Als er een cd moeten worden gepromoot dan weten ze die pagina maar al te goed te vinden. Daar leven die BN'ers van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou die Pagina Privé überhaupt wel moeten bestaan
Ja alsof ze zelf niet kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Is toch ook vreselijk dat je management een beetje gaat bepalen hoe met dit soort privé zaken te dealen he!
Dat vind ik ook zo apart. Wat doet ze daar nog?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:11 schreef Ole het volgende:
Kan Y niet bij haar moeder slapen dan? Die woont daar toch ook?
Als je meerdere getuigen kunt meekrijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Ok, ik hou ermee op.
Er zitten hier wat Kwalbert en Nanninga adepten die alles voor waar aannemen. Als ik straks de Telegraaf bel en meldt dat ik getuige ben geweest van het feit dat ik Jan Smit gisterenavond in Volendam naakt over Dijk heb zien rennen en hem daarna doggystyle zijn achterneefje heb zien nemen achter Smit-Bokkum en ze zetten dat op de voorpagina wordt dat blijkbaar voor waar aangezien door wat fokkers...
Dat gebeurt zo goed als altijd. Uiteraard wel in overleg met de artiest zelf.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Is toch ook vreselijk dat je management een beetje gaat bepalen hoe met dit soort privé zaken te dealen he!
Prima, maar dat rechtvaardigt wat mij betreft niet zoiets als Palinggate nu... Of moet het positieve nieuws van een nieuw album één-op-één gecompenseerd worden door een smeuïg negatief artikel waarbij nog wat andere personen worden afgefiktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als er een cd moeten worden gepromoot dan weten ze die pagina maar al te goed te vinden. Daar leven die BN'ers van.
Zonder bijpassende foto's zal dat wel loslopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Ok, ik hou ermee op.
Er zitten hier wat Kwalbert en Nanninga adepten die alles voor waar aannemen. Als ik straks de Telegraaf bel en meldt dat ik getuige ben geweest van het feit dat ik Jan Smit gisterenavond in Volendam naakt over Dijk heb zien rennen en hem daarna doggystyle zijn achterneefje heb zien nemen achter Smit-Bokkum en ze zetten dat op de voorpagina wordt dat blijkbaar voor waar aangezien door wat fokkers...
probeer het eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Ok, ik hou ermee op.
Dat ze dat zelf niet zo goed kunnen is wel gebleken afgelopen tijd toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja alsof ze zelf niet kunnen nadenken.
Ik ben bang dat zo'n roddel - wellicht met wat aanpassingen - zo op de site geflikkerd wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
probeer het eens.
Denk dat je niet eens door de telegraaf selectie heen kom.
Ik weet wel zeker van niet. Er wordt nu net gedaan of ze maar een bron hebben ofzo. Ik denk gewoon dat tientallen mensen naar die Liza wijzen. En als je meerdere malen gezien bent met Jan Smit in een café, tja grote kans dat mensen dat onthouden en dat doorspelen naar de Telegraaf.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zo'n roddel - wellicht met wat aanpassingen - zo op de site geflikkerd wordt.
Je hebt heus gelijk, echt. Maar feit blijft (helaas of niet, daar valt over te twisten) dat dit soort journalistiek altijd zal blijven bestaan, omdat het publiek het vréét. En niet alleen omdat er verder weinig nieuws is, ook omdat mensen het echt smullen vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kip/ei. Hetzelfde met het continu voortborduren op bestaande tv-programma's (Dancing with/Idols/weet ik veel wat voor crap). "Ja, de kijkcijfers zijn geweldig. fapfapfap" Nee, als er niks anders meer op tv is, gaan mensen vanzelf wel naar die crap kijken.
Zelfde met Palinggate. Als De Telegraaf over niks anders meer schrijft, lezen mensen het vanzelf wel. En zeker als ze menen voor elke onbenullig roddeltje een nieuw berichtje te moeten aanmaken om daarmee het aantal kliks maar lekker op te stuwen.
Selecteert de Telegraaf dan..? Ik heb het idee dat ze al het materiaal waar enigszins sensatie in voorkomt gewoon enthousiast gebruikt word. Ik vind de Telegraaf nog erger dan Engelse roddelkranten, en dat wil wat zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
probeer het eens.
Denk dat je niet eens door de telegraaf selectie heen kom.
kunnen we dat niet gewoon in de praktijk testen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zo'n roddel - wellicht met wat aanpassingen - zo op de site geflikkerd wordt.
Alles voor de commercie hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:25 schreef Leeuwinneke het volgende:
Jaap zijn manager beslist hoe ze leven ..wel erg hoor
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo apart. Wat doet ze daar nog?
En wie slaapt er in de logeerkamer? Ontbijten ze nog wel samen?
Strakjes gezellig samen naar de markt ofzo? Hoe moet ik dit zien Anniebab?
Is dit gebruikelijk in Votown?
Welnee, doe niet zo raar. Jaap adviseert en of ze dat opvolgen is aan hen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:25 schreef Leeuwinneke het volgende:
Daar ben je BNer voor, uiteraard kan Jan altijd een andere manager nemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:25 schreef Leeuwinneke het volgende:
Onderschat het niet hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, doe niet zo raar. Jaap adviseert en of ze dat opvolgen is aan hen.
In Volendam werkt dat niet zo makkelijk hoor, alles wat daar vandaan komt heeft als manager Jaap Buys. Stel dat hij een andere manager heeft verwacht ik een oorlog tussen Jaap Buys en Jan Smit, en gaat die hele beerput openquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar ben je BNer voor, uiteraard kan Jan altijd een andere manager nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |