De laatste keer dat ik me woog was ik aangekomenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
Maria zie je ook al iets terug van je nieuwe etenspatroon op de weegschaal ?
En als je je kan inhouden zou ik voor de nootjes gaan en anders gewoon voor snaaien gaan omdat het toch zaterdag is (goh waarom heb ik nog overgewicht.... )
Inderdaad gewoon geduld hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik me woog was ik aangekomenWeliswaar niet veel (ongeveer een halve kilo), maar toch
Ik denk dat ik even geduldig moet zijn, gezien het feit dat ik kort geleden pas ben begonnen met meer sporten en beter eten!
Ik hoop over een maandje of twee toch iig een kléin beetje verschil te zien, zij het op de weegschaal of in de spiegelAl was het maar voor de motivatie!
Ik heb nu iig al wat amandelen op, da's iig al goedVanavond nog eens zien wat we gaan doen.
Hier ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is ook weer puin vandaag. 't Wil niet echt deze dagen
Valt wel mee hoor. Nog geen 1500 cal.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is ook weer puin vandaag. 't Wil niet echt deze dagen
O: 2 boterhammen met kipfilet
S: Spinning
T: volkoren eierkoek
L: 1 boterham met 30+ kaas, 1/2 appelflap
T: Split-ijsje (65 kcal)
T: 1 reepje Balisto + paar M&M's (stond een beetje te bibberen)
D: aardappels, groente, valess
Bweuh.
Wasdadan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Ik heb een paar happen van m'n avondeten gehad en toen was ik er alweer klaar mee.
Als dat nog lang zo doorgaat, ga ik ook maar eens naar de huisarts, want dit komt niet goed zo...
Je bent lekker bezig, houden zo!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens ben ik über "" als het goed gaat, en als ik een dag minder goed eet (zoals op de verjaardag van mn mamma
) dan is het meer "
"
Maar da's logisch denk ik
Goedzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]EDIT: ik voel me trouwens wel awesome sinds ik gezonder eet + meer sportZo van: Ha! Kick-ass, dat doe ik toch allemaal maar even
![]()
smakelijk. Ik heb geen idee wat loos is. Ik dek alle veranderingen die er aan gaan komen...terwijl ik stoer doe heb ik stiekem best een klein hartje en vind ik alles heel erg spannend. En soms moet dat er even uit, en vanmorgen knuffelde het vriendje me zo fijn en voelde het zo vertrouwd dat het er gewoon even goed uitkwam...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awe NynkeWaddisserloos?
*geeft Grote Aai*
Danksjoe Chico!Klussen gaat goed! Tegeltjes van de keuken zijn vandaag voor de helft gedaan en we hebben band van het behang geplakt en zeil verwijderd uit de hal (gatverdegatver vieze plakmeuk
) En er is een exra deurpost geplaatst, die nu ook boven de deurpost (tot aan het plafond) dicht is
![]()
Verder boodschappen gedaan en naar de autoglas-man geweest want één of andere gladiool heeft de raampjes van de auto van Maarten zn ouders ingetikt![]()
Oe, etenstijd!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:23 schreef AKnynke het volgende:
ok: mijn lijstje, omdat die het meeste bagger is van allemaal:
O: 3 sneden (Zelfgebakken, overheerlijk) witbrood met hagelslag
T: 100 gram snoepjes
T: 300 gram cantuccini, met 428 kcal per 100 gram![]()
T: 2 glazen cola
D: salade. om het even goed te maken.
S: geen. oh ja, tenzij uitgebreid janken sport is.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:30 schreef sigme het volgende:
Nienoord is leuk, nietwaar uniekhoorn?
Ik ben er een paar jaar geleden nog eens geweest, kwam er als kind best vaak. 't Viel niet tegen.
Vanochtend ben ik toch een uur gaan hardlopen, het was zo mooi buiten met de opkomende zon enzo. Moest ik me daarna wel vreselijk haasten én extra hard fietsen. Maar ik heb de trein gehaald.
bak brinta uur hardlopen 2 ons roerbakgroente met 1 pakje noedels 40 minuten fietsen yoghurtbakje drie dagen over datum ![]()
kwartier stevig doorlopen boterham pindakaas, roggebrood pindakaas half uur stevig doorlopen 1 haring, boterham pindakaas, 2 roggebrood pindakaas kwartier stevig doorlopen 1 appel 50 minuten fietsen 2 kerskransjes, hand amandelen 5 minuten vloekend achter schapen aanrennen 2 gebakken eieren met yoghurt + boterham, 5 krekkers met pindakaas / mayo
Nog gepland:Avondeten wordt iets van rijst met vis en zelfgebakken cake toe 1 pils
Echt goddelijk lekker..een soort biscotti, harde italiaanse koekjes met chocolade erin.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt heel erg dit, wasda??
En Nynke, ben je soms aan de pil? Hormonenkwestie??
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
smakelijk. Ik heb geen idee wat loos is. Ik dek alle veranderingen die er aan gaan komen...terwijl ik stoer doe heb ik stiekem best een klein hartje en vind ik alles heel erg spannend. En soms moet dat er even uit, en vanmorgen knuffelde het vriendje me zo fijn en voelde het zo vertrouwd dat het er gewoon even goed uitkwam...
denk ik.
Er zijn Appies die tot negen uur open zijn hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:
O: Koffie met Suiker
L: Vier witte boterhammen met gebraden gehakt
T: halve bak Fruitveters of hoe die zooi heet
D: Vier witte boterhammen met gebraden gehakt
Godsamme dr is gewoonweg niks in huis. Word er beetje gaar van!
Ja weet ik maar had om 18.00 geen zin meer te gaan, zeker niet omdat mn pa er net vandaan kwam. Maar daar zat dus alleen bier, shag, een krant en brood in die tasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn Appies die tot negen uur open zijn hoor
TJ ik word ook ontzettend ongelukkig van een lege koelkast.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:
O: Koffie met Suiker
L: Vier witte boterhammen met gebraden gehakt
T: halve bak Fruitveters of hoe die zooi heet
D: Vier witte boterhammen met gebraden gehakt
Godsamme dr is gewoonweg niks in huis. Word er beetje gaar van!
Held!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja weet ik maar had om 18.00 geen zin meer te gaan, zeker niet omdat mn pa er net vandaan kwam. Maar daar zat dus alleen bier, shag, een krant en brood in die tas
Ja oké je hebt deels wel gelijk maar laat die dan van te voren zeggen wat die van plan is te eten. Of van plan is niet te koken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee maareh, er is maar 1 iemand verantwoordelijk voor jouw gezondheid, en dat ben jijzelf! Dus goed voor jezelf zorgen, vooral als er thuis toch niet gekookt wordt (dan stoot je niemand tegen het hoofd als jij wél iets lekker klaarmaakt, hetzij voor het hele gezin, hetzij alleen voor jezelf als de rest wél witbrood wil eten).
Geef het goede voorbeeld enzo
Mwah kan idd maar werk 40 uur en hij niet, dus logisch dat ik het tot zijn taak rekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Communication is tha keyMaarja kan me voorstellen dat dat in sommige gevallen makkelijker gezegd dan gedaan is. Misschien gewoon af en toe voorstellen zelf te koken? Zal vast wel gewaardeerd worden!
![]()
Maar ondertussen zou je toch wel kunnen weten dat het niet gebeurt, dus dan moet je misschien toch maar het heft in eigen hand gaan nemen en niet tegen beter weten in gaan zitten wachtenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah kan idd maar werk 40 uur en hij niet, dus logisch dat ik het tot zijn taak reken
En als hardnekkige lurker geef ik je een stevige, warme, welgemeende dikke Lein-knuf. Positieve vibes enzo. En als dat niet werkt, ga je maar een zooitje Cosmo's adtenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:23 schreef AKnynke het volgende:
S: geen. oh ja, tenzij uitgebreid janken sport is.
Je hebt gelijk (again)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ondertussen zou je toch wel kunnen weten dat het niet gebeurt, dus dan moet je misschien toch maar het heft in eigen hand gaan nemen en niet tegen beter weten in gaan zitten wachten
Gewoon op zaterdag naar de markt gaan, lekker fruit en andere lekkere gezonde dingen kopen. Dan geef jij maar het goede voorbeeld.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En als hardnekkige lurker geef ik je een stevige, warme, welgemeende dikke Lein-knuf. Positieve vibes enzo. En als dat niet werkt, ga je maar een zooitje Cosmo's adten![]()
sinds februari niet meer, contract liep af. En hij heeft niks nieuws.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |