Er ligt nog worstquote:
Ik word niet snel verliefd, maar een favo van RLS heb ik binnen een dag alquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Je kiest het niet echt he, tis meer een gevoel. Net als met verliefd zijn
Weet ik niet, vond het ook zo'n lekker liedje.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef riri het volgende:
van wie was die muziek net....this is a lovesong for you of zoiets?
Het 'gewone' leven gaat weer verder.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gevoel hem ik ook . Dat er morgen niets meer is
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We willen nog een bunkerafscheids praatje van uncle Bart
Je hebt de bel niet gehoordquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Laysa het volgende:
jaaaaaa ik ben weer thuis...de finale kan beginnen en het feest ook![]()
oke dan is goed gefeliciteerd met jouw overwinning je bent de winaar en the bunker is topppppppppppppppp ik heb genoten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Ik doe er notabene nog een kus bij. snap werkelijk niet waarom je pissig bent nu, maar goed. Sorry dat ik je bedankte dan maar
maar ik kom nog ff speciaal voor jou....want ik ga je dadelijk misschien wel nooit meer zien......quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef truwi het volgende:
[..]
oke dan is goed gefeliciteerd met jouw overwinning je bent de winaar en the bunker is topppppppppppppppp ik heb genoten.
Lellebelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik word niet snel verliefd, maar een favo van RLS heb ik binnen een dag al
net op tijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Laysa het volgende:
Natuurlijk... weer lekker schelden en zeiken op de idioten van een redactie....quote:
En terechtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
SCHEI NOU TOCH EENS UIT.
Je gaat toch ook vandaag niet de kroeg binnen lopen om te verkondigen dat Martin Bril dood is? Daarnaast zei hij nog gewoon dank je, trouwens, maar dat terzijde.
Hyves happy-glitter-gif-poster mensjes.![]()
Ik ben dit subforum beu. Doei.
Neuhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het 'gewone' leven gaat weer verder.
niet dat ik de laatste dagen alleen maar op Fok te vinden was ofzo
Even terug spoelen dan. Pim heb net niet gewonnen. We wachten nu op een toespraak van Bartquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Laysa het volgende:
Volgende week alweerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar ik kom nog ff speciaal voor jou....want ik ga je dadelijk misschien wel nooit meer zien......![]()
quote:
Met Jimboquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende week alweer
Of wanneer kwam TBO2 precies?
Ik vond het ook zeer geslaagd met jullie allenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb er ook van genoten. Allemaal bedankt voor deze leuke maand.
Fok!kertjes , overlevertjes, Bunkermannetjes en -vrouwtjes
Proost [ afbeelding ]
En in het echt heeft Pim gewonnenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he...ze hebben heel lief gewacht....wat jullie zagen was de generale repetitie
Zie je wel Mooiiiiiiii af en toe kan ik het niet laten hequote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Danny het volgende:
Dit had een goeie geweest voor Eline trouwens:
ow kom op, stel dat jeroen die 's nachts even had uitgevoerd had je echt niet meer bijgekomen hoorquote:
Dottey haar moment of famequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Susi het volgende:
Er zijn nog alleen maar tafel afruimende mensen te zien ?
aaaah gelukkig...want ik ben aan "D'" gewend geraaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende week alweer
Of wanneer kwam TBO2 precies?
Ja of weer is fijn een lange wandeling met mijn hondje maken, dat zal die vast waarderen gelukkig was mijn moeder wel zo lief om hem elke dag op te halen voor de activiteitenquote:
Hij zit in de knoopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja waar is die eigenlijk ? Nog met trip-wires bezig
wat zijn nu weer lowlife figuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
en Danny, en L.S.
En een paar van die lowlife figuren erbij
Eens kiijken of ik nog wat lichaamsdelen kan cappenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ow kom op, stel dat jeroen die 's nachts even had uitgevoerd had je echt niet meer bijgekomen hoor
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaaah gelukkig...want ik ben aan "D'" gewend geraakt
Wat klinkt dat viesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens kiijken of ik nog wat lichaamsdelen kan cappen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef wimpeyV het volgende:
Ik wens alle alleenstaandemn c.q gehuwden, die geen enkele affiniteit meer hebben met hun partner, HEEL veel sterkte
a.k.a. NowLive mensenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zijn nu weer lowlife figuren.
Oh heerlijk soulmuziek
Gooi er een opdracht in !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Er zijn wel lieverds hoor ,ik heb ze wel verwijderd uit vriendenlijstjes thats me,
Ow saaie streams
Volgens mij zouden wij best wel een goede RLS kunnen opzettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Dat Garbage nr was vanwege "I'm like an addict comin' at you for a little more"
Need moar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |