Met Atte was het niet zover gekomen, maar goed er liepen een paar verwaande spelers (waaronder Meeuwis) rond...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef Kopbal het volgende:
Ik denk nog steeds dat Roda met deze selectie en een capabele trainer makkelijk rond plaats 13 had kunnen eindigen.
Ik vind Cambuur dan ook de enige echte voetbalclub in Friesland. Enkel zo jammer van dat ku(ns)tgras!quote:
De wave ging vorige keer inderdaad goed door het stadion.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vind Cambuur dan ook de enige echte voetbalclub in Friesland. Enkel zo jammer van dat ku(ns)tgras!
Dat hebben ze al het hele seizoen niet meerquote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef DarkShine het volgende:
Ik vind Cambuur dan ook de enige echte voetbalclub in Friesland. Enkel zo jammer van dat ku(ns)tgras!
Dat is eindelijk weg?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hebben ze al het hele seizoen niet meer
Als Cambuur in de eredivisie komt zal t ook stukken leuker zijn met Heerenveen en Groningenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Heb liever Cambuur in de Eredivisie dan (bijvoorbeeld) Heracles.
Eerste 20min was Zwolle beter en gevaarlijker, 1-0 kwam uit een doodspel moment en daarna kwam Cambuur beter op dreef en eigenlijk niet meer in de problemen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:56 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kom net met de fiets uit Leeuwarden-Oost naar huis in Leeuwarden-Centrum.. het lijkt wel een spookstad man![]()
(En er is een heel troepenmacht om het stadion)
Maar 2-0 voor.. GEWELDIG
Speelt Cambuur echt beter of is t wat met geluk?
HELD!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eerste 20min was Zwolle beter en gevaarlijker, 1-0 kwam uit een doodspel moment en daarna kwam Cambuur beter op dreef en eigenlijk niet meer in de problemen.
Een beetje sensatie is toch niet zo erg?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef BluesRebel het volgende:
Alleen jammer dat ze hier zo vaak rellen
Heracles is wel oke hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Heb liever Cambuur in de Eredivisie dan (bijvoorbeeld) Heracles.
Rellen vind ik te ver gaan, zeker als het om voetbal gaat. Al die boetes, dat vandalisme en die gewonden(vooral agenten) horen niet bij het voetbal.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een beetje sensatie is toch niet zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |