Veel plezier met SlowChattenquote:* Cijfer berekenen?:
((aantal punten behaald / maximaal aantal punten ) × 9 ) + N
Nettlesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat nummer wat je net postte klinkt weer lekker trouwens![]()
Ja, sorry nieuwelingen STOMME NIEUWELINGEN!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Steeds nieuwelingen die je pesten. En je ziet ze dan in het volgende topic niet terug.![]()
Dankjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Viezze het volgende:
Dan trappen we maar even af met een willekeurig fijn nummer van de Arctic Monkeys
Bitchfightquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik zag pagina 6, maar ik wist niet dat 'ie zo bijna vol was
Failquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik zag pagina 6, maar ik wist niet dat 'ie zo bijna vol was
Defineer morgen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef Fems het volgende:
Morgen volgende poging? Denk niet dat we het vandaag nog redden
Onmogelijk in 22 minuten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef Fems het volgende:
Morgen volgende poging? Denk niet dat we het vandaag nog redden
Ik. Heleen (quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Viezze het volgende:
Wie zegt dat we deze niet vol hebben voor 12 uur?
Welk slangetje?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Fems het volgende:
Wat is dat slangetje daar boven bij jou Tim?
Hmm, denk dat het vannacht niet meer gaat lukken. Iedereen moet wel genoeg nachtrust hebben om morgen lekker tegen eco/latijn/etc. te beuken.quote:
Das waar, maar ik heb helemaal geen zin om naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmm, denk dat het vannacht niet meer gaat lukken. Iedereen moet wel genoeg nachtrust hebben om morgen lekker tegen eco/latijn/etc. te beuken.
Ik moet morgen wedstrijd spelen om 1030 en daarna nog even playoffs kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmm, denk dat het vannacht niet meer gaat lukken. Iedereen moet wel genoeg nachtrust hebben om morgen lekker tegen eco/latijn/etc. te beuken.
Dies wel heel grootquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Doe mij deze: [ afbeelding ]
Laat ik me gelijk Mahone noemen
En morgenochtend om op te staan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Fems het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb helemaal geen zin om naar bed te gaan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef florabay het volgende:
[..]
HOI BEREPIS
was je werk leuk?
oh en tevens![]()
Wat voor sport doe je?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef florabay het volgende:
[..]
Ik moet morgen wedstrijd spelen om 1030 en daarna nog even playoffs kijken
Hallo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef emopuntgif het volgende:
Hallo jongens, serie finale van Prison break net gekeken![]()
Mooi nummer op het eind trouwens:
Geweldigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef florabay het volgende:
[..]
HOI BEREPIS
was je werk leuk?
oh en tevens![]()
Nvmquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef florabay het volgende:
[..]
Ik moet morgen wedstrijd spelen om 1030 en daarna nog even playoffs kijken
Hockeeeey!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef florabay het volgende:
[..]
Hockey![]()
Ben alleen geen standaard hockeytyp met polos en kraagjes omhoog enzo
Gave afleveringen he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef emopuntgif het volgende:
Hallo jongens, serie finale van Prison break net gekeken![]()
Mooi nummer op het eind trouwens:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef Berepis het volgende:
[..]
Geweldig
wat vinden jullie van mijn nieuwe UI
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Fems het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb helemaal geen zin om naar bed te gaan.
Gelukkig! (A). Hockey is niet echt mijn sport!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef florabay het volgende:
[..]
Hockey![]()
Ben alleen geen standaard hockeytyp met polos en kraagjes omhoog enzo
Ik begin koppijn te krijgen. Die mag na 6 weken ook wel een keer wegtrekken!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel ontzettend moe
Ye, dat klintk beter, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Njah eigenlijk meer Femke d'r fail ja
Wanneer komt die ook alweer?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:45 schreef emopuntgif het volgende:
[..]
Jah heel vetIk heb al zin in de film
Migraine?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik begin koppijn te krijgen. Die mag na 6 weken ook wel een keer wegtrekken!
Ik hoop het toch niet?quote:
Dan mag het...voor 1 keer danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef florabay het volgende:
[..]
Omdat iken
door elkaar blijf halen
is op msn bij mij
snappie
Laat zon Thaise massage doen dat helpt echt tegen alles, god wat is dat lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet?
Volgens mijn moeder is het van de stress.
Volgens de dokter is het spierspanningshoofdpijn
En volgens de Fysio zit het in mijn nek helemaal vast.
Dus zeg het maar, wat denk jij?
Dus gewoon woensdag op internet zeg maar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef emopuntgif het volgende:
[..]
18 juli op dvd maar aankomende dinsdag op FOX
Jah en dan wel later kijken want je hebt examensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dus gewoon woensdag op internet zeg maar?
Haha, ik heb nu een kraker. Elke week wordt mijn rug op verschillende plekken gekraakt, mijn nek gekraakt:Pquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Laat zon Thaise massage doen dat helpt echt tegen alles, god wat is dat lekker
Jaa, ga ik ze donderdag na m'n examen kijken. Met bierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef emopuntgif het volgende:
[..]
Jah en dan wel later kijken want je hebt examens
Oja tim, jij moet naar de meet een fles rose meenemen!: Dquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa, ga ik ze donderdag na m'n examen kijken. Met bier
Geen rosé-bier in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Oja tim, jij moet naar de meet een fles rose meenemen!: D
Nee volgens mij moet jij eerder boos op mij worden, al die nummers die je stuurt ken ik niet. Ik maar denk ik dat ik al hun albums kende, heb je dus ook nog Who the fuck are the AM? Slecht geinformeerdquote:
Ja is goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Oja tim, jij moet naar de meet een fles rose meenemen!: D
Ja, dat vertelde je enkele topics geleden, waarvoor weet ik niet meer?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja is goed, zorg jij dan vor dunkelweizenshizzle?
Waarvoor ook alweer?
Ja? Ik dacht dat ik weer een weddenschap had verloren ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde je enkele topics geleden, waarvoor weet ik niet meer?
OH NO!!! nouja die ik stuurde zijn allemaal B-sides en die heb ik allemaalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee volgens mij moet jij eerder boos op mij worden, al die nummers die je stuurt ken ik niet. Ik maar denk ik dat ik al hun albums kende, heb je dus ook nog Who the fuck are the AM? Slecht geinformeerd
Altijd baas boven baas hèquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef florabay het volgende:
[..]
OH NO!!! nouja die ik stuurde zijn allemaal B-sides en die heb ik allemaal
En Who The Fuck Are AM is een EP met 5 nummers en dan heb je ook nog gecoverde nummers en demo's
En natuurlijk allemaal bootlegs van hun optredens maar die heb ik allemaal niet luister liever de CD
Doe je dat vaak?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat ik weer een weddenschap had verloren ofzo
Weddenschapje leggen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat ik weer een weddenschap had verloren ofzo
Ja altijd om drank en ik verlies altijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Doe je dat vaak?
Dan moet ik met jou wedden!
Ja ik ken iemand en die heeft 290 nummers ofzo van AM, maar dat is ook allemaal live enzoquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef florabay het volgende:
[..]
OH NO!!! nouja die ik stuurde zijn allemaal B-sides en die heb ik allemaal
En Who The Fuck Are AM is een EP met 5 nummers en dan heb je ook nog gecoverde nummers en demo's
En natuurlijk allemaal bootlegs van hun optredens maar die heb ik allemaal niet luister liever de CD
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja altijd om drank en ik verlies altijd
12 uur is wel heel vroeg! Denk dat ik dat de komende 4 maanden niet meer ga doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef Fems het volgende:
Zullen we allemaal om 12 uur naar bed gaan?
Ja zo heb je er wel meer...mijn oom heeft een cd-kast speciaal voor alleen maar Santana-cd's, en hij staat ook nog helemaal vol, alles origineel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef florabay het volgende:
[..]
Ja ik ken iemand en die heeft 290 nummers ofzo van AM, maar dat is ook allemaal live enzo![]()
Who the fuck are is trouwens wel aan te raden, en Leave before the lights come on
enn bigger boys and stolen sweethearts
Ik ga niet mijn foto plaatsen. Als iemand me graag wilt zien, moet degene maar ff pb'en en ff mijn msn ofzo vragen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Fems het volgende:
We kunnen ook een EXA Userstopic maken
(ik ben altijd zo nieuwsgierig hoe iedereen er uit ziet)
Ik wil de nieuwe nummers pas horen als het album uit is (of gelekt op internet staatquote:
Jij bent de enige zonder goeie foto's hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Fems het volgende:
Maar zelf laat je niet meer dan een oog zienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Fems het volgende:
Lijkt me ook wel een leuk idee jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef Fip het volgende:
[..]
Maar zelf laat je niet meer dan een oog zien
Maar ik ben voor!
Weet ik!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij bent de enige zonder goeie foto's hoor
Red Right Hand is een cover van Nick Cave he. Komt die ook op het album?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef florabay het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwe nummers pas horen als het album uit is (of gelekt op internet staat)
Crying Lightning
Secret Door
Pretty Visitors
Dangerous Animals
Red Right Hand
euhh nog een paar namen maar die ben ik zo even kwijt
Tof! Hoeveel CDs heeft Santana eigenlijk dan, als heel die kast vol staatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja zo heb je er wel meer...mijn oom heeft een cd-kast speciaal voor alleen maar Santana-cd's, en hij staat ook nog helemaal vol, alles origineel.
Dat wil ik ook!
Hmm ik ga morgen mn Fotoboek eens gelijkstellen aan m'n hyvesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Weet ik!
Maar flora niet, fip niet, hocbarr niet,
alleen jij en raaavii
Link in de OP dan hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Fems het volgende:
Ik zal morgen eens een topic aanmaken!
Slaaplekker Fem!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef Fems het volgende:
En jongs, nu ga ik jullie verlaten, want ik duik mijn lekkere, warme bedje in!
![]()
Geen idee eigenlijk, soms zetten ze covers op albums.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Red Right Hand is een cover van Nick Cave he. Komt die ook op het album?
Hmm, is er morgen een chat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Dat we morgen vijf topics vollullen. Denk je dat we het halen of niet?
Ciaoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef Fems het volgende:
En jongs, nu ga ik jullie verlaten, want ik duik mijn lekkere, warme bedje in!
![]()
Zeker weten? Ga je leren of heb je andere plannen?:)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef raaavi het volgende:
Ter Info, ik ben morgen tussen 10:00 en 20:00 niet aanwezig op Fok!
Echt heel veel, ik tel er zo heel snel meer dan 70quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef florabay het volgende:
[..]
Tof! Hoeveel CDs heeft Santana eigenlijk dan, als heel die kast vol staat
Doodsimpel, gewoon de wiki even aanpassenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over, weet ik veel hoe dat moet?
Woah! Dat is echt veel. Ik heb ook niet zo veel CDs, he maar wat niet is kan nog komen he:Pquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Echt heel veel, ik tel er zo heel snel meer dan 70
Dat is echt veel trouwens, ik heb er maar een paar
Lerenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Zeker weten? Ga je leren of heb je andere plannen?:)
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef florabay het volgende:
[..]
Woah! Dat is echt veel. Ik heb ook niet zo veel CDs, he maar wat niet is kan nog komen he:P
Hmm, ja want deze is eigenlijk ook 'morgen' toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:04 schreef HocBarr het volgende:
Telt deze mee in de weddenschap?
Eens luisterenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo goed dit nummer, het hele album trouwens
Bij topic 21 bij post 126 zijn er precies 5 topics in 24 uur er doorheen gegaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmm, ja want deze is eigenlijk ook 'morgen' toch?
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:07 schreef florabay het volgende:
[..]
Oja dat is waar, maar er gaan allemaal mensen weg
Hahah herkenbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:07 schreef Viezze het volgende:
Ik moet om 9 uur werken maar ik kan echt nog niet slapenSinds ik niet echt meer naar school hoef is mijn ritme echt zo veranderd
Om hoelaat ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Bij topic 21 bij post 126 zijn er precies 5 topics in 24 uur er doorheen gegaan.
Deze is ook wel erg bekend dacht ik:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef Fip het volgende:
Black magic woman
Verder ken ik niets van Santana
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef florabay het volgende:
[..]
Hahah herkenbaar
Dat nummer van Santana is opzich wel mooi, maar ik ben op de een of andere manier niet zo weg van hem, ik wee tniet wat dat is
Het is te laat om die berekening te snappenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef raaavi het volgende:
Wat een opgevers jullie
een SC volspammen met 2 personen is ..
10sec wacht tijd.
dus 2 posts per 10 sec.
is 150 x 10 sec = 1500 sec
1500 / 60 = 25
minder dan een half uur
en dan zijn we hier met meer dan 2 mensen
Ken ik niet..quote:
Precies hij heeft wel 1 mooi nummer maar ik kan m even niet vindenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Viezze het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar![]()
Haha nee kan toch, gelukkig vindt niet iedereen elke muziek mooi, zou wel saai worden
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef florabay het volgende:
[..]
Het is te laat om die berekening te snappen
Nee juist niet, heel langzaamquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef florabay het volgende:
Wat moeten we nou precies kunnen, #17 halen vannacht ?
Hindoesmquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:14 schreef Hanneke12345 het volgende:
Vast old as teh internetz, maar ik kende 'm nog niet:
[ afbeelding ]
Maar ze kloppen niet, die berekeningen.quote:
2 posts per 20 sec.quote:een SC volspammen met 2 personen is ..
10sec wacht tijd.
dus 2 posts per 10 sec.
Hoezoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Maar ze kloppen niet, die berekeningen.
[..]
2 posts per 20 sec.
Nee 2 users, ze kunnen toch ieder in dezelfde 10 sec posten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Maar ze kloppen niet, die berekeningen.
[..]
2 posts per 20 sec.
Ik dacht. Ik post, 10 seconden wachten, jij post, 10 seconden wachten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hoezo
ik ben toch niet afhankelijk van jouw post of ik mag posten of niet
Jij doet het van 1 persoon
ik van 2
teamwork.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik dacht. Ik post, 10 seconden wachten, jij post, 10 seconden wachten.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Hé jongens, ik ga jullie verlaten anders werk ik m'n eigen weddenschap tegen, en bovendien ben ik doodmoe. Morgen de andere helft van eco!
Slaaplekker straks of leerze.
Doeiii
Pffffquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Hé jongens, ik ga jullie verlaten anders werk ik m'n eigen weddenschap tegen, en bovendien ben ik doodmoe. Morgen de andere helft van eco!
Doeiii
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Doeiii
Morgenochtend zie je nummer 18 aankomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Doeiii
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef Viezze het volgende:
Over ongeveer twee weken zit ik gewoon in het vliegtuig naar Blanes
Ik naar Maltaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef Viezze het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef florabay het volgende:
hangt er vanaf of je OP meetelt toch. bij mij is het in ieder geval #300
Ik naar Lloretquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef Viezze het volgende:
Hee ik ga ook naar blanes, ook over twee weken en ook in een vliegtuigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef Viezze het volgende:
Vanaf 6 juni.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef florabay het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Daar ga ik ook heen (![]()
)
301 is dus? want op is al #1 bij mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
300 posts + openings post + moderator posts (die kunnen gewoon doorposten na een slotje)
9 of 10 dagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bijna iedereen gaat dan inderdaad. Hoelang ga je?
Komt goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef florabay het volgende:
Als we nou even deze SC volspammen ga ik daaarna slapen
Ga je met de bus dan? Wij konden kiezen uit 8 en 11 dagen (of nog meer maar dan waren we te laat terug voor de uitslagquote:
Ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ga je met de bus dan? Wij konden kiezen uit 8 en 11 dagen (of nog meer maar dan waren we te laat terug voor de uitslag)
Pfoe Pfoe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef Fip het volgende:
Ik zou graag deze SC volgespamd zien mar ik ben echt heel moe en moet morgen leren+werken... dus ik zeg nu gewoon weltrusten!
Haha, mijn ouders zijn nog niet langs geweest om te zeggen/vragen dat ik naar bed moet/hoe laat ik naar bed gaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Me moeder kwam ook al vragen hoelaat ik naar bedje ga
En toen zei je tegen je ma: "Wanneer SC #17 volzit"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Me moeder kwam ook al vragen hoelaat ik naar bedje ga
Lekker slapenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef Fip het volgende:
Ik zou graag deze SC volgespamd zien mar ik ben echt heel moe en moet morgen leren+werken... dus ik zeg nu gewoon weltrusten!
Wanneer ik klaar ben met dit hoofddstuk van economiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef HocBarr het volgende:
[..]
En toen zei je tegen je ma: "Wanneer SC #17 volzit"
Nog maar 70 posts. Maargoed, welterustenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef Fip het volgende:
Truste dan maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef Fip het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef raaavi het volgende:
Bij telefoon nummers is 010 toch rotterdam?
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef raaavi het volgende:
Bij telefoon nummers is 010 toch rotterdam?
Voorlopig nog niet dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef HocBarr het volgende:
[..]
En toen zei je tegen je ma: "Wanneer SC #17 volzit"
Dat we morgen 00:00 uur op 126 reacties in #21 zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef raaavi het volgende:
Die weddenschap was dat dit topic nog dicht ging voor... ?
wat een vage weddenschapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Dat we morgen 00:00 uur op 126 reacties in #21 zitten.
038 - Zwollequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:29 schreef raaavi het volgende:
even kijken wat ik weet uit me hoofd
010 ; rotterdam
020 ; amsterdam
030; utrecht
070 ; den haag (die had toch zo een vage sprong?)
1347 ; vianen
euuuhm.
022 is arnhem?
050quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Viezze het volgende:
[..]
038 - Zwolle
En voor de rest weet ik alleen maar gaten, niet echt steden. Arnhem 022 weet ik ook niet zeker? Het zou wel eens goed kunnen kloppen.
026 dus
Wat is groningen ookal weer?
95%quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Viezze het volgende:
90% van iedereen hier weet niet eens waar Wezep ligt
Boeren? Guus kom naar huus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:34 schreef florabay het volgende:
[..]
Sorry daar moest ik aan denken bij de HEU HEU HEU
Het klopt wel...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:34 schreef florabay het volgende:
[..]
Sorry daar moest ik aan denken bij de HEU HEU HEU
Ja en je bent er maar al te vaak geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het klopt wel...
Wezep is een gat wat naast Zwolle ligt, alleen dan aan de andere kant van de IJssel en ook nog achter Hattem.
Dat soort dingen maak je ook alleen nog maar in het Oosten mee
Dat is zo, ze hebben er wel een paar goede snackbarsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Berepis het volgende:
[..]
Ja en je bent er maar al te vaak geweest
ennnn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef florabay het volgende:
[..]
sorry![]()
ik woon in brabant dus is niet veel beter hoor
laat ik eerst opzoeken waar wezep ligt
linkieeequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:41 schreef Viezze het volgende:
Oja FOK heeft een mobiele site hè, dan doe ik dat zo ook maar even
WELLES.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Viezze het volgende:
90% van iedereen hier weet niet eens waar Wezep ligt
klopt jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
gewoon met je telefoon naar forum.fok.nl gaan
Moet ik weer helemaal naar beneden, worden m'n ouders wakkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef florabay het volgende:
[..]
heb je niet wat gegeten?
ik ga zo nog even wat eten
Ja.quote:
ohquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:44 schreef Berepis het volgende:
[..]
Moet ik weer helemaal naar beneden, worden m'n ouders wakker
Mijn moeder hoort allesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:45 schreef florabay het volgende:
[..]
oh
dan doe je toch heeeeeeuulll zachtjes?
mijne zijn nog wakker
jij hebt 50 posts per topic ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik durf niet zo goed te posten vanwege pagina 6, straks pak ik weer per ongeluk de 300.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |