abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2009 @ 09:12:54 #77
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69343962
Als ze geheimhoudingsplicht hebben getekend zoals ik dat heb gedaan dan mogen ze dus niks verklappen over de ins en outs van het format. Stel jij maakt je eigen bunker dan zouden de mensen die hebben getekend beperkt zijn met je mee te doen. Aan enjoy is het dan aan te tonen waar ze schade hebben geleden. Ik heb getekend ivm de locatie die voor het fillmpje online stond al bekend was, verder ben ik er krap 2 uur binnengeweest en nooit alleen, ik zou dus met je mee kunnen doen. En dat doe ik alleen als er legerkleding in mijn maat is

Ontopic, Gert en PP hebben het prima gedaan. Ze hebben soepel gemod en ook de discsussies in COS laten begaan. COS was de aorta van de Bunker op FOK!
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69344670
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Juist niet, maar wél om Dementor. Ik vind hem een achterbakse sneaky motherfucker die niet schroomt om zo links en rechts wat vuil te dumpen, ongeacht het waarheidsgehalte en ook niet schroomt om bij voortduring te zuigen bij users die hij minder mag.

Dat hij daar goed werk heeft verricht, en dat geloof ik zondermeer, doet er niets aan af. Laat hem lekker bij TBO II gaan zitten en dat waar hij mee bezig is vervolmaken
Dementor is inderdaad een lui varken.
Hij is de laatste tijd 20 uur per dag wakker en neemt de moeite niet om te slapen, zit alleen maar achter zijn laptopje, geen kontakt met anderen en sluit zich (bewust) af, denkt na en mee met de redactie en geeft input, om een zo goed mogelijk product te maken met anderen, ter vermaak van de streamers.
Ik vind dat jij hem niet juist hebt omschreven want hij is veel erger dan dat maar hij blijft een topgozer imo !
Ik hoop bij TBO2 er weer bij te zijn en met hem te mogen samenwerken.
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 10:30:52 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69344883
Ik heb niets ondertekend, noch is er een voorstel daartoe gedaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Admin zondag 24 mei 2009 @ 10:32:29 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69344907
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:30 schreef Gert het volgende:
Ik heb niets ondertekend, noch is er een voorstel daartoe gedaan.
in dat geval vind ik inderdaad dat er weinig behind-the-scenes info is geplaatst
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69344962
Okay, ik zag dus de namen van de moderators van dit subforum op de aftiteling staan.

Is dat een goede ontwikkeling?
Zijn moderators nog onafhankelijk als ze zo close zijn met de redactie?

Reacties graag.

Wat is jouw mening, wat vind jij zelf ?

Op de aftiteling staan namen van mensen die hebben meegewerkt aan een productie. Soms wordt per ongeluk een naam vergeten of verkeerd gespeld. Misschien zijn ze in dit geval meerdere mensen vergeten te vermelden door stresstoestanden.

Qua onafhankelijkheid van de mods kan ik zeggen dat ik, en andere TBO-collega's, gezellig met ze heb staan babbelen en hier en daar gepoogd heb om iets uit te leggen (leermoment) op het gebied van AV, soms legden zij mij iets uit over fora in het algemeen en FOK in het bijzonder.
Verder waren zij vrij om te doen en te laten waarvoor zij gekomen waren. Het waren voor TBO gasten/setbezoekers en zo werden zij ook, gastvrij, behandeld.
Ze mochten zelf bepalen wat ze schreven en niemand van TBO heeft censuur uitgeoefend.
Natuurlijk kunnen zij onafhankelijk hun opinie blijven weergeven, waar dan ook.
pi_69345030
Hierbij wat BTS (behind the scenes) info.

Bij TBO hebben ze met weinig budget, man/vrouwkracht, weinig slaap en keihard werken een topprestatie geleverd.
De media liep niet erg warm voor TBO, maar uiteindelijk heeft de Volkskrant toch ruimte vrijgemaakt en een artikel eraan gespendeerd.
  zondag 24 mei 2009 @ 12:07:29 #83
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69346829
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:41 schreef fadingleo het volgende:
Hierbij wat BTS (behind the scenes) info.

Bij TBO hebben ze met weinig budget, man/vrouwkracht, weinig slaap en keihard werken een topprestatie geleverd.
De media liep niet erg warm voor TBO, maar uiteindelijk heeft de Volkskrant toch ruimte vrijgemaakt en een artikel eraan gespendeerd.
Wat is daar behind the scenes info aan? Dat er hard is gewerkt zal niemand tegenspreken. Maar wat telt is het resultaat, niet alleen de financiele kant maar ook de afwikelling met de diverse partners. Zonder partners ben je niks in dit verhaal. Dat de Volkskrant op de dag zelf met een artikel kwam is natuurlijk 30 dagen te laat. Ze maakten ook nog een fout door 18.000 betalende streamers neer te zetten. Tevens is voor een RLS de volkskrant minder geschikt dan een telegraaf natuurlijk die een klein artikeltje ergens in de laatste colom.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin zondag 24 mei 2009 @ 12:19:18 #84
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69347144
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:36 schreef fadingleo het volgende:

Ze mochten zelf bepalen wat ze schreven en niemand van TBO heeft censuur uitgeoefend.
Natuurlijk kunnen zij onafhankelijk hun opinie blijven weergeven, waar dan ook.
Ok, maar voor mij - iemand die daar NIET is geweest anders dan tijdens de kick-off - geldt dat blijkbaar niet.
Nou ja, dat hoor ik vanmiddag ook wel first hand en dan meld ik het vanavond wel weer hier.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69350820
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:15 schreef fadingleo het volgende:

[..]

Dementor is inderdaad een lui varken.
Waar zeg ik dat?
quote:
Hij is de laatste tijd 20 uur per dag wakker en neemt de moeite niet om te slapen, zit alleen maar achter zijn laptopje, geen kontakt met anderen en sluit zich (bewust) af, denkt na en mee met de redactie en geeft input, om een zo goed mogelijk product te maken met anderen, ter vermaak van de streamers.
Waar bestrijd ik dat?
quote:
Ik vind dat jij hem niet juist hebt omschreven want hij is veel erger dan dat maar hij blijft een topgozer imo !
Ik vind dat ik hem, getuige mijn ervaringen op Fok!, redelijk goed beschreven heb.
quote:
Ik hoop bij TBO2 er weer bij te zijn en met hem te mogen samenwerken.
Dat hoop ik ook voor jou en voor hem. Al vanaf het begin geef ik aan dat het daar een prima plek voor hem is. Vind het hooguit dom dat je dat als vrijwilliger doet zonder er maar een cent beter van te worden terwijl je elders op het Forum loopt te ventileren dat je maar liever thuis blijft omdat je je niet voor een appel en een ei wil verkopen aan een arbeidsmarkt in recessie.

Verder heb ik, als consument, niets aan drie-vier postings vol met halleluja verhalen over hoe hard ze wel niet werken en hoe goed ze hun best wel niet doen. Dat geloof ik allemaal wel, maar het interesseert mij echt geen ruk. Ik beoordeel het eindproduct en hoe dingen daar gaan.

En ik vind, on topic, dat een moderator van Fok! daar totaal niets te zoeken heeft. Je zit al heel snel met twee petten op en voor je het weet wordt je post gedrag en je beoordeling van geplaatste teksten van andere users een stuk anders. Dat het deze keer redelijk goed is gegaan zegt niet dat het een volgende keer goed zal gaan. Je moet die schijn verre van je houden als onafhankelijk platform. Ik zeg "redelijk goed", omdat in deze aflevering ook al een keer sprake was van enige frictie.

Sommigen worden wel erg close met de producenten en problemen kunnen dan simpelweg niet uitblijven. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je het als moderator en zeer goede bekende van die makers leuk vind om snoeiharde kritiek (en dat is het profiel van Fok!) te lezen over hen. Dat moet toch af en toe ongemakkelijk voelen.
  zondag 24 mei 2009 @ 16:37:43 #86
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69353918
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat heeft Renate inderdaad prima gedaan, daar heb ik echt respect voor

Ik vind wel dat de manier waarop sommige users op haar en vooral tegen haar reageerden schandalig, achter mijn laptop had ik last van een plaatsvervangen schaamtegevoel. Daar hebben de mods dus wel een steekje laten vallen.
Ik schaamde me ook kapot.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')