Er ligt nog worstquote:
Ik word niet snel verliefd, maar een favo van RLS heb ik binnen een dag alquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Je kiest het niet echt he, tis meer een gevoel. Net als met verliefd zijn
Weet ik niet, vond het ook zo'n lekker liedje.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef riri het volgende:
van wie was die muziek net....this is a lovesong for you of zoiets?
Het 'gewone' leven gaat weer verder.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gevoel hem ik ook . Dat er morgen niets meer is
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We willen nog een bunkerafscheids praatje van uncle Bart
Je hebt de bel niet gehoordquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Laysa het volgende:
jaaaaaa ik ben weer thuis...de finale kan beginnen en het feest ook![]()
oke dan is goed gefeliciteerd met jouw overwinning je bent de winaar en the bunker is topppppppppppppppp ik heb genoten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Ik doe er notabene nog een kus bij. snap werkelijk niet waarom je pissig bent nu, maar goed. Sorry dat ik je bedankte dan maar
maar ik kom nog ff speciaal voor jou....want ik ga je dadelijk misschien wel nooit meer zien......quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef truwi het volgende:
[..]
oke dan is goed gefeliciteerd met jouw overwinning je bent de winaar en the bunker is topppppppppppppppp ik heb genoten.
Lellebelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik word niet snel verliefd, maar een favo van RLS heb ik binnen een dag al
net op tijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Laysa het volgende:
Natuurlijk... weer lekker schelden en zeiken op de idioten van een redactie....quote:
En terechtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
SCHEI NOU TOCH EENS UIT.
Je gaat toch ook vandaag niet de kroeg binnen lopen om te verkondigen dat Martin Bril dood is? Daarnaast zei hij nog gewoon dank je, trouwens, maar dat terzijde.
Hyves happy-glitter-gif-poster mensjes.![]()
Ik ben dit subforum beu. Doei.
Neuhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het 'gewone' leven gaat weer verder.
niet dat ik de laatste dagen alleen maar op Fok te vinden was ofzo
Even terug spoelen dan. Pim heb net niet gewonnen. We wachten nu op een toespraak van Bartquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Laysa het volgende:
Volgende week alweerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar ik kom nog ff speciaal voor jou....want ik ga je dadelijk misschien wel nooit meer zien......![]()
quote:
Met Jimboquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende week alweer
Of wanneer kwam TBO2 precies?
Ik vond het ook zeer geslaagd met jullie allenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb er ook van genoten. Allemaal bedankt voor deze leuke maand.
Fok!kertjes , overlevertjes, Bunkermannetjes en -vrouwtjes
Proost [ afbeelding ]
En in het echt heeft Pim gewonnenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he...ze hebben heel lief gewacht....wat jullie zagen was de generale repetitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |