Bedoel je alcantara? Dat is wel chill inderdaad, en wordt minder heet.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een soort lichte suede-achtige lederen bekleding, misschien dat het daar aan ligt? Geen idee, het leek me wel handig en in de lease kun je kiezen om het achteraf er op te laten leggen, zodat het niet in de bijtelling erbij komt.
Ik rijd 50k+ per jaar, de tijd dat ik dat nog leuk vond is al voorbij. Nu is het elke dag hopen dat halfdebiel Nederland geen ongeluk maakt op mijn route, zodat ik binnen het uur op mijn werk kan zijn
Een korte broek zou ik iig niet doenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:19 schreef Sander het volgende:
Idd ja, lekker onsympathiek
Ik zit trouwens te twijfelen, ik moet straks op sollicitatiegesprek. Maar met dit weer, een pak? Ik kijk het wel ff aan.
True, truequote:Op maandag 25 mei 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk ga je in pak, dat geeft je motivatie aan.
Voor mijn afstuderen, bij een IT bedrijf dat met nl domeinen van doen heeft. Zitten hier in Arnhem. Ze hebben nog geen specifieke opdracht voor me, maar we hebben het over een aantal interessante dingen gehad.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een korte broek zou ik iig niet doenEen goed pak zweet niet overigens
Waar/wat ga je solliciteren?
Daar zit ik dus ook over te twijfelen. Maargoed, met dit weer is alles warm, tenzij ik in mijn spijkerbroek gaquote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef LastRequest het volgende:
Tsja Sander ik betwijfel of het slim is hoor.. misschien denken ze zelfs leuk dat je een pak aantrekt, maar echt niet nodig met dit weer.. Overigens zal 99% van je mede-afstudeerders niet in pak solliciteren. Normaal zal een pak dan een pluspunt zijn, maar met dit weer denk ik misschien van niet.
Het ligt geheel aan het bedrijf. Bij ons zit ik ook wel eens bij sollicitatiegesprekken en is net gekleed al prima. Bij een van mijn klanten zou ik me een vreemde eend in de bijt voelen, echt iedereen loopt daar in pakquote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef LastRequest het volgende:
Tsja Sander ik betwijfel of het slim is hoor.. misschien denken ze zelfs leuk dat je een pak aantrekt, maar echt niet nodig met dit weer.. Overigens zal 99% van je mede-afstudeerders niet in pak solliciteren. Normaal zal een pak dan een pluspunt zijn, maar met dit weer denk ik misschien van niet.
Nou hier wel hoor.. normaal vrij netjes, nu ineens allemaal zomers.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
hangt idd van de bedrijfscultuur af sandermaar als je goed voorbereid bent kan je wel inschatten of het gewenst is
mooi weer of niet, ze doen daar niet ineens iets anders aan
Ik leef met je meequote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef LastRequest het volgende:
Toppunt van oneerlijkheid: ik kan vanaf m'n bureau m'n vriendinnen in de zon aan het water zien liggen
Woon je al bij IBquote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jezus Pheno, heb jij de hele jan linders leeggekocht? er was haast niks meer
Er is geen andere mogelijkheid dan hier wonen, als je een keer boodschappen bij de Jan Linders doet?quote:
Ik ga mooi op het terras eten vanavondquote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
nog geen idee wat wij met eten doen, maar blijft het mooi weer dan vanavond?
Scheelt dat het niet zo heel lang heeft geduurdquote:
Maar daar kun je wel op stampen!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Smurfen? Die actie is al een tijdje voorbij hoor.
Misschien werkt deze wel?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef Mikkie het volgende:
Die puzzelpagina doet het overigens bij mij nog steeds niet
Dat is toch standaard daar? Ik was er vanmorgen ook, wil je wat hebben, is de boel weer op. Zalm uit de diepvries? Weg, gewoonweg niet bijgevuld. Nu weet ik weer waarom ik normaal de auto in ga om bij de XL boodschappen te doenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jezus Pheno, heb jij de hele jan linders leeggekocht? er was haast niks meer
Want jullie zijn vast de enigen die willen BBQ'enquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Echt hè, wij grepen op 3 dingen mis ofzoEn gewoon 3/4 van het vlees op, geen normale briketten voor de BBQ, geen stokbrood
Kijk, dat zijn goede tips! M'n HJ voorraad is er bijna aan namelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ze hebben wel Warsteiner voor 7,99 per krat![]()
Nee, ze zijn gewoon te pauper een goede levering te organiseren. Het ging namelijk niet om alleen BBQ vlees, maar ál het vlees. Daarbij is er gewoon niet bijgevuld, en is er kennelijk weer geklooi met de leverancier ofzo. Paupersquote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want jullie zijn vast de enigen die willen BBQ'en.
Je mag wel 'maar' 6 kratten per persoon meenemenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede tips! M'n HJ voorraad is er bijna aan namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |