Ik ben Tong en blijf het zo doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef TC03 het volgende:
Tong, wanneer leer je nou eens dat er geen spatie voor een vraagteken hoort? Opmerkelijk dat je dat niet weet aangezien je blijkbaar wel af en toe een boek leest.
Eigelijk best raar, want het leest toch makkelijker zo ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef TC03 het volgende:
Tong, wanneer leer je nou eens dat er geen spatie voor een vraagteken hoort? Opmerkelijk dat je dat niet weet aangezien je blijkbaar wel af en toe een boek leest.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef Susi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik groot fan van die man ben en was
Nope.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Eigelijk best raar, want het leest toch makkelijker zo ?
Als kiespijn.quote:
En welke zou ik als eerste moeten lezen? Of wat is een goed vervolgboek op Serpentina?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Mijn favorieten zijn 'De perzik van onsterfelijkheid' en 'De junival'.
Is ook prima. Die twee liggen in de tijd wat dichter bij elkaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:51 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
En welke zou ik als eerste moeten lezen? Of wat is een goed vervolgboek op Serpentina?
Zat zelf eigenlijk te denken om Kort Amerikaans aan te schaffen
Bordewijk ligt nog in de biebquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:20 schreef TheUnoriginal het volgende:
Ik mis zijn karakter wel jah...
Je hebt duidelijk weinig opgestoken van je leraar Nederlandsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:55 schreef JoeThePlumber het volgende:
Naast zijn 'Turks fruit' film, vind ik hem best irritant, maar dat heeft ook te maken omdat ik een leraar had, dat op hem leek....
Kan ik nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:13 schreef Q.E.D. het volgende:
tong80, wil jij een poll maken over wat wij het beste Wolkers boek vinden?
Grappig alsof je zegt dat Rene van der Gijp humor heeft maar hem nooit hebt zien voetballen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:21 schreef Leatherface het volgende:
Zijn boeken heb ik nooit gelezen.
Als persoon mis ik hem wel, ja. Markante, zachtaardige man.
Reve zei dat Jezus een ezel in zijn reet had geneukt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:49 schreef herzberg het volgende:
Wolkers was gewoon een pervers mannetje. Reve, ja, dat was nog eens een schrijver!
(hij schreef bijkomstig ook nog eens zo aardig over onze lieve Heer)
Dat is een behoorlijke openbaring voor mij. Heeft Reve ooit beweerd zelf Jezus te zijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reve zei dat Jezus een ezel in zijn reet had geneukt.
Wat is er mis mee het mooiste meisje van de stad te neuken ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:08 schreef Litpho het volgende:
Nee. Maar ik zou vrijwel geen enkele Nederlandse schrijver van die generatie missen. Hun hangups zijn niet de mijne.
Nou dat vind ik anders best pervers!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee het mooiste meisje van de stad te neuken ?
Daar vat je z'n oeuvre wel ongeveer mee samen jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee het mooiste meisje van de stad te neuken ?
De beschrijving van de hangup van Jesus vond ik destijds wel de moeite waard. Maar sinds de bijbel is er niet veel fatsoenlijks meer verschenen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
Antwoord eens.
Wat zijn de hang ups waar je wel over wil lezen in de buitenlandse literatuur ?
Ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:24 schreef herzberg het volgende:
[..]
De beschrijving van de hangup van Jesus vond ik destijds wel de moeite waard. Maar sinds de bijbel is er niet veel fatsoenlijks meer verschenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |