Wie van de twee het ook word, Roda zal vol aan de bak moeten!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In Kerkrade zullen ze er niet wakker van liggen nee.
Eigenlijk is dat schandalig. Leg de selecties maar naast elkaar. Roda is zoveel beter.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wie van de twee het ook word, Roda zal vol aan de bak moeten!
Kom op nog een cliche!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Cambuur nu doordrukt, kunnen ze het voor rust beslissen.
Die heeft toch in de Eredivisie gespeeld?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:30 schreef Kopbal het volgende:
Maachi is wel een leuk voetballertje.
Bij Utrecht.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die heeft toch in de Eredivisie gespeeld?
Ja bij FC Utrechtquote:Op maandag 25 mei 2009 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij Roda moet grote opruiming plaatsvinden. De eerste (Meeuwis) is al verkocht...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat schandalig. Leg de selecties maar naast elkaar. Roda is zoveel beter.
Die grote opruimung krijg je hoor, alleen denk ik niet dat het er volgend jaar zoveel beter op gaat worden danquote:Op maandag 25 mei 2009 20:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Roda moet grote opruiming plaatsvinden. De eerste (Meeuwis) is al verkocht...
Met of zonder opruiming blijft het kut volgend seizoen!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die grote opruimung krijg je hoor, alleen denk ik niet dat het er volgend jaar zoveel beter op gaat worden dan
Zeker weten. NEC heeft echt geen betere spelers dan Roda.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef Kopbal het volgende:
Ik denk nog steeds dat Roda met deze selectie en een capabele trainer makkelijk rond plaats 13 had kunnen eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |