abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 24 mei 2009 @ 11:15:50 #151
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69345655
zolang er niet in de tussentijd een DGK2 wordt uitgestampt door rtl5 denk ik dat het wel goed komt met TBO2 en zullen ze het zeker niet slechter doen dan TBO1, afhankelijk van de nieuwe partner en mediacampagne. De media lijkt echter verre van happig op dit concept vooralsnog.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69345658
Kheb er nog eentje:

Geen mail de Bunker in.
Khoorde Micha zeggen dat ie aanwijzingen in zijn mails had gestopt.

Info=oneerlijk.
Huilie.
  Admin zondag 24 mei 2009 @ 11:19:51 #153
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69345733
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:15 schreef -sabine- het volgende:
Kheb er nog eentje:

Geen mail de Bunker in.

Info=oneerlijk.
Huilie.
Kan het zijn dat ik geen touw aan jouw post kan vastknopen?
Noem je jezelf huillie? En zo niet; wie noem je wel een huillie?
pi_69345781
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Kan het zijn dat ik geen touw aan jouw post kan vastknopen?
Noem je jezelf huillie? En zo niet; wie noem je wel een huillie?
Je blijft moeite met me houden.....is niet errug!
En lossssssssssss
  † In Memoriam † zondag 24 mei 2009 @ 11:24:56 #155
137949 Disana
pi_69345825
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:22 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Je blijft moeite met me houden.....is niet errug!
En lossssssssssss
Ben je dronken?
  Admin zondag 24 mei 2009 @ 11:29:08 #156
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69345907
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Ben je dronken?
dat vraag ik me ook af. ik bedoelde m'n post helemaal niet rot maar ik snapte er werkelijk geen reet van...
pi_69346181
Ik ga iedere post wel evalueren.
Of skippen.
Zo beter?

Nee, ik ben niet dronken. Ik heb nog nooit een druppel alkohol gehad.
Als ik niet gewaardeerd/geaksepteerd/getolereerd word, ook goed, blijf ik hier weg.
Voorlopig.

Ik snap niet dat het in ene een punt is.
pi_69346219
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Danny het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook af. ik bedoelde m'n post helemaal niet rot maar ik snapte er werkelijk geen reet van...
Ik ook niet.
Soms snappen mensen elkaar niet.
Ik laat het dan daarbij.
Mijn keuze.

Fijne zondag allemaal.
Ik ga niet meer energie aan dit verspillen.

Gewoon weer een keuzen, zonder rankune.
  zondag 24 mei 2009 @ 11:43:56 #159
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69346249
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:41 schreef -sabine- het volgende:
Ik ga iedere post wel evalueren.
Of skippen.
Zo beter?

Nee, ik ben niet dronken. Ik heb nog nooit een druppel alkohol gehad.
Als ik niet gewaardeerd/geaksepteerd/getolereerd word, ook goed, blijf ik hier weg.
Voorlopig.

Ik snap niet dat het in ene een punt is.
Mensch, haal nou eens adem, pak een ritalin ofzo ... niemand is je aan het aanvallen, maar je posting is dermate vaag dat niemand ene hol ervan begrijpt... Lees het nou zelf eens en vertel dan eens of je je eigen gebral nog een beetje kan begrijpen ok?

Kolere, je hebt ze er soms bij he !
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 24 mei 2009 @ 11:44:25 #160
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69346262
alles is al gezegd natuurlijk
wat ik vervelend vond was dat ze van het concept af gingen wijken--> SAMENwerken/GROEPSgevoel
Jeroen werd gesteund met zijn treiteracties en zou eigenlijk een sanctie hebben verdiend omdat ie zélf de show wilde maken, maar kreeg daar nota bene een clandestien biertje voor
leuk om te zien , dat wel, maar níet de bedoeling
ik kan me goed voorstellen dat enkele kandidaten zich nooit zouden hebben opgegeven als ze hadden geweten dat dat de bedoeling was, Peter bv
en dan gaat de regie er ook nog in mee door geheime opdrachten te geven?
het was natuurlijk super makkelijk voor jeroen om die spullen te jatten: immers , niemand verdacht hem daar van , men ging rustig slapen, logisch ook als je bedenkt dat ze er voor elkaar hadden moeten zijn als groep, dan hoef je dat soort dingen helemaal niet te verwachten
Volgende keer maar geen concept voorstellen dus, laat het allemaal maar op zijn beloop, dan zien we vanzelf wel wat de overlevers allemaal verzinnen om in de picture te komen, nadeel is dan wel dat je alleen maar aanmeldingen gaat krijgen van mensen die zo mogelijk nóg gekkere acties bedenken als Bij DGK om maar in de belangstelling te staan, acteren is er niks bij, maar ja, dat was nu ook al zo: Jeroen was alleen maar bezig om show te maken voor de streamer
  zondag 24 mei 2009 @ 11:45:17 #161
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69346288
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:15 schreef Danny het volgende:
zolang er niet in de tussentijd een DGK2 wordt uitgestampt door rtl5 denk ik dat het wel goed komt met TBO2 en zullen ze het zeker niet slechter doen dan TBO1, afhankelijk van de nieuwe partner en mediacampagne. De media lijkt echter verre van happig op dit concept vooralsnog.
Het lijkt mij niet dat er een 2e DGK komt. De villa is ontmantelt w.b. camera's. En ik heb begrepen verhuurd.

Of is Huub nu weer werkend bij Talpa daar stiekem mee bezig?

Ik heb het ook al in het aftitelingstopic gezet:

Er wordt maar steeds gesproken over Bart dit en dat over format en concept en het afwijken daarvan. Ook in de media wordt het steeds als Bart's kindje gepresenteerd. In de aftiteling staat toch echter ALLEEN Bram voor format/concept. Bart is ALLEEN Presentator en Hoofdredacteur. Dus zou je daarom ook alleen Bram aan kunnen spreken op afwijking daarvan. Heeft hij zich door Bart en/of Huub tot wijziging laten verleiden.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  Admin zondag 24 mei 2009 @ 11:49:10 #162
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69346389
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef sunny16947 het volgende:

Het lijkt mij niet dat er een 2e DGK komt. De villa is ontmantelt w.b. camera's. En ik heb begrepen verhuurd.
Dan hangen ze nieuwe camera's op?
Maar anders kan er altijd nog BB of iets anders komen. Zodra ze concurrentie van een RLS op tv krijgen zie ik het serieus somber in.
quote:
Er wordt maar steeds gesproken over Bart dit en dat over format en concept en het afwijken daarvan. Ook in de media wordt het steeds als Bart's kindje gepresenteerd. In de aftiteling staat toch echter ALLEEN Bram voor format/concept. Bart is ALLEEN Presentator en Hoofdredacteur. Dus zou je daarom ook alleen Bram aan kunnen spreken op afwijking daarvan. Heeft hij zich door Bart en/of Huub tot wijziging laten verleiden.
Bram aanspreken kan niet want die leest geen forums, of iig; hij reageert er niet. Ik spreek dan ook vooral de redactie aan als geheel, of anders de persoon die op dat moment namens de redactie hier het woord voert.
Ja, ook Bart wordt aangepakt als hij on-stream is. Dat hoort erbij. Als je een RLS presenteert heb je het zwaar. Vraag maar aan Rolf - snuif - Wouters, Bridget, Ruud en alle anderen.
  zondag 24 mei 2009 @ 12:00:16 #163
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69346643
Ik bedoel eigenlijk meer. Dat als je aangeeft dat het jouw format/concept is (zoals in de aftiteling staat) Jij er ook voor verantwoordelijk bent om dat te bewaken binnen de kaders die je hebt aangegeven. Dat Bram zich niet op het forum laat zien en/of uit is wat anders. In de uitvoering is duidelijk dat hij zich onder heeft laten sneeuwen.
Snooker is top!!!
  zondag 24 mei 2009 @ 13:03:54 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69348263
quote:
[..]

Of is Huub nu weer werkend bij Talpa daar stiekem mee bezig?

Ik heb het ook al in het aftitelingstopic gezet:

Oh?? Wanneer is dat dan gebeurd, want wij zjin er een paar weken geleden nog langsgereden en toen was de boel nog goed afgeschermd en hing het buiten iig nog vol met camera's en andere toestanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 mei 2009 @ 13:20:33 #165
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69348695
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh?? Wanneer is dat dan gebeurd, want wij zjin er een paar weken geleden nog langsgereden en toen was de boel nog goed afgeschermd en hing het buiten iig nog vol met camera's en andere toestanden.
Op een vraag over de villa op de site van Huub, gaf hij dat als antwoord. Het zou natuurlijk kunnen dat dat niet waar is, om zo mensen weg te houden en je plannen voor een 2e DGK nog stil te houden.
Snooker is top!!!
  zondag 24 mei 2009 @ 13:22:48 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69348764
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Op een vraag over de villa op de site van Huub, gaf hij dat als antwoord. Het zou natuurlijk kunnen dat dat niet waar is, om zo mensen weg te houden en je plannen voor een 2e DGK nog stil te houden.
Ah okay, en misschien is het ondertussen gebeurd, zag net dat wij daar op 14 april langsgereden waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 mei 2009 @ 13:31:05 #167
691 luciano
ondertitelloos
pi_69348981
Ik denk dat ik eens een balansdag neem vandaag , qua eten dan.
pi_69349500
quote:

[..]

Er is nog steeds een werkende stream, hoezo ontmanteld?
pi_69349780
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef Flow3r het volgende:

wat ik vervelend vond was dat ze van het concept af gingen wijken--> SAMENwerken/GROEPSgevoel
dat was ook jammer ja.
Ik hoop dat ik met TBO 2 kan zien hoe men zich er as groep doorheen sleept in plaats van individuen voor zich. samenwerking enzo (bv in opdrachten)
Want in een oorlogssituatie kan een groep alleen overleven als ze samenwerken.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 24 mei 2009 @ 15:03:07 #170
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69351688
van mij hoeft dat groepsgebeuren niet eens zo nodig, maar zorg er dan wel voor dat iederéen eigen initiatief mag tonen en geef dat dan ook vantevoren aan, ipv een concept aan geven
nu werden sommigen bestraft voor eigen initiatief en anderen beloond
  zondag 24 mei 2009 @ 15:29:37 #171
241662 Jian
Well, well, well
pi_69352354
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:15 schreef -sabine- het volgende:
Kheb er nog eentje:

Geen mail de Bunker in.

Info=oneerlijk.
Huilie.
Ik snap je post wel, dat is ook volgens mij niet zo moeilijk;

Je aanbeveling in lijn met dit topic is dus dat er geen fanmail de bunker in zou moeten komen ondermeer, omdat Micha heeft gezegd dat er verborgen aanwijzingen voor Marielin in zijn fanmail zaten. Dat is dus info van buitenaf en dus oneerlijk !

Omdat Micha hier op het forum met regelmaat heeft lopen janken dat zaken "oneerlijk" verliepen jegens Marielin sluit je dus af met;

info=oneerlijk
Huilie, ... zijnde, Micha naar ik aanneem.

Danny vraagt zich af of je, je jezelf soms bedoelt met Huilie.... en in gedachten wellicht of je hem bedoelt !

De overige gerelateerde posts zijn bla bla en nog een losse flodder van versabommie, maar ja, wat is een feestje zonder slingers.

- Geen fanmail de bunker in dus.

Ik haal het even aan omdat ik het op zich wel eens ben met het punt; "weren fanmail voor de overlevers."
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 16:19:58 #172
18653 crew  D.
pi_69353489
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er is nog steeds een werkende stream, hoezo ontmanteld?
Een DGK stream? Je hebt het vast over TBO
pi_69354111
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:19 schreef D. het volgende:

[..]

Een DGK stream? Je hebt het vast over TBO
Ah ja, niet goed gelezen dus
  zondag 24 mei 2009 @ 17:57:00 #174
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69356654
Zitten ze nu te evalueren. Het gaat er hard aan toe zo te zien. Jammer dat er geen geluid is.
Snooker is top!!!
pi_69357794
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Gaan ze dan niet ook op elk forum alle tips moeten lezen, vragen moeten beantwoorden etc? Juist door je aan één platform te verbinden kun je informatie veel makkelijker tot je nemen.
Ik denk niet dat het veel makkelijker wordt. Gezien het probleem dat er is met geleverde kritiek kun je je afvragen in hoeverre ze 'verstand hebben van internet'. Ik heb het idee dat ze niet weten hoe ze ermee om moeten gaan. Zelfs Bart, die toch weet hoe het gaat op fora tijdens rlsoaps, kan het niet aan en dat is op zich frappant te noemen. Ze hebben zich ook totaal verkeken op het publiek.

Ik vind het niet juist om mensen persoonlijk aan te vallen/iets te verwijten.
TBO is een programma dat door meerder mensen wordt uitgevoerd.
Ook snap ik niet helemaal hoe je aan de informatie komt die achter de schermen gebeuren.
Ik heb je daar namelijk nog niet één keer gezien behalve op de 1e dag van de TBO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')