![]()
![]()
voor je nieuwe maat
Bepaal eens iets ZELF.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah moeilijk te zeggen misschien ben ik dat zelfs al wel maar ben als de dood dat dat ding nog keer af gaat.
Maar jij wil zeggen ga op jezelf?
Het was een vraagquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah moeilijk te zeggen misschien ben ik dat zelfs al wel maar ben als de dood dat dat ding nog keer af gaat.
Maar jij wil zeggen ga op jezelf?
Echt stukken beter dan de afgelopen dagen, dank je! Ik doe nog wel wat voorzichtig met eten (maagtechnisch uitgedaagd), maar verder helemaalquote:
Je kunt nooit genoeg jurkjes hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is niet HET jurkjeMaar hee, ik vind het al best wat dat ik weer jurkjes draag! Al die moeite van sporten en goed eten loont dus toch
Blijf ik daarom zo vettigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je gegeten, Elisa? Hou je havermout/pap wel binnen? Dat is lekker voor de calorietjes.
Neequote:
Goed begin toch, voor je maag?quote:O: yoghurt met havermout
L: eierkoek
T: banaan
D: broodje tartaat met mayo en ketchup
Strakjes nog een peer en een banaan en dan nog een bakje yoghurt
Gefeliciteerd! Fijn dat je het toch hebt gehaald!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
OH! En ik heb de eerste module gehaald van mijn opleiding!![]()
Cijfer was een zesmaar goed, ik dacht in eerste instantie dat ik het helemaal niet gehaald had.
Ow, gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
NeeHet is nou ook weer geen gevulde-koekencalorierijk, natuurlijk. Meer zoals volkorenbrood, maar dan makkelijker te eten
Yups! En het goede nieuws: de migraine lijkt weer over te zijn, dus ik kan er vanaf morgen weer tegenaan!quote:Goed begin toch, voor je maag?
Fijn dat het weer wat beter gaat, Elisa!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt stukken beter dan de afgelopen dagen, dank je! Ik doe nog wel wat voorzichtig met eten (maagtechnisch uitgedaagd), maar verder helemaal
knuffels zijn altijd welkom. Maar volgens mij kun jij er ook een gebruiken. Met hele uitgestrekte armen dan, want ik wil niet ziek worden!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:01 schreef cyclechick het volgende:
goodevening!![]()
Aknynke, voel je je alweer wat beter? Hebbie nog een knuffel nodig?![]()
CF: Leuk jurkje!! en HOERA voor je maat!!![]()
ik kom net van de verjaardag van mn moeder terug en had met de fietsmeneer afgesproken, maar eigenlijk had ik daar geen zin in en ik ben vet verkouden/net niet ziek, en aangezien meneer me aangestoken heeft en ook vertelde 's nachts heel erg te hoesten, heb ik hem weer weggestuurd...Als ik nu een nacht slecht slaap kun je er donder op zeggen dat ik ziek ga worden en met een tentamen in zicht kan ik dat risico niet nemen,. Maar hij vondt het niet zo leuk aan zn reactie te merken
![]()
hij stond voor de deur te wachten want we hadden om half tien afgesproken, maar ik was een beetje laat omdat ik niet zo hard kon fietsen vanwege buiten ademquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
knuffels zijn altijd welkom. Maar volgens mij kun jij er ook een gebruiken. Met hele uitgestrekte armen dan, want ik wil niet ziek worden!
Wat sneu voor fietsmeneer. Heb je hem al gebeld om het uit te leggen?
Dat begrijp ik ook zeker, maar dan kun je wel even in woorden uitdrukken dat je het begrijpt ofzo, toch? En dat heb ik zelf ook wel vaak hoor, dat ik weet dat ik me ergens niet druk om moet maken/persoonlijk moet opvatten, maar dat het anders voelt. Lastig, soms.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:17 schreef AKnynke het volgende:
Maar, misschien had hij zich er heel erg op verheugd, en was ie daarom teleurgesteld. Dat zou mij ook overkomen. Hoewel ik het rationeel dan wel begrijp kan ik toch emotioneel teleurgesteld zijn. Dat overkomt me trouwens best vaak.
Nou je schrijft best harde dingen over je vader soms, die mening steek je niet onder stoelen of banken. Maar vervolgens vraag je wel "onze" mening over allerlei zaken, waar je juist zelf een beslissing over moet maken, die kunnen anderen niet voor jou maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb een eigen mening Greys alleen weet niet of het handig is die hier de ether in te slingeren. Mn neefje en mn pa zitten ook op FOK! namelijk.
Ik wil begin volgend jaar op mezelf maar hangt van paar dingen af.
Hmmm de teleurstelling is begrijpelijk als hij een kwartier voor niks op je heeft staan wachten. Maarja ik was zelf ook pas om 22:00 gekomen denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hij stond voor de deur te wachten want we hadden om half tien afgesproken, maar ik was een beetje laat omdat ik niet zo hard kon fietsen vanwege buiten adem![]()
Heb hem dus weer moeten laten afdruipen. Sneu, maar ik had wel verwacht dat hij er begrip voor zou hebben en dat had ie niet echt.![]()
Edit: ik was mijn phone vergeten dus kon niet eerder bellen, en hij kwam van de andere kant, dus heeft niet op en neer gereden voor mij, maar een tussenstop van een kwartier gehad zeg maar. Anders lijkt het wel heel erg![]()
Ik zal je niet aansteken
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Tha Mighty Mouse is druk met leren!
Heb haar even een smsje gestuurd en ze komt strakkies even melden hier.
MELDPLICHT!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |