quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is de gangmaakster van de SC.
quote:
KLB wel, de SC nietquote:
Ha-ha noob.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
KLB wel, de SC nietPas sinds deel 800 ofzoiets.
quote:
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
4ebe is trouwens ook al zo onaardig:
[..]
[..]
Nooit.quote:
en hij zag dat het goed wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet nog wel mijn eerste post ooit in de scZei PK dat ik als newbie moest opkankeren
Wat een begroeting van een KLB god.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet nog wel mijn eerste post ooit in de scZei PK dat ik als newbie moest opkankeren
Wat een begroeting van een KLB god.
Weerloos.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik twijfelde trouwens tussen weerloos en hulpeloos, wat zouden jullie gedaan hebben?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
Leuk plaatje in de OP. Waarschijnlijk afkomstig van Simplytied, gezien de stijl van fotografie.
Google dan op Taylor Momsen.quote:
Ik zocht op tied up, bij bondage waren de resultaten iets té voor hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
Leuk plaatje in de OP. Waarschijnlijk afkomstig van Simplytied, gezien de stijl van fotografie.
quote:
Knap? Ik vind er niets aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zulke ongelooflijk knappe vijftienjarigen zouden echt verboden moeten worden
Ja zeg, doe ff normaal ofso :Squote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klep dicht, inferieur stuk vreten.
Hier wel weer beterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, hier is ze wel lelijker!
Nou ik vind d'r op die foto van pk echt behoorlijk good looking hoor.quote:
Zoals u wilde.quote:
Hmja, ik val meestal ook op wat apartere meisjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik vind d'r op die foto van pk echt behoorlijk good looking hoor.
Maar smaken verschillen natuurlijk!
Hm, ze komt me niet bekend voor..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud is zij tegenwoordig ?Nog steeds jailbait?
O ja ik zie het nuquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klik op de linkjes zou ik zeggen!
Paramoar?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, ze komt me niet bekend voor..
Ik weet ook niet meer precies waar ik haar van ken maar ze is wel super cute.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, ze komt me niet bekend voor..
OHJA !quote:Roberts is better known for her lead role as Addie Singer in the Nickelodeon television series Unfabulous, a role for which Roberts garnered various awards and critical acclaim.[2][3]
nom nom nomquote:
Dat ik gebruik moet maken van PI'squote:
Dat ook, dat ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik gebruik moet maken van PI's
nee, uit een of ander backfire topic uit onzquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nom nom nom![]()
Eentje uit de prive-collectie?
Gastquote:
Ik weet ook niet wie je bedoeldquote:
Neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:57 schreef reetveter het volgende:
Hé BT, ben je wel eens in je reet geneukt?
Ben jij Pools?quote:
ja, maar dat was me niet duidelijk bij die afkortingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
OOIT GEHOORD VAN BOUDEWIJN DE GROOT?!?!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
OOIT GEHOORD VAN BOUDEWIJN DE GROOT?!?!
Smoesjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja, maar dat was me niet duidelijk bij die afkorting
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee, uit een of ander backfire topic uit onz
Ik had deze al eens eerder. Maar ze wouden haar toen weer terug.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, even wennen dit, maar beter dan die travo.
100%quote:
Krijg de vetherrie zak in de strontquote:
Mij ook niet eerlijk gezegd. Ik dacht meer aan iets in de DnB richting ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja, maar dat was me niet duidelijk bij die afkorting
Stook je ook je eigen wodka?quote:
DnB?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij ook niet eerlijk gezegd. Ik dacht meer aan iets in de DnB richting ofzo![]()
!
Dungeons and Bragons?quote:
Ik zou haar wel een knuffel gevenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Emma Watson, zou je haar geven?
[ afbeelding ]
Wanna tryquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is er nog niet van gekomen.![]()
En nu ben ik echt weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee, duidelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DRUM AND BASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Electracomplexquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel even aan mn keiharde vleesstaaf laten sabbelen.
Als ik er eentje had, that is.
Suure.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Electracomplex
Euhquote:Volgens Freud is een meisje oorspronkelijk ook aan haar moeder gebonden. Als ze echter ontdekt dat ze geen penis heeft, wordt ze boos op haar moeder en houdt haar daarvoor verantwoordelijk. Ze richt dan haar aanhankelijkheid op haar vader en fantaseert erover zwanger van hem te worden. Ze gelooft dat deze zwangerschap de ontbrekende penis compenseert (deze jaloezie wordt penisnijd genoemd). Ze meent hierdoor een status gelijk aan die van de vader te krijgen.
Leuk dekbed.quote:
Je ontkent nu je penisnijd?quote:
Nee, alleen dat stuk over zwanger worden van je vader is nogal sickquote:
ga je al?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kom maar weer als ik net ga ja!
Klinkt anders best herkenbaar hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, alleen dat stuk over zwanger worden van je vader is nogal sick..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ga je al?
nou toedoels he
[ afbeelding ]
Je bent jaloers op je vaders piemel?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klinkt anders best herkenbaar hoor.
Nee, je snapt hem niet!!1!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent jaloers op je vaders piemel?
Ik moest even een geil plaatje vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kom maar weer als ik net ga ja!
Watvoor gedachten denk je aan/komen je er bij je op als je penisnijd hebt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, alleen dat stuk over zwanger worden van je vader is nogal sick..
Penisnijd heb ik af en toe wel eens hoor, kom ik eerlijk voor uitmaar ik ben erg blij met mijn vrouw zijn en ik zou niets anders willen.
Goede introquote:
wat heb ik gemist ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:17 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Watvoor gedachten denk je aan/komen je er bij je op als je penisnijd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door 3lmo op 23-05-2009 02:26:56 ]
op last.fm zwerft er ergens zon picca rond van een vrouw in bikini.. met een gasmasker opquote:
Hier voorraadkast leegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:35 schreef Syb-rund. het volgende:
koelkastroven, goedenacht mochten jullie straks wegzijn
normaal vind ik die armin maar niks, maar dit is wel aardigquote:
Wat is het dan? Het is de liefdesverklaring van Luc aan het zusje van silentalarm!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:00 schreef bloodysunday het volgende:
Is het een vliegtuig? is het een vogel? neeeee dat is het niet!!!!!
heuj! hoe was het gisterquote:
Kutquote:
Dus je bent nog heel?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
KutEr was zo'n homo die ruzie wilde en op een gegeven moment was die hele tent boos op iedereen
. Toen ben ik maar weggegaan want echte mOoiibOii's vechten niet jeweetz.
Dat kan vast concreter, maar ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Tevens meld ik hierbij dat het matig is als jeje afspraken niet degelijk kan onthouden![]()
Onterecht heen en weer rennen voor niks
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
KutEr was zo'n homo die ruzie wilde en op een gegeven moment was die hele tent boos op iedereen
Lang niet gesprokenquote:
Ha-ha, Zh gaat naar jazzfestivals. Laten we hem uitlachen en slaan~1111!!!,&!6(3¤9quote:
zoals de echte guido dat betaamd heb je toch wel ''quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hallo doarquote:
nee hoor, jazz is best cool.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ha-ha, Zh gaat naar jazzfestivals. Laten we hem uitlachen en slaan~1111!!!,&!6(3¤9
je moet er ook wel een beetje inrollen / goed zoeken soms, niet alles is zo makkelijk dat je meteen iets leuk hebt gevondenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb weleens geprobeerd naar jazz te luisteren, serieus, maar ik vind het niet zo leuk.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:27 schreef Smart_ass het volgende:
Hee man.
Klopt!quote:
inderdaad, aangezien mijn gitaarleraar er nogal eenfan van is leer ik veel mieterse stukken kennen en spelen.quote:[..]
je moet er ook wel een beetje inrollen / goed zoeken soms, niet alles is zo makkelijk dat je meteen iets leuk heb gevonden
giggidy, giggidy giiiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:11 schreef griekjeee het volgende:
Wat gebeurd er hier met weerloze meisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
giggidy, giggidy giii![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je die playstation wel of niet in een doos gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
`quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pinkpopis dit weekend.
Maar er zijn toch alleen maar dezelfde bands.
O ja !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
`
Ik ga daar heen. Alleen de zondag. voor placebo.
Als Depeche Mode niet komt ga ik echt lachen. Dan blijft er van die line up helemaal niets meer over.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pinkpopis dit weekend.
Wel. En met de auto naar die gast gereden. ( woont 1km van mijn huisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je die playstation wel of niet in een doos gedaan?
idd, en deathfeast over 3 weken, ook allemaal dezelfde muziekquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pinkpopis dit weekend.
ik zit al op hamachi samsa!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:36 schreef BigKahuna het volgende:
Jazz![]()
![]()
![]()
![]()
.
Anyway SYBRYBYRBYRBYRB kom eens op msn swa2vs 1 jeweetzelluf!
Sommigen mensen gaan ook naar bruce springsteen, maar dat vind ik helemaal geen reet aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als Depeche Mode niet komt ga ik echt lachen. Dan blijft er van die line up helemaal niets meer over.
Ja, eigenlijk bedoelde ik dat ook... maar sinds ik op zaterdag werk, kan ik niet meer zo goed onderscheid maken tussen het nu en straksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
idd, en deathfeast over 3 weken, ook allemaal dezelfde muziek
lowlands over een maand of 2, ook ...........................
trouwens ik zit die line up te bekijken, het is pas over een week he
smart_ass depeche mode is trouwens wel de headliner
quote:
Alles wat leuk is en tot nu toe op Lowlands komt, heb ik ook al gezien. Maar dat maakt niet uit, want Lowlands.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommigen mensen gaan ook naar bruce springsteen, maar dat vind ik helemaal geen reet aan![]()
En verder as usual: the kooks, snowpatrol (wel leuk, maar al gezien), novastar etc etc etc.
OMG.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommigen mensen gaan ook naar bruce springsteen, maar dat vind ik helemaal geen reet aan![]()
Beste post ooit in de hele SC reeks.quote:
Dat heb je snel gedaanquote:
En mijn post over vaginale afscheiding dan?quote:
Ik vond die foto's van een open been veel beter.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En mijn post over vaginale afscheiding dan?
Ah zo noem je dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je die playstation wel of niet in een doos gedaan?
Ja, dat meen ik serieusquote:
Ik heb nog veel meer leuke plaatjes, maar die staan in boeken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die foto's van een open been veel beter.
Neen !quote:
Boeken~11(!88quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer leuke plaatjes, maar die staan in boeken.
Daarom ben jij ook een vrouw, en hij niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik serieus![]()
Want als ik zoiets moet posten zijn we 10 minuten verder
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer leuke plaatjes, maar die staan in boeken.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En mijn post over vaginale afscheiding dan?
Joystick in je playstation?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen !
Anders had ik wel joystick gezegt.
Eigenlijk...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook een vrouw, en hij niet.
Die vibreren ook tegenwoordig he. Als je met zo'n racespel speelt en je rijdt ergens tegenaan begint ie te trillen, daarom rijden vrouwen in het eggie ook overal tegenaan, in de hoop dat er wat gaat trillen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen !
Anders had ik wel joystick gezegt.
Ja !quote:
Als je dat hebt gelezen weet je waarom sommige vrouwen zo een zure sloot hebben.quote:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:49 schreef Zotheid het volgende:
Heuy Kb., ga je vanavond mee naar The Hague Jazz?
Doe eens linkje.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je dat hebt gelezen weet je waarom sommige vrouwen zo een zure sloot hebben.
De Wii...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die vibreren ook tegenwoordig he. Als je met zo'n racespel speelt en je rijdt ergens tegenaan begint ie te trillen, daarom rijden vrouwen in het eggie ook overal tegenaan, in de hoop dat er wat gaat trillen.
Klassieke conditionering.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die vibreren ook tegenwoordig he. Als je met zo'n racespel speelt en je rijdt ergens tegenaan begint ie te trillen, daarom rijden vrouwen in het eggie ook overal tegenaan, in de hoop dat er wat gaat trillen.
Ik kan niet.quote:
Ik zit op m'n telefoon dus dat gaat nogal moeilijk.quote:
fapfap?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet.
Ik moet vanavond "iets leuks" doen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb een keer zo'n taxichauffeur gehad die zei dat ik gratis mee kon als ik hem zou pijpen.
Sindsdien laat ik de taxi staan.
Nee, nog leuker.quote:
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooowlen.quote:
Haha, prostitutie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet.
Ik heb een keer zo'n taxichauffeur gehad die zei dat ik gratis mee kon als ik hem zou pijpen.
De roze bal gebruiken hè!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooowlen.
quote:
Ah, ik vroeg me al af wat bowlen inhield.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die roze bijbal?quote:
Je staat raar te kijken als je nietsvermoedend de taxi in stapt en dat opeens te horen krijgt.quote:
Oh, zodat je strike kan gooien op alle lanen tegelijk zekerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nice
Hoewel ik het alleen leuk vind met wat alcohol achter de kiezen. Anders begint het al snel te vervelen..
Maar waarom zei je nee dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je staat raar te kijken als je nietsvermoedend de taxi in stapt en dat opeens te horen krijgt.![]()
Codewoord enzulks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik vroeg me al af wat bowlen inhield.
Wat een mormelsquote:
hmquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, zodat je strike kan gooien op alle lanen tegelijk zeker
Ik zal het nodig hebben, Nederlands slechtste bowler spreekt tot u.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nice
Hoewel ik het alleen leuk vind met wat alcohol achter de kiezen. Anders begint het al snel te vervelen..
Bowlingbijbal. Je moet toch ergens mee gooien als de bal vast blijft zitten in het transportatie systeem.quote:
Wie zei dat ik nee zei?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar waarom zei je nee dan?
Ik bedoel.. gratis vervoer en je hebt dan ook nog gratis gegeten![]()
hehe.. nou dan gooi je daarna een stuk beter. Alleen altijd oppassen met die geile schoentjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het nodig hebben, Nederlands slechtste bowler spreekt tot u.
4EBE past zelf in dat transportatiesysteem.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bowlingbijbal. Je moet toch ergens mee gooien als de bal vast blijft zitten in het transportatie systeem.
Geile homo!!quote:
quote:
Haal die disclaimer bij de post van ZH eens wegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
4EBE past zelf in dat transportatiesysteem.
Samen met jou!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
4EBE past zelf in dat transportatiesysteem.
Die dames hebben op het eind wel een beetje een vreemde stem ..quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haal die disclaimer bij de post van ZH eens weg![]()
Ik zal vanavond minimaal 2x onderuitgaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hehe.. nou dan gooi je daarna een stuk beter. Alleen altijd oppassen met die geile schoentjesZo vaak onderuit gegaan daar
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boefje!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samen met jou!
Dus kan je nagaan.
Whehe... JA, je zou toch een andere stem erbij verwachten, nietwaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die dames hebben op het eind wel een beetje een vreemde stem ..
Doe eens lief tegen mijn krentenbol!quote:
Poloquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
Bowlen is echt een paupersport. Hoe kleiner de bal, hoe elitairder het spel.
Nee.quote:
Tafeltennis?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
Jassan, van de zeeman.quote:
Knikkeren is elitair?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
Ben je nou al eens naar de scapastore geweest?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Polo![]()
Samen met Fury, laat ik een slachtveld achter
Rebelsquote:
Uitzonderingen daargelaten. Ik doelde uiteraard op tennis, hockey en golf.quote:
Eewn beter milieu...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
Jullie zijn saai.
Vind je dat elitair?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten. Ik doelde uiteraard op tennis, hockey en golf.
Krentenbol zit mijn posts te editten en ze doet niet wat ik zeg.quote:
hockeyquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten. Ik doelde uiteraard op tennis, hockey en golf.
quote:
Nee, moet nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben je nou al eens naar de scapastore geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nakend![]()
Jij vindt larpen elitair?quote:
Doei! Veel plezier met je kopkaas piemel... ik bedoel kaasstengel.quote:
Paupers op hockeyfeesten.quote:
Vakantiegeld en uitkeing nodig hebben voor kleding.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, moet nog.
Maarrrr ik heb vakantiegeld en stufi
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wat is het dan? Het is de liefdesverklaring van Luc aan het zusje van silentalarm!![]()
[..]
heuj! hoe was het gister
Je papa als vaste inkomstenbron hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vakantiegeld en uitkeing nodig hebben voor kleding.
Ik doelde op golf.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Maar hockey elitair noemen is natuurlijk om te huilen he.Tennis idem.
http://forum.mokkels.nl/7(...)682-emma-watson.htmlquote:Half bloot (blood) staat er toch?
Onderste of bovenste helft?
Ken iemant die goed engels ken dit is goed vertalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |