Ach, laat ze toch. Alles wat niet uit de Randstad komt is toch eng?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach.. komen die plaatjes weer. Ben ik dan de enige die de lopende verstandsvacuums van de harde Roda kern dit vergeven heeft?
Gelukkig kom ik niet uit de Randstadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch. Alles wat niet uit de Randstad komt is toch eng?
Verzin eens iets andersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach.. komen die plaatjes weer. Ben ik dan de enige die de lopende verstandsvacuums van de harde Roda kern dit vergeven heeft?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Och, de lopende verstandsvaccuums hebben Roda JC ontdekt. Het is toch wat.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
Overigens: die Duitse Media Markt-reclame.![]()
Ich bin doch nicht blöd.
Typisch dat het gezeik daarover telkens uit dezelfde hoek komt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Alleen daarom al, wegwezen met die Duitsers.
Vlag van de Ivoorkustquote:
De emotie van een amper scorende spitsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:15 schreef Chadi het volgende:
lulo matondo wilde bijna zijn shirt uit trekken
En uit sympathie voor de Duitsers werd in de Randstad de NSB opgericht...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Duitsers trokken in 1940 niet voor niets bij Kerkrade de grens over. Ik wil maar zeggen...
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:54 schreef El-Salvador het volgende:
Je wordt toch bijna agressief van zo'n stadionspeakerschreeuwer.
De week ervoor werd de fusie officieel gepresenteerd in Valkenburg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De fusie was nog niet eens officieel, dus op dat moment was het nog altijd Roda JC.
Het huidige Roda zal aan beide clubs de handen vol hebben...quote:Op maandag 25 mei 2009 12:21 schreef Kopbal het volgende:
Ik zie geen van beide clubs een kans maken tegen Roda.
Cambuur heeft kunstgras, Zwolle weet ik niet...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:02 schreef planethugo het volgende:
geen idee wie ik het liefste tegenkom donderdag. Cambuur heeft wat meer eredivisiewaardige spelers en zwolle speelt volgens mij wel aardig voetbal. Denk toch liever zwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |