Bij Rabo is het altijd zo'n wit kader. Alleen bij de bolletjestrui staat dat mooi.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:45 schreef Klopkoek het volgende:
Hier zie je goed hoe het moet:
[ afbeelding ]
Sponsornamen van de trui in een bijpassende, uniforme (dit keer blauwe) kleur waar geen lelijk wit kader omheen zit.
En daarom dus allerminst zeker dat Di Luca wint. Rabo gaat niet meerijden.quote:
Ik zeg altijd Froemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:30 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom spreekt die commentator Froome zo raar uit?
En Freire volledig in het groen, tot en met de schoenen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rasmussen reed anders wel in volledig geel.
Vroemvroemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Froem
Overigens denk ik dat de koplopers het gaan redden, ze zijn nog met zijn 11en, tegen 2 LPRérs.
ze hebben dan ook geen klop gedaan... astana zit nog met 7, liquigas met 6... dus rabo suckt :pquote:
Wat zal Visconti zitten balen dat hij gelost is. Hij heeft toch een redelijke sprint bergopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef TheArt het volgende:
Weg ritzege voor Di Luca. De vluchters mogen het uitmaken.
daar gingen ook nog wel een paar dagen overheenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
En Freire volledig in het groen, tot en met de schoenen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geel is een lichtere kleur dan oranje/blauw, misschien dat hij het daarom deed?
Als je gelost wordt, dan ben je ook niet goed genoeg om die 'sprint' te winnen. Wat dat betreft heeft hij weinig te balen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat zal Visconti zitten balen dat hij gelost is. Hij heeft toch een redelijke sprint bergop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |