Kan wel, maar dan hangt hij scheefquote:Op zondag 24 mei 2009 17:00 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ah, is duidelijk. Maar je kan 'm er niet zomaar 123 inhangen dus, dat dacht ik altijd. Ze zijn toch voorgesneden ?
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan hangt hij scheefJe bedoelt voorgeboord?
Klopt, het is ook allemaal voorgeboord enzoquote:Op zondag 24 mei 2009 17:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht dat alle deuren over het algemeen dezelfde maat hadden enzo, net als de haakjes waar je ze dan in kon zetten
De wereld is te ingewikkeld voor mijquote:Op zondag 24 mei 2009 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het is ook allemaal voorgeboord enzoMaar aangezien huizen nooit helemaal recht zijn, gaten iets groter zijn dan nodig en nog wat van die dingen hangen deuren altijd iets scheef
Hahaquote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef Susi het volgende:
[..]
De wereld is te ingewikkeld voor mij![]()
![]()
Gelukkig ga ik meestal in kant en klare huizen en kamers
Maargoed, jij krijgt het wel helemaal zoals jij wil. Is het verfwerk klaar ?
Da's wel heel veel van het goede. Die van vandaag heb ik ook maar overgeslagen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer wekelijks als het zulk weer blijft
Ah precies, dan is het wat mij betreft ook klaar inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaJe bent niet de enige hoor
Ja, verfwerk ben ik wel klaar meeHet is niet helemaal netjes (wat aanzetstrepen enzo) maar er staat nu een kast voor en er komen nog posters
Dus dat is amper meer zichtbaar straks
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:37 schreef Yesse het volgende:
Keeees kijk je wel uit met die wekelijkse BBQ? Het is niet zo gezond he
Ik ken zoveel mensen die dat zeiden, "jaaaa wat maakt dat ene jaartje nou uit?" Tot ze er daadwerkelijk wat door kregen en opeens helemaal veranderde: "Ik wil nog helemaal niet dood!!"quote:
Misschien word ik morgen overreden door een busquote:Op zondag 24 mei 2009 17:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die dat zeiden, "jaaaa wat maakt dat ene jaartje nou uit?" Tot ze er daadwerkelijk wat door kregen en opeens helemaal veranderde: "Ik wil nog helemaal niet dood!!"
Kijk wel uit. Als je eenmaal 70 bent wil je die 10 extra jaren namelijk nog wél leven want dan is het allemaal veel te snel gegaan.
En je maakt je wel druk over de onbelangrijke dingen in het leven?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien word ik morgen overreden door een busHeb ik toch lekker geBBQt
![]()
Nee, sorry, ik kan me er niet druk om maken
Mja, heb ik nog aan gedacht, maar ik kon geen kunstenaar vinden...quote:Op zondag 24 mei 2009 17:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah precies, dan is het wat mij betreft ook klaar inderdaad![]()
Je kan ook je muur laten verven met een strand erop enzo
Mja, das best vreemd hèquote:Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
En je maakt je wel druk over de onbelangrijke dingen in het leven?
Ik heb iemand in de familie die zonder aanleiding kanker kreeg toen ze 15 was. Ze is nu blind en (tijdelijk?) verlamd.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Yesse het volgende:
oja: en misschien krijg je wel een bepaald soort kanker door het overmatig BBQ'en waardoor je heel langzaam en pijnlijk steeds slechter wordt en dán pas sterft. Je kunt ook genieten zonder al die slechte dingen
Weet je, het klinkt zwaar burgerlijk en ouderwets maar ik denk dat het wel waar is: overal waar 'te' voor staat is niet goed. Te veel eten, te veel snoepen, te veel chips in een keer eten. Behalve tevredenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb iemand in de familie die zonder aanleiding kanker kreeg toen ze 15 was. Ze is nu blind en (tijdelijk?) verlamd.
Nee, overdreven gezond leven geloof ik niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |