Valt wel mee hoor. Dat oranje stukje in de broek is al vervangen door het roze. Ik vind dit altijd een stuk meer hebben dan die tenues uit één kleur.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Het ziet er niet uit waar Menchov zich in vertoond!
Is niet alleen de broek maar gewoon dat witte vlak op roze is al te erg voor woorden!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Dat oranje stukje in de broek is al vervangen door het roze. Ik vind dit altijd een stuk meer hebben dan die tenues uit één kleur.
Rasmussen reed anders wel in volledig geel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:14 schreef Westerling het volgende:
In de zuidelijke gebieden van Europa geeft men wat meer om de aankleding, vandaar dat die vaak helemaal in kleur rijden. Bij de Rabo vindt men dat allemaal niet nodig, ik ook niet.
Geel is een lichtere kleur dan oranje/blauw, misschien dat hij het daarom deed?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rasmussen reed anders wel in volledig geel.
Bij Rabo is het altijd zo'n wit kader. Alleen bij de bolletjestrui staat dat mooi.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:45 schreef Klopkoek het volgende:
Hier zie je goed hoe het moet:
[ afbeelding ]
Sponsornamen van de trui in een bijpassende, uniforme (dit keer blauwe) kleur waar geen lelijk wit kader omheen zit.
En daarom dus allerminst zeker dat Di Luca wint. Rabo gaat niet meerijden.quote:
Ik zeg altijd Froemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:30 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom spreekt die commentator Froome zo raar uit?
En Freire volledig in het groen, tot en met de schoenen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vroemvroemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Froem
Overigens denk ik dat de koplopers het gaan redden, ze zijn nog met zijn 11en, tegen 2 LPRérs.
ze hebben dan ook geen klop gedaan... astana zit nog met 7, liquigas met 6... dus rabo suckt :pquote:
Wat zal Visconti zitten balen dat hij gelost is. Hij heeft toch een redelijke sprint bergopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef TheArt het volgende:
Weg ritzege voor Di Luca. De vluchters mogen het uitmaken.
daar gingen ook nog wel een paar dagen overheenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
En Freire volledig in het groen, tot en met de schoenen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geel is een lichtere kleur dan oranje/blauw, misschien dat hij het daarom deed?
Als je gelost wordt, dan ben je ook niet goed genoeg om die 'sprint' te winnen. Wat dat betreft heeft hij weinig te balen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat zal Visconti zitten balen dat hij gelost is. Hij heeft toch een redelijke sprint bergop
Nu nog een rit in de Vuelta.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
Gerrans wint, duidelijk de sterkste bergop in de kopgroep.
Omdat Leipo enkele secondes verliest in een explosief klimmetje? Die kun je echt niet afschrijven door alleen dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:59 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou het gaat dus tussen Menchov en Di Luca zo lijkt het. Fantastische aankomst zeg.
Die brak echt helemaalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:55 schreef TheArt het volgende:
Froome helemaal van links naar rechts over de weg
okequote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat Leipo enkele secondes verliest in een explosief klimmetje? Die kun je echt niet afschrijven door alleen dit.
quote:1 - Gerrans
2 - Bertogliati 12"
3 - Gavazzi 18"
4 - Petrov 24"
5 - Deignan 26"
6 - Froome 32"
7 - Kiryienka 40"
8 - Reda
9 - Grivko
10 - Pellizotti 1'04"
11 - Di Luca
12 - Garzelli
13 - Menchov
14 - Sastre
15 - Bruseghin
16 - Basso 1'07"
17 - Leipheimer
18 - Scarponi
19 - Arroyo
20 - Rogers
21 - Valjavec
22 - Gilbert
Visconti heeft al veel te veel kracht verspild in zinloze aanvallen eerder deze Giro.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat zal Visconti zitten balen dat hij gelost is. Hij heeft toch een redelijke sprint bergop
Ik weet niet hoeverre Di Luca gedacht heeft, er zijn toch geen bonificaties te pakken, dus waarom zou ik de moeite nemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Di Luca had veel vroeger moeten gaan, in het begin van de klim op het steilste stuk. Hij zat zelf helemaal vooraan en Menchov zat op de 3e of 4e rij, helemaal ingesloten. Die kon nooit meespringen, want hij kon gewoon niet door.
Het is natuurlijk afvragen of Di Luca voluit ging, maar dat Menchov met dit explosieve gedoe wel meekon en Leipheimer niet, zegt misschien wel wat... Al moet je Leipheimer inderdaad niet afschrijven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat Leipo enkele secondes verliest in een explosief klimmetje? Die kun je echt niet afschrijven door alleen dit.
Inderdaad. Leipheimer verliest altijd tijd op een dergelijk explosief klimmetje. Leipheimer is de minst explosieve renner van heel het peleton...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was no way het steilste stuk. Waar Froome bijna omviel was een stukkie steiler. Dat was denk ik dus nog te ver.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Di Luca had veel vroeger moeten gaan, in het begin van de klim op het steilste stuk. Hij zat zelf helemaal vooraan en Menchov zat op de 3e of 4e rij, helemaal ingesloten. Die kon nooit meespringen, want hij kon gewoon niet door.
Dat weerhield hem er niet van om een fantastische tijdrit te rijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Visconti heeft al veel te veel kracht verspild in zinloze aanvallen eerder deze Giro.
Ik herinner me Rasmussen toch meer als de renner in het zwart.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je in zo'n rijdrit 15e kan worden heb je een verdomd goede tijdrit gereden:')quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:14 schreef Zelva het volgende:
Mwa, hij was 12 seconden sneller dan Simoni. Het zegt allemaal niet zo veel met een dergelijk parcours
Niet dat ik een pessimist wil zijn of overkomen, maar een open vraag. Is Menchov niet te vroeg in vorm???ivm met de tourquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:04 schreef groenen het volgende:
Menchov is nog redelijk explosief hoor, vergeleken met Leipie.
een kans als de giro winnen laat je natuurlijk niet liggen. denk niet dat hij dan wakker zal liggen van een 6e of 7e plek in de Tourquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:30 schreef maril het volgende:
[..]
Niet dat ik een pessimist wil zijn of overkomen, maar een open vraag. Is Menchov niet te vroeg in vorm???ivm met de tour
Volgens mij zijn ze juist met Menchov de Giro-Tour gaan rijden, omdat hij zelf aangaf in zijn tweede grote ronde zich altijd beter te voelen dan in de eerste.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:30 schreef maril het volgende:
[..]
Niet dat ik een pessimist wil zijn of overkomen, maar een open vraag. Is Menchov niet te vroeg in vorm???ivm met de tour
Teveel aanvallen + alles geven in de tijdrit = lossen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als je in zo'n rijdrit 15e kan worden heb je een verdomd goede tijdrit gereden:')
Hij moet gewoon vol voor de Giro gaan, de kansen op Tourwinst zijn sowieso veel kleiner. Niet alleen omdat ik 'm Contador niet zie kloppen, maar uiteindelijk is hij in de Tour ook nog nooit voor Sastre of Evans geëindigd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:30 schreef maril het volgende:
[..]
Tijdens de Tour wordt hij door alle Nederlanders weer afgebrand als hij Contador niet kan volgen hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij moet gewoon vol voor de Giro gaan, de kansen op Tourwinst zijn sowieso veel kleiner. Niet alleen omdat ik 'm Contador niet zie kloppen, maar uiteindelijk is hij in de Tour ook nog nooit voor Sastre of Evans geëindigd.
Nu voor Giro-eindwinst en in de Tour voor ritzeges gaan, dat lijkt me veruit het beste plan.
Ja, en er kijken veel meer mensen die er weinig vanaf weten, dat geef je zelf ook al aan in je eerste zinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:51 schreef groenen het volgende:
[..]
Tijdens de Tour wordt hij door alle Nederlanders weer afgebrand als hij Contador niet kan volgen hoor.De Tour is hier zoveel belangrijker dan de Giro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |