quote:
Waar zeg ik dat?
quote:
Hij is de laatste tijd 20 uur per dag wakker en neemt de moeite niet om te slapen, zit alleen maar achter zijn laptopje, geen kontakt met anderen en sluit zich (bewust) af, denkt na en mee met de redactie en geeft input, om een zo goed mogelijk product te maken met anderen, ter vermaak van de streamers.
Waar bestrijd ik dat?
quote:
Ik vind dat jij hem niet juist hebt omschreven want hij is veel erger dan dat maar hij blijft een topgozer imo !
Ik vind dat ik hem, getuige mijn ervaringen op Fok!, redelijk goed beschreven heb.
quote:
Ik hoop bij TBO2 er weer bij te zijn en met hem te mogen samenwerken.
Dat hoop ik ook voor jou en voor hem. Al vanaf het begin geef ik aan dat het daar een prima plek voor hem is. Vind het hooguit dom dat je dat als vrijwilliger doet zonder er maar een cent beter van te worden terwijl je elders op het Forum loopt te ventileren dat je maar liever thuis blijft omdat je je niet voor een appel en een ei wil verkopen aan een arbeidsmarkt in recessie.
Verder heb ik, als consument, niets aan drie-vier postings vol met halleluja verhalen over hoe hard ze wel niet werken en hoe goed ze hun best wel niet doen. Dat geloof ik allemaal wel, maar het interesseert mij echt geen ruk. Ik beoordeel het eindproduct en hoe dingen daar gaan.
En ik vind, on topic, dat een moderator van Fok! daar totaal niets te zoeken heeft. Je zit al heel snel met twee petten op en voor je het weet wordt je post gedrag en je beoordeling van geplaatste teksten van andere users een stuk anders. Dat het deze keer redelijk goed is gegaan zegt niet dat het een volgende keer goed zal gaan. Je moet die schijn verre van je houden als onafhankelijk platform. Ik zeg "redelijk goed", omdat in deze aflevering ook al een keer sprake was van enige frictie.
Sommigen worden wel erg close met de producenten en problemen kunnen dan simpelweg niet uitblijven. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je het als moderator en zeer goede bekende van die makers leuk vind om snoeiharde kritiek (en dat is het profiel van Fok!) te lezen over hen. Dat moet toch af en toe ongemakkelijk voelen.