Klopt, maar het is een beetje war Urquhart zegt.. die Jaap Buys daar heeft de boel - en zeker Jan - echt wel goed onder de duim. Echt zo'n type dat niks van Yolanthe heel laat als het Jan uit zou komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werk zelf op een artiestenmanagement.
Het is geenszins dwingend. Als Jan en Yolanthe iets niet willen, dan kan Jaap op zijn kop gaan staan, maar dan gebeurt het niet. Jaap is al die tijd bijzónder goed voor Jan geweest, zonder hem was hij nooit waar hij nu was.
Word ie voor betaaldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
Sterker nog, ik denk dat je in deze eerder medelijden met Jaap zou moeten hebben, die nu de puinhopen kan gaan opruimen.
Ze mogen toch wel hun leven delen??? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:30 schreef Leeuwinneke het volgende:
Je kan toch voor je zelf opkomen.Ik vind het triest dat ze allebei niks mogen zeggen..Ok, dat ze niks zeggen is ergens wel goed voor..Maar ze mogen toch wel hun leven delen ..Moet dat een manager voor ze doen.
Ik ben er idd overtuigd dat de invloed van Jaap Buys als manager veel verder gaat dan de invloed van de manager van bijv. Rene Froger of Frans Bauer ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze mogen toch wel hun leven delen??? Wat bedoel je?
Als ze dat nou gewoon gedaan hadden was er niets aan de hand.
En het is alleen maar verstandig dat ze is aangeraden niets te zeggen. Er is niets dwingends bij hoor, of dacht je soms dat Jaap afluisterapparatuur op Jan heeft gehangen als hij de kroeg in gaat.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een beetje war Urquhart zegt.. die Jaap Buys daar heeft de boel - en zeker Jan - echt wel goed onder de duim. Echt zo'n type dat niks van Yolanthe heel laat als het Jan uit zou komen.
Dat maak jij er nou van. Als Jan als artiest zijnde de wereld in helpt dat Jaap een grote oplichter is en een boeman en weet ik veel wat, loopt zijn hele artiestenstal weg. Is hij ook niets meer. Dus je kunt het ook omdraaien. Feit is dat Jaap al die tijd heel goed voor Jan is geweest en dat hij nu geenszins afgeschilderd moet worden als boeman. Jaap en/of Yolanthe hebben het eerst zelf verziekt, dat ze dan nu van Jaap adviezen krijgen over hoe nu verder is niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een beetje war Urquhart zegt.. die Jaap Buys daar heeft de boel - en zeker Jan - echt wel goed onder de duim. Echt zo'n type dat niks van Yolanthe heel laat als het Jan uit zou komen.
Dat mag je denkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben er idd overtuigd dat de invloed van Jaap Buys als manager veel verder gaat dan de invloed van de manager van bijv. Rene Froger of Frans Bauer ofzo.
Ik weet wel dat ze steeds beamen dat er geen ruzie is, en tsja zij is gewoon rustig aan iets anders aan t zoeken denk ik.Gebeurt wel meer niet alleen in Votown denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo apart. Wat doet ze daar nog?
En wie slaapt er in de logeerkamer? Ontbijten ze nog wel samen?
Strakjes gezellig samen naar de markt ofzo? Hoe moet ik dit zien Anniebab?
Is dit gebruikelijk in Votown?
28 april 2009quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef Doopy-X- het volgende:
nevermind
Ja natuurlijk hun leven delen wat dacht jij wat ik bedoel. Dat jij in het artiestenmagement zit en daar alles van weet..Wil niet zeggen dat ik dat allemaal weet hé..En Jaap is niks al is ie voor Jan heel goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze mogen toch wel hun leven delen??? Wat bedoel je?
Als ze dat nou gewoon gedaan hadden was er niets aan de hand.
En het is alleen maar verstandig dat ze is aangeraden niets te zeggen. Er is niets dwingends bij hoor, of dacht je soms dat Jaap afluisterapparatuur op Jan heeft gehangen als hij de kroeg in gaat.
Die jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
28 april 2009
jim wave song written 2009-04-12 recorded 2009-04-19
Dit?
Nou ja eh... jij schreef 'ze mogen toch wel hun leven delen of moet een manager dat voor ze doen'. Waar sloeg dat op dan als je dat niet bedoelde?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:38 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk hun leven delen wat dacht jij wat ik bedoel. Dat jij in het artiestenmagement zit en daar alles van weet..Wil niet zeggen dat ik dat allemaal weet hé..En Jaap is niks al is ie voor Jan heel goed.
Laat die halve gare alsjeblieft ff in zijn kooi.Schande voor Votown deze gast.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
28 april 2009
jim wave song written 2009-04-12 recorded 2009-04-19
Dit?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:38 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk hun leven delen wat dacht jij wat ik bedoel. Dat jij in het artiestenmagement zit en daar alles van weet..Wil niet zeggen dat ik dat allemaal weet hé..En Jaap is niks al is ie voor Jan heel goed.
Naam: Jim Wavequote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laat die halve gare alsjeblieft ff in zijn kooi.Schande voor Votown deze gast.
Jaap is een zeer gerespecteerd manager ja , die al jaren vele medelanders ook onder zijn beheer heeft.Wil toch wel wat zeggen . En hij leeft ze niet hoor geeft wel advies en raad.quote:
wie is ut dan, de man van liza???quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laat die halve gare alsjeblieft ff in zijn kooi.Schande voor Votown deze gast.
Ik zit te denken... Als je de titel van een filmpje aanpast. blijft de plaatsingsdatum dan gelijk?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een gozer uit Volendam die op 28 april, ver voor de hele commotie dit filmpje op youtube zet:
je kan title niet aanpassen volgens mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zit te denken... Als je de titel van een filmpje aanpast. blijft de plaatsingsdatum dan gelijk?
Whehehe.quote:Dat Yolante in haar relatie veel heeft moeten slikken is intussen meer dan duidelijk.
Ik had ook niet tegen jou..Dus mondje dichtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Japio niet niks is hoor, voor de rest ben je onduidelijk.
dat kan dus wel... zie edit boven jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:56 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je kan title niet aanpassen volgens mij
WAAAAAAAAAAAT?!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
getest bij een eigen filmpje en inderdaad. de plaatsingsdatum van mij van 2007 blijft staan en heb dus alleen de titel veranderd.
FF serieus heeft die lozerd van een wave dit op you tube geplaatst???Als dit waar is is t pure jaloezie. Hij kan niet eens een hond krijgen zie je.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zit te denken... Als je de titel van een filmpje aanpast. blijft de plaatsingsdatum dan gelijk?
getest bij een eigen filmpje en inderdaad. de plaatsingsdatum van mij van 2007 blijft staan en heb dus alleen de titel veranderd.
Dan blijft alleen de vraag.... was het misschien al dat die foto van liza gebruikt is door die gozert uit volendam bij het origineel?
Klik hier voor een uitlegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hoe zit dit nou.Leg ff uit , ik snap m niet.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is in waarde gedaaldMaar het blijft verdacht
als die gast dat filmpje met liza als plaatje al langer geleden heeft geplaatst. (hij komt uit volendam en zal vast wel foto's maken in de stamkroeg) met een andere titel uiteraard.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hoe zit dit nou.Leg ff uit , ik snap m niet.
Neen , ik heb t ook nooit tegen jou, bemoei je je er ook mee, dus hou zelf je snater.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:58 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ik had ook niet tegen jou..Dus mondje dicht
Die foto bij het filmpje is niet van hemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
(hij komt uit volendam en zal vast wel foto's maken in de stamkroeg)
Mag ik dan je Kees van der Spek zijn die af en toe Peter terechtwijst voordat ie allemaal onzin blaat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dude, laat mij ook even mijn Peter R. de Vries momentje hebben
oke ty. Maar deze gast heeft dit toegespeeld gekregen ,denk ik , want volgens mij komt ie ook nooit buiten.Spoort niet.Enge vent.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
als die gast dat filmpje met liza als plaatje al langer geleden heeft geplaatst. (hij komt uit volendam en zal vast wel foto's maken in de stamkroeg) met een andere titel uiteraard.
En nu door de hype van jan en yolanthe ineens de titel aanpast naar ; Liza de vriendin van....
Dan krijgt hij nu veel meer hits op zn nummertje en valt het niemand op dat hij de titel niet voor die tijd al had geplaatst.
Zo'n rechterhand is niet verkeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mag ik dan je Kees van der Spek zijn die af en toe Peter terechtwijst voordat ie allemaal onzin blaat?
Het is een gothic he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
oke ty. Maar deze gast heeft dit toegespeeld gekregen ,denk ik , want volgens mij komt ie ook nooit buiten.Spoort niet.Enge vent.
Yolanthe is aan een inhaalslag bezigquote:
Was ie maar wat.Hij wil iets zijn maar t enige dat ie is gestoord.Al die liedjes gaan over een ex van hem waar ie geobsedeerd van blijft.Ik zou emigreren als ik haar was.quote:
ow en liza is zijn ex vandaar ook haar foto in het filmpje....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Was ie maar wat.Hij wil iets zijn maar t enige dat ie is gestoord.Al die liedjes gaan over een ex van hem waar ie geobsedeerd van blijft.Ik zou emigreren als ik haar was.
Woeha nee lisa is niet zijn ex.......Heb je hem wel goed bekeken?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en liza is zijn ex vandaar ook haar foto in het filmpje....
en dan is hij nu jaloers en heeft hij de titel aangepast om haar te treiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |