Met Atte was het niet zover gekomen, maar goed er liepen een paar verwaande spelers (waaronder Meeuwis) rond...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef Kopbal het volgende:
Ik denk nog steeds dat Roda met deze selectie en een capabele trainer makkelijk rond plaats 13 had kunnen eindigen.
Ik vind Cambuur dan ook de enige echte voetbalclub in Friesland. Enkel zo jammer van dat ku(ns)tgras!quote:
De wave ging vorige keer inderdaad goed door het stadion.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vind Cambuur dan ook de enige echte voetbalclub in Friesland. Enkel zo jammer van dat ku(ns)tgras!
Dat hebben ze al het hele seizoen niet meerquote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef DarkShine het volgende:
Ik vind Cambuur dan ook de enige echte voetbalclub in Friesland. Enkel zo jammer van dat ku(ns)tgras!
Dat is eindelijk weg?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hebben ze al het hele seizoen niet meer
Als Cambuur in de eredivisie komt zal t ook stukken leuker zijn met Heerenveen en Groningenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Heb liever Cambuur in de Eredivisie dan (bijvoorbeeld) Heracles.
Eerste 20min was Zwolle beter en gevaarlijker, 1-0 kwam uit een doodspel moment en daarna kwam Cambuur beter op dreef en eigenlijk niet meer in de problemen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:56 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kom net met de fiets uit Leeuwarden-Oost naar huis in Leeuwarden-Centrum.. het lijkt wel een spookstad man![]()
(En er is een heel troepenmacht om het stadion)
Maar 2-0 voor.. GEWELDIG
Speelt Cambuur echt beter of is t wat met geluk?
HELD!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eerste 20min was Zwolle beter en gevaarlijker, 1-0 kwam uit een doodspel moment en daarna kwam Cambuur beter op dreef en eigenlijk niet meer in de problemen.
Een beetje sensatie is toch niet zo erg?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef BluesRebel het volgende:
Alleen jammer dat ze hier zo vaak rellen
Heracles is wel oke hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Heb liever Cambuur in de Eredivisie dan (bijvoorbeeld) Heracles.
Rellen vind ik te ver gaan, zeker als het om voetbal gaat. Al die boetes, dat vandalisme en die gewonden(vooral agenten) horen niet bij het voetbal.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een beetje sensatie is toch niet zo erg?
Wilfred Genee zal wel met een big smiley zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Fluit maar af kunnen we naar Voetbal International
Verlengen en penalties zou wel het doemscenario zijn voor VIquote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Fluit maar af kunnen we naar Voetbal International
Flauw modesquote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
Wedje leggen dat Cambuur Roda eruit gaat wippen?
Ik ga donderdag iig. dat pokkestuk van Kerkrade naar Leeuwarden afleggenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
Moet je niet in het stadion zitten?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Freeflyer het volgende:
SC Cambuur promoveert, is het niet nu dan volgend jaar
Waarom in godsnaam heb jij die award gewonnen, wat een irritant pestventje ben jij zeg. Nog nooit een kwali-post van je gezien.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Flauw modes
Ik wed niet met gekken
ahahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een beste reis ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ga donderdag iig. dat pokkestuk van Kerkrade naar Leeuwarden afleggen
Ik van jou ook nog nooitquote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam heb jij die award gewonnen, wat een irritant pestventje ben jij zeg. Nog nooit een kwali-post van je gezien.
Cambuur gaat denk ik ook Roda eruitwippen trouwens venomsnake, dus ik ga de weddenschap niet aan.
Je geeft het gewoon toe, dat is tenminste eerlijk, en nee in livescore topics (waar jij je alleen bevindt) zie je amper kwali-posts. Je zou eens de andere topics moeten lezen, ipv alleen Feyenoordquote:
Dan ben ik hier een week dronken.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
Dat is best een eind jaquote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ga donderdag iig. dat pokkestuk van Kerkrade naar Leeuwarden afleggen
TerroRobbie heeft best een punt, waarom ben je er nu niet? Was het te duur ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Dan ben ik hier een week dronken.
Ik zit er al over te denken om over te vliegen voor de komende 2 wedstrijden
Edit.quote:
Alfa is te drinken, maar om dat overheerlijk te noemen? Geef mij dan maar Hertog Jan.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Kopbal het volgende:
Darkshine wil toch wel die weddenschap aangaan, voor een kratje overheerlijk Alfa bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |