Die is waterdrager gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Waar is Armstrong gebleven?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Liever de Giro winnen dan 2e 5de in de Tour.
Adrie van Houwelingen had vooraf al aangegeven dat de Giro dit jaar zo ongeveer het hoofddoel is van Menchov, omdat winstkansen in de Tour met Contador toch te verwaarlozen zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:17 schreef maril het volgende:
De tour is belangrijker hier in Nederland en ook in België en Frankrijk ect ect.
Ik denk zelf dat Menchov liever een goede tour rijdt, maar goed dit laat hij niet glippen, dat denk ik ook wel.
Tja, Menchov heeft zelf meermaals aangegeven dat de Tour belangrijker is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:43 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Adrie van Houwelingen had vooraf al aangegeven dat de Giro dit jaar zo ongeveer het hoofddoel is van Menchov, omdat winstkansen in de Tour met Contador toch te verwaarlozen zijn.
Als Menchov door het ijs zakt in de Tour zal die groep mensen en vooral de belangrijke media wel jubelen over Gesink die zijn kans krijgt, dus zo'n ramp is dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:51 schreef groenen het volgende:
[..]
Tijdens de Tour wordt hij door alle Nederlanders weer afgebrand als hij Contador niet kan volgen hoor.De Tour is hier zoveel belangrijker dan de Giro.
6 minutenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als Menchov door het ijs zakt in de Tour zal die groep mensen en vooral de belangrijke media wel jubelen over Gesink die zijn kans krijgt, dus zo'n ramp is dat ook weer niet.
Ten Dam vandaag op ruim 6 minuten overigens, die heeft zijn klassement nu dus helemaal uit het hoofd gezet (zei hij eerder al, maar reed daarna nog een prima tijdrit)
Heeft ie ook gedaan vandaag, en waarschijnlijk dat heuveltje rustig opgereden om te sparen voor morgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
6 minutenNaja hij moet gewoon menchov afzetten bij de laatste col dat is genoeg.
denk ik niet, heeft de aanloop tijdje op kop moeten rijden om menchov vanvoor te houden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heeft ie ook gedaan vandaag, en waarschijnlijk dat heuveltje rustig opgereden om te sparen voor morgen
Ik lees hier wel dat sommigen denken dat Menchov zijn doel de Tour is maar volgens de berichten die ik gelezen heb en een paar posts terug is dat ipv de Tour het hoofddoel toch echt de Giro is. Dus niet te vroeg in vorm.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:30 schreef maril het volgende:
[..]
Niet dat ik een pessimist wil zijn of overkomen, maar een open vraag. Is Menchov niet te vroeg in vorm???ivm met de tour
Inderdaad. Dit jaar is er een stuk meer aandacht voor de Giro dan vorig jaar. Dus voor de sponsor is dit ook niet gek.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu voor Giro-eindwinst en in de Tour voor ritzeges gaan, dat lijkt me veruit het beste plan.
Twee Vueltas en mogelijk een Giro. Daar zou ik voor tekenen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:05 schreef hardromacore het volgende:
Idd, Menchov doet het prima.
Hij heeft helaas niet de superkwaliteiten om de tour te winnen, en ik denk btw dat Riis meer inzicht heeft dan een Breukink, zodat Menchov de tour ook niet wint met een meesterplan.
en meer dan veel van z'n concurrenten ooit bij elkaar zullen fietsen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Twee Vueltas en mogelijk een Giro. Daar zou ik voor tekenen.
Menchov wint denk ik inderdaad de Tour niet, maar wat hij tot dusver heeft bijeengefietst is meer dan verdienstelijk.
Dat weerhoudt anders Cadel Evans er niet van om zijn hele seizoen op de TDF af te stemmen. Zoals in Parijs-Nice bleek is Contador ook maar een mens.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:43 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Adrie van Houwelingen had vooraf al aangegeven dat de Giro dit jaar zo ongeveer het hoofddoel is van Menchov, omdat winstkansen in de Tour met Contador toch te verwaarlozen zijn.
Hij heeft iets anders dan zijn concurrenten ( geluk?) en nu heeft hij niet echt een super concurrent en in die vuelta's moest hij tegen een Heras fietsen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
en meer dan veel van z'n concurrenten ooit bij elkaar zullen fietsen.
Evans zou wel denken het baasje te zijn wanneer hij de Tour wint.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:16 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Dat weerhoudt anders Cadel Evans er niet van om zijn hele seizoen op de TDF af te stemmen. Zoals in Parijs-Nice bleek is Contador ook maar een mens.
Alleen de eerste keer, de tweede keer tegen Sastre en Evans (en Samu) en dat zijn samen met Leipheimer (die hij nu dus als concurrent heeft) toch wel zo'n beetje de beste ronderenners van zijn generatie die niet op doping zijn betrapt. (Contador jongere generatie)quote:in die vuelta's moest hij tegen een Heras fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |