Gezond.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef Bredewout92 het volgende:
Elke keer als ik de naam platje hoor dan denk ik mijn schaamluis
Ik denk elke keer aan "HANDS!!!"quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef Bredewout92 het volgende:
Elke keer als ik de naam platje hoor dan denk ik aan schaamluis
Ja, daar wonen die paupers uit de OP ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef Siniti het volgende:
Iemand op mijn msn was ook helemaal blij dattie naar Roda ging
Dattie in Heerlen woont is misschien een excuus though...
Heerlen is geen dorpquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Ja, daar wonen die paupers uit de OP ook.![]()
En hij is er nog trots op ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Ja, daar wonen die paupers uit de OP ook.![]()
Hey trouwens, nu ik je hier toch spreek, (dit topic gaat zo dicht nl.) wat vind jij eigenlijk van Sugar, die band van Bob Mould begin jaren negentig?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef tong80 het volgende:
Fokkers die 80 % van hun posts in klaagbaak plaatsen
Fokkers die hun posts ondertekenenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef tong80 het volgende:
Geweldigquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hey trouwens, nu ik je hier toch spreek, (dit topic gaat zo dicht nl.) wat vind jij eigenlijk van Sugar, die band van Bob Mould begin jaren negentig?
Fokkers die FOK! buiten KLB interessant vinden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef tong80 het volgende:
Fokkers die hun leven slijten met het stalken van Tongquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:30 schreef GGMM het volgende:
Fokkers die 80% van hun dag besteden aan posts plaatsen.
Ik had hier al gepost, volgens mij stalk jij mij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fokkers die hun leven slijten met het stalken van Tong
Een paar woordjes typen stalken noemenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
whehehequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo bijzonder ben je niet...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik daarom is het zo vreemdquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Och, de lopende verstandsvaccuums hebben Roda JC ontdekt. Het is toch wat.
Chinees voetbal is van een hoog niveau wil je zeggen.quote:
Amsterdam een stad noemenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, het is een wereldstad.
En dat baseer je op...?quote:Op zondag 26 april 2009 00:47 schreef Lastpost het volgende:
Haha Roda, degraderen die hap en gelijk failliet verklaring.
En Heerlen is gewoon een dorp en heel Limburg een lachertje.
Daar zijn incidenten aan de orde van de dag, dat de staatstelevisie de uitzendingen maar meteen gestopt heeft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Chinees voetbal is van een hoog niveau wil je zeggen.![]()
Zou terecht zijn voor die eigenwijze fans die zonodig een fusie met Fortuna afkeurden.quote:Op zondag 26 april 2009 00:47 schreef Lastpost het volgende:
Het eerste kan ik mee leven.quote:Op zondag 26 april 2009 00:47 schreef Lastpost het volgende:
En Heerlen is gewoon een dorp en heel Limburg een lachertje.
Door de gunstige grondprijs woont iedereen daar wel in villa's kerel, sauna's, jacuzie's het is wel riant wat ze daar hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef BakraSwa het volgende:
Nee, je draagt een vacht, het is een wereldstad.
Die gast gedraagt zich alsof hij messi is. Tfoeequote:Meevaller: Melvin Platje![]()
Nee ik vind dat juist terecht van die fans, dat ze niet met Fortuna samen willen gaan. Of denk jij soms dat voormalige tegenstanders nu gezellig naast elkaar op de tribune gaan zitten? Zouden de fans van Ajax en Feyenoord dat ook doen? Denk het niet he. Voetbal is emotie.quote:Op zondag 26 april 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou terecht zijn voor die eigenwijze fans die zonodig een fusie met Fortuna afkeurden.
ik ben voor een fusie van az, ajax , ado en feyenoordquote:Op zondag 26 april 2009 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik vind dat juist terecht van die fans, dat ze niet met Fortuna samen willen gaan. Of denk jij soms dat voormalige tegenstanders nu gezellig naast elkaar op de tribune gaan zitten? Zouden de fans van Ajax en Feyenoord dat ook doen? Denk het niet he. Voetbal is emotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |