De laatste keer dat ik me woog was ik aangekomenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
Maria zie je ook al iets terug van je nieuwe etenspatroon op de weegschaal ?
En als je je kan inhouden zou ik voor de nootjes gaan en anders gewoon voor snaaien gaan omdat het toch zaterdag is (goh waarom heb ik nog overgewicht.... )
Inderdaad gewoon geduld hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik me woog was ik aangekomenWeliswaar niet veel (ongeveer een halve kilo), maar toch
Ik denk dat ik even geduldig moet zijn, gezien het feit dat ik kort geleden pas ben begonnen met meer sporten en beter eten!
Ik hoop over een maandje of twee toch iig een kléin beetje verschil te zien, zij het op de weegschaal of in de spiegelAl was het maar voor de motivatie!
Ik heb nu iig al wat amandelen op, da's iig al goedVanavond nog eens zien wat we gaan doen.
Hier ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is ook weer puin vandaag. 't Wil niet echt deze dagen
Valt wel mee hoor. Nog geen 1500 cal.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is ook weer puin vandaag. 't Wil niet echt deze dagen
O: 2 boterhammen met kipfilet
S: Spinning
T: volkoren eierkoek
L: 1 boterham met 30+ kaas, 1/2 appelflap
T: Split-ijsje (65 kcal)
T: 1 reepje Balisto + paar M&M's (stond een beetje te bibberen)
D: aardappels, groente, valess
Bweuh.
Wasdadan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Ik heb een paar happen van m'n avondeten gehad en toen was ik er alweer klaar mee.
Als dat nog lang zo doorgaat, ga ik ook maar eens naar de huisarts, want dit komt niet goed zo...
Je bent lekker bezig, houden zo!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens ben ik über "" als het goed gaat, en als ik een dag minder goed eet (zoals op de verjaardag van mn mamma
) dan is het meer "
"
Maar da's logisch denk ik
Goedzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]EDIT: ik voel me trouwens wel awesome sinds ik gezonder eet + meer sportZo van: Ha! Kick-ass, dat doe ik toch allemaal maar even
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |