eensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef Kerol het volgende:
Maand terug nog 'Degradeer voor ons' scanderen en nu als hardste juichen dat ze minimaal van de nummer 8 van de Jupiler League winnen
kutclub
Het gaat in iedergeval niet makkelijk worden voor zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, daar gaat Roda. Gatverdamme, mag lijen dat ze de volgende ronde eruit vliegen.
Dordrechtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef pfaf het volgende:Roda door
Echt, dat er hier mensen zijn die voorDordrecht
juichen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:54 schreef El-Salvador het volgende:
Je wordt toch bijna agressief van zo'n stadionspeaker.
En je snapt werkelijk niet waarom dat was?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef Kerol het volgende:
Maand terug nog 'Degradeer voor ons' scanderen en nu als hardste juichen omdat ze met minimaal verschil van de nummer 8 van de Jupiler League winnen
kutclub
Waarom zou je voor Roda moeten juichen? Infantiele Limburgers, een stadion dat nooit vol zit, discutabele Duitse aspiraties...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef pfaf het volgende:
Roda door
Echt, dat er hier mensen zijn die voorDordrecht
juichen.
Kan ik hier niet ontvangenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef JeffreyADO het volgende:
Zo.. rtv oost teminste nog Nederlands..
Meer publiek dan clubs als NEC, Willem II en ADO en 8 keer zoveel als Dordrecht. Ik juich voor Roda, omdat Dordrecht een duizend keer kuttere club is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou je voor Roda moeten juichen? Infantiele Limburgers, een stadion dat nooit vol zit, discutabele Duitse aspiraties...Bah.
De fusie was nog niet eens officieel, dus op dat moment was het nog altijd Roda JC.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
En je snapt werkelijk niet waarom dat was?
Sukkel.
Bij degradatie zou de fusie niet doorgaan en Roda blijven bestaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De fusie was nog niet eens officieel, dus op dat moment was het nog altijd Roda JC.
Ach, laat ze toch. Alles wat niet uit de Randstad komt is toch eng?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach.. komen die plaatjes weer. Ben ik dan de enige die de lopende verstandsvacuums van de harde Roda kern dit vergeven heeft?
Gelukkig kom ik niet uit de Randstadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Alles wat niet uit de Randstad komt is toch eng?
Verzin eens iets andersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach.. komen die plaatjes weer. Ben ik dan de enige die de lopende verstandsvacuums van de harde Roda kern dit vergeven heeft?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Och, de lopende verstandsvaccuums hebben Roda JC ontdekt. Het is toch wat.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
Overigens: die Duitse Media Markt-reclame.![]()
Ich bin doch nicht blöd.
Typisch dat het gezeik daarover telkens uit dezelfde hoek komt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Alleen daarom al, wegwezen met die Duitsers.
Vlag van de Ivoorkustquote:
De emotie van een amper scorende spitsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:15 schreef Chadi het volgende:
lulo matondo wilde bijna zijn shirt uit trekken
En uit sympathie voor de Duitsers werd in de Randstad de NSB opgericht...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Duitsers trokken in 1940 niet voor niets bij Kerkrade de grens over. Ik wil maar zeggen...
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:54 schreef El-Salvador het volgende:
Je wordt toch bijna agressief van zo'n stadionspeakerschreeuwer.
De week ervoor werd de fusie officieel gepresenteerd in Valkenburg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De fusie was nog niet eens officieel, dus op dat moment was het nog altijd Roda JC.
Het huidige Roda zal aan beide clubs de handen vol hebben...quote:Op maandag 25 mei 2009 12:21 schreef Kopbal het volgende:
Ik zie geen van beide clubs een kans maken tegen Roda.
Cambuur heeft kunstgras, Zwolle weet ik niet...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:02 schreef planethugo het volgende:
geen idee wie ik het liefste tegenkom donderdag. Cambuur heeft wat meer eredivisiewaardige spelers en zwolle speelt volgens mij wel aardig voetbal. Denk toch liever zwolle
das idd een belangrijk argument. Hup Zwollequote:Op maandag 25 mei 2009 13:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Cambuur heeft kunstgras, Zwolle weet ik niet...
aansteller. Wij moeten gemiddeld zeker 2 uurtjes in de bus zitten, laat staan als we naar zwolle of cambuur moetenquote:
Cambuur heeft niet eens kunstgras volgens mijquote:Op maandag 25 mei 2009 13:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
das idd een belangrijk argument. Hup Zwolle
[..]
aansteller. Wij moeten gemiddeld zeker 2 uurtjes in de bus zitten, laat staan als we naar zwolle of cambuur moeten![]()
klopt idd nu je het zegt. Fortuna heeft niet voor niets een paar weken moeten wachten totdat ze wisten dat ze geen periodetitel gewonnen haddenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:23 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Cambuur heeft niet eens kunstgras volgens mijVorig seizoen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |