Been there, done that. Bedankt trouwensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze je dan nog een keer aanhouden. Gadver zeg, onverantwoordelijk gedrag.
Waarom niet? Omdat het niet mag?quote:
Ik heb zat keren gezien dat het dan alsnog fout gaat. Er hoeft maar 1 auto uit een zijweg te komen, 1 kind de dijk over te rennen etc. En met die snelheden rem je dan gewoon écht niet meer op tijd. Daarnaast vind ik te hard rijden tot op zekere hoogte acceptabel. Enkel overschrijd je de grens wel met je voorbeelden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Been there, done that. Bedankt trouwens.
[..]
Waarom niet? Omdat het niet mag?
Als die dijk leeg is maakt het voor de verkeersveiligheid niks uit of ik er met 60 overheen rijd en in de bocht bijna omval (![]()
), met 160 of met 260 (haal je niet op een dijkje maar oké).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
160 is nog veiliger ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Been there, done that. Bedankt trouwens.
[..]
Waarom niet? Omdat het niet mag?
Als die dijk leeg is maakt het voor de verkeersveiligheid niks uit of ik er met 60 overheen rijd en in de bocht bijna omval (![]()
), met 160 of met 260 (haal je niet op een dijkje maar oké).
In de leer bij Master LaPo Ninja Cali?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja.. LaPo-ninja strikes again.
Ik zeg toch: als er genoeg overzicht is. Sowieso is het op dijkjes altijd oppassen met grind in de bochten enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb zat keren gezien dat het dan alsnog fout gaat. Er hoeft maar 1 auto uit een zijweg te komen, 1 kind de dijk over te rennen etc. En met die snelheden rem je dan gewoon écht niet meer op tijd. Daarnaast vind ik te hard rijden tot op zekere hoogte acceptabel. Enkel overschrijd je de grens wel met je voorbeelden.
nah ja niet echt voorbeelden. Maar goed, ik ga maar niet zeuren ook. Zinloze discussie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg toch: als er genoeg overzicht is. Sowieso is het op dijkjes altijd oppassen met grind in de bochten enzo.
En welke voorbeelden gaf ik dan?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
160 is nog veiliger ook
uitleg: je bent minder lang onderweg, hierdoor minder kans om een ongeluk te krijgen/veroorzaken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de leer bij Master LaPo Ninja Cali?
quote:
heb ik geen behoefte aan geloof ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
Als je je verveelt moet je dit topic eens lezen: Isdatzo en zijn brommervriendjes
Mwah, als je door de onzin heen leest is het misschien wel goed om te lezen hoor. Sowieso erg vermakelijk..quote:
quote:
Ja ben nu ook bij hem thuis. Hij is enkel naar een voetbal wedstrijd toequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En ik dacht dat je daar heen zou gaan.
gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ben nu ook bij hem thuis. Hij is enkel naar een voetbal wedstrijd toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Voetbal. Afscheidswedstrijd van FC Lienden met Ruud van Nistelrooy enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gezellig
Is hij echt naar voetbal toe of naar één van zijn scharrels?
Waarschijnlijk promotie/degradatie play-offsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Wat voor voetbal is dat dan.. al 't interessante voetbal is ondertussen afgelopen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Roda JCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hoeven van mij niet meer terug te komen hoor..Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Is ook afgelopen ondertussenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk promotie/degradatie play-offs
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Roda JC![]()
Die hoeven van mij niet meer terug te komen hoor..
Maar die verliezen wel weer vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Roda JC![]()
Neeeeeeheeeeeee.quote:
Die limbo's zijn anders wel tof hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Roda JC![]()
Cambuur is nog bezig, volgens de site.quote:
Wat doet Ruud daar dan? Of komt Ruud daar vandaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeeeee.
Een speler van FC Lienden en daarom bouwen ze een feestje enzo. Ook om het geweldige seizoen af te sluiten.
Geloof van nietquote:
Ik dacht al, heb ik weer iets gemist.quote:
Dan klopt die site niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cambuur is nog bezig, volgens de site.
Die hebben ze ingehuurd er voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat doet Ruud daar dan? Of komt Ruud daar vandaan?
Nu zijn ze volgens de site ook klaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan klopt die site niet.right back at ya!
Mwhehe, was 't maar zo'n feest idd..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geloof van niet
Wikipedia maakt het wel een beetje te dol
Enige speler ter wereld die in drie grote Europese voetbalcompetities topscorer wordt: voor PSV in de Nederlandse Eredivisie, voor Manchester United in de Engelse Premier League en voor Real Madrid in de Spaanse Primera Division.
Ja, de Nederlandse voetbalcompetitie is grootquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geloof van niet
Wikipedia maakt het wel een beetje te dol
Enige speler ter wereld die in drie grote Europese voetbalcompetities topscorer wordt: voor PSV in de Nederlandse Eredivisie, voor Manchester United in de Engelse Premier League en voor Real Madrid in de Spaanse Primera Division.
Dat vraagt om een bewerkingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de Nederlandse voetbalcompetitie is groot![]()
Yes I did. Look at the PIquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
You started it.
Wie denken julie trouwens dat een goede trainer voor ajax is, nu Rijkaard (helaas) geweigerd heeft.
Rijkaard had wel een goede geweest. Ik denk dat Ajax op de langere termijn wat goede coaches heeft weggestuurd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
You started it.
Wie denken julie trouwens dat een goede trainer voor ajax is, nu Rijkaard (helaas) geweigerd heeft.
Of ze zijn zelf vertrokken hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rijkaard had wel een goede geweest. Ik denk dat Ajax op de langere termijn wat goede coaches heeft weggestuurd.
I know, look at thequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Yes I did. Look at the PI![]()
Maar geen idee, ajax scheelt me echt niet. Moet je Nico maar vragen
Ik vond 't echt jammer dat Rijkaard weigerde, écht jammerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rijkaard had wel een goede geweest. Ik denk dat Ajax op de langere termijn wat goede coaches heeft weggestuurd.
Ik had toch gezegd dat je die mee moest nemen.quote:
Ik heb zat films op mn server staan, wat wil je kijkenquote:
Okequote:
Mjah, wat is wel ajax? Afijn, eigenlijk geen idee of ik ajax wel wil kennenquote:[..]
Ik vond 't echt jammer dat Rijkaard weigerde, écht jammer. Komen ze met Co Adriaanse.. maar dat vind ik niet echt het type voor ajax. Sowieso heeft die ook al nee gezegd
.
Ja, maar ik vind het niet zo handig om dat ding op een scooter mee te nemen. Plus het is 50 min rijdenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat je die mee moest nemen.
Had dan ook gewoon de auto gepakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het niet zo handig om dat ding op een scooter mee te nemen. Plus het is 50 min rijden
19 juni eerste rijles, ik mag nog helemaal niet rijden johquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had dan ook gewoon de auto gepakt.
dan pas...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Puala het volgende:
[..]
19 juni eerste rijles, ik mag nog helemaal niet rijden joh
Joh kerel ik ben nog geen 18, niet zeurenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan pas...
Dan had je vriend je op moeten halen.
Hij had je toch op moeten halen, voordat hij weg ging. Of je ouders hadden je kunnen brengen. Of gewoon het OV. Met je kaartje is dat gratis.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Joh kerel ik ben nog geen 18, niet zeuren![]()
En die is weg, dat heb ik je al gezegt
Met rechts vind ik het nooit zo handig. Met links vind ik het beter gaan.quote:
Mijn pa doet niet anders als zijn piel achterna lopen, dus no way dat die me ff weg brengt hoor. En OV kennen ze hier niet en gratis? Hoe wordt dat gratis als je nog geen 18 bent? Knappe kerel als jij weet hoe ik dat doe.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij had je toch op moeten halen, voordat hij weg ging. Of je ouders hadden je kunnen brengen. Of gewoon het OV. Met je kaartje is dat gratis.
Met de verkeerde hand voelt het gewoon niet goed, i knowquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met rechts vind ik het nooit zo handig. Met links vind ik het beter gaan.![]()
Die details mag je daar in zeeland latenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met rechts vind ik het nooit zo handig. Met links vind ik het beter gaan.![]()
Ieuwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met de verkeerde hand voelt het gewoon niet goed, i know.
Euh, volgend onderwerp?
Tegen Vitessequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke![]()
[..]
Mjah, wat is wel ajax? Afijn, eigenlijk geen idee of ik ajax wel wil kennen![]()
Enige wat ik leuk vind aan ajax is dat ze met 4-1 van de mat zijn geveegt
Niet harder dan 45 hè, da's onverantwoordquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn pa doet niet anders als zijn piel achterna lopen, dus no way dat die me ff weg brengt hoor. En OV kennen ze hier niet en gratis? Hoe wordt dat gratis als je nog geen 18 bent? Knappe kerel als jij weet hoe ik dat doe.
En ik ben oud en wijs genoeg om zelf met de scooter te kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel je met die baggerremmen die op zo'n ding zitten ook niet harder wíl dan 55.
Huilen dan.
Nee? Ik doe maar MBO. Dat vind de staat blijkbaar niet belangrijk genoegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb je dan nog geen OVjaarkaartDie kreeg ik ook voor mij 18 al.
HBO of WO studie doen.. dan kan je als 17 jarige gewoon gratis met het OV.. nou ja.. vanaf oktober danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn pa doet niet anders als zijn piel achterna lopen, dus no way dat die me ff weg brengt hoor. En OV kennen ze hier niet en gratis? Hoe wordt dat gratis als je nog geen 18 bent? Knappe kerel als jij weet hoe ik dat doe.
En ik ben oud en wijs genoeg om zelf met de scooter te kunnen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met de verkeerde hand voelt het gewoon niet goed, i know.
goed plan.quote:Euh, volgend onderwerp?
jij begonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Die details mag je daar in zeeland laten
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet harder dan 45 hè, da's onverantwoord.
Zal eerlijk zeggen dat ik 60 rij. En voor de rest is alles gepimpt ondertussen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel je met die baggerremmen die op zo'n ding zitten ook niet harder wíl dan 55.
![]()
Tegen sparta werd het toch 4-0quote:
Kenniseconomie is belangrijkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee? Ik doe maar MBO. Dat vind de staat blijkbaar niet belangrijk genoeg
Tsja, dat is me dus niet gelukt hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
HBO of WO studie doen.. dan kan je als 17 jarige gewoon gratis met het OV.. nou ja.. vanaf oktober dan
*checkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
HBO of WO studie doen.. dan kan je als 17 jarige gewoon gratis met het OV.. nou ja.. vanaf oktober dan
en terecht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee? Ik doe maar MBO. Dat vind de staat blijkbaar niet belangrijk genoeg
Vitessequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tegen sparta werd het toch 4-0Maargoed ze hadden het ook verdiend om van ons te winnen. De nacompetitie is trouwens nog niet afgelopen. Er volgt nog en ronde toch?
Ik denk dat ik met 160 eerder stil sta dan jij met 60.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal eerlijk zeggen dat ik 60 rij. En voor de rest is alles gepimpt ondertussen hoor
Ik heb geen idee en ik heb je al eerder verteld dat ik die discussie niet ga voeren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 160 eerder stil sta dan jij met 60.
Nou, misschien niet helemaal maar veel scheelt het niet gok ik zo.
Geef op de meet allebei een demonstratie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 160 eerder stil sta dan jij met 60.
Nou, misschien niet helemaal maar veel scheelt het niet gok ik zo.
Is er iets leuks?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef Puala het volgende:
Zo en nu een lekker biertje, zakkie chips en voor de buis hangen
Sparta is een leuke club en heeft ook een heel mooi volksstadionquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Vitesseinteresseert me iets meer als Sparta
Op de laan bij Bootje kan het zeker..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geef op de meet allebei een demonstratie.Dan weten we het zeker.
Sparta is de leukste club uit Rotterdam... Maar dat is natuurlijk niet zo moeilijk met Excelsior en Feyenooit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sparta is een leuke club en heeft ook een heel mooi volksstadion
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de laan bij Bootje kan het zeker..
ik hoor het alquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
van de vorst ziet sterren is wel kijkbaar
en daarna seks uitslag van dancing with the stars
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoor het al![]()
![]()
Tijd om naar bed te gaan.
Beetje hypocriet.. wel 60 rijden op een scooter die er niet voor gemaakt is om 60 te rijden maar het wel afkeuren als ik 160 op een dijk rijd. Maar oké, dan niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en ik heb je al eerder verteld dat ik die discussie niet ga voeren.
Ik rijd 15 km/u te hard, jij 100?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beetje hypocriet.. wel 60 rijden op een scooter die er niet voor gemaakt is om 60 te rijden maar het wel afkeuren als ik 160 op een dijk rijd. Maar oké, dan niet.
Eigenlijk heb ik wel trek in een discussie.. wie voelt zich geroepen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoor het al![]()
![]()
Tijd om naar bed te gaan.
Jij rijdt 30% boven de constructiesnelheid van dat ding, ik zit daar nog RUIM 100km onder.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:37 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken op Google Maps hoe lang die laan eigenlijk is.
Welke laan???? Als je het liever niet wil zeggen moet je dat niet doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:37 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken op Google Maps hoe lang die laan eigenlijk is.
Ik denk dat Bootje het niet fijn zou vinden als ik zijn straatnaam gaat plaatsen hierzo.. Er wonen al zo weinig mensen in zijn straatjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Welke laan???? Als je het liever niet wil zeggen moet je dat niet doen.
PS: ik vind dit wel een leuke discussie.
Je staat vrij om jouw visie te ventilerenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Welke laan???? Als je het liever niet wil zeggen moet je dat niet doen.
PS: ik vind dit wel een leuke discussie.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Bootje het niet fijn zou vinden als ik zijn straatnaam gaat plaatsen hierzo.. Er wonen al zo weinig mensen in zijn straatje
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
600 meter..
Hmm, de gemiddelde quarter mile snelheid van een R6 is net iets boven de 200km/h.. quarter mile is 400 meter.
600 meter is ruim voldoende voor 160 en afremmen, eitje.
en zo niet ..dan is er altijd nog een slootquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
600 meter..
Hmm, de gemiddelde quarter mile snelheid van een R6 is net iets boven de 200km/h.. quarter mile is 400 meter.
600 meter is ruim voldoende voor 160 en afremmen, eitje.
Heb slechte ervaringen met slotenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en zo niet ..dan is er altijd nog een sloot
Trusten en dankjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
Errr, ben je gek? Ze zouden je maar beter een flinke stagevergoeding geven
.
Trusten, beterschap![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Eigen keuze hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij mág dat helemaal niet.. arbo enzo hè. Nouja, sterkte.. ik ga iig optimaal van mijn vrije tijd profiteren.
Een southern Blotjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
Eigen keuze of niet, het mag nie-hieeeet. Maar je moet 't idd zelf weten. Toen ik nog bijbaantjes had (
) heb ik ook wel eens 7 dagen per week gewerkt
. Maar toen kreeg ik er ook naar betaald. Zaterdag 150%, zondag 200%
.
Wat voor 'gel' ga je maken, nogal een breed iets, dat gel.
Ik download ga die ook nog wel een keer zoeken. Heb zojuist drie Yu-Gi-Oh! spellen er op gezet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Mijn oude DS heeft het begeven..... Nu maar een DSi besteld en is al onderweg
oh ja.. en Pokémon Platinum gekocht..
Jaja.. Het is kindy, de tekenfilms zuigen.. maar kon mij altijd goed vermaken deze games.
Ik weet niet of mijn backups gaan werken op de DSi.. Hoewel er best al een stel Zuid-Oost Aziaten zijn geweest die daarvoor een oplossing gevonden hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik download ga die ook nog wel een keer zoeken. Heb zojuist drie Yu-Gi-Oh! spellen er op gezet.
succes met werken en voor school knallenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:17 schreef Californium het volgende:
Luctor![]()
![]()
![]()
Op werkhele dag mijn dingetjes elk uur wassen
en de rest van de de dag voor school knallen
![]()
Dus doeidoei maar weer![]()
Ik geloof dat je daar weer een ander kaartje voor nodig had, maar wellicht een update vande software, zou wellicht ook genoeg zijn...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn backups gaan werken op de DSi.. Hoewel er best al een stel Zuid-Oost Aziaten zijn geweest die daarvoor een oplossing gevonden hebben
Ik ga er van uit dat je het gewoon gaat redden.quote:
ik mag hopen van wel jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je het gewoon gaat redden.
Anders wil ik best helpen.quote:
Het is vast niet erg als ik daar maar stukjes van snapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Een southern Blotje
En goedemorgen allen
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is vast niet erg als ik daar maar stukjes van snap?
Nouquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
En dat doe je omdát... ?
Nou.... als zich een hairpin voordoet... dan wordt het DNA gebroken en ontstaat er een breuk (in ons systeem.....lang lange uitleg....geloof me maar) op 1 chromosoom. Als er iets anders voordoet... ontstaat er een breuk op beide chromosomen tijdens replicatie uiteraard dan kunnen we het verschil tussen perfecte en imperfecte palindroom aantonen en kan dit misschien belangrijk zijn in onderzoek in mensen naar bepaalde factoren die DNA instabiliteit veroorzakenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Jamaar... jamaar........... jamaar!
Wat wil je er nou mee, wat nou als er zich zo'n hairpin voordoet.. wat dan? Of wat als er zich iets ánders dan zo'n hairpin-dinges voorkomt, wat dán?
Ho eens, een palindroom is een palindroom, toch? Als een palindroom niet 'perfect' is is 't toch ook geen palindroom.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou.... als zich een hairpin voordoet... dan wordt het DNA gebroken en ontstaat er een breuk (in ons systeem.....lang lange uitleg....geloof me maar) op 1 chromosoom. Als er iets anders voordoet... ontstaat er een breuk op beide chromosomen tijdens replicatie uiteraard dan kunnen we het verschil tussen perfecte en imperfecte palindroom aantonen en kan dit misschien belangrijk zijn in onderzoek in mensen naar bepaalde factoren die DNA instabiliteit veroorzaken
het heeft een repeat van 113.. met een 20 bp spacer.... en dan weer 113..... Goed genoeg.... Daarom is het imperfect.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ho eens, een palindroom is een palindroom, toch? Als een palindroom niet 'perfect' is is 't toch ook geen palindroom.
Dat is Italië, Stelvio pas. Als 't goed is ga ik daar deze zomer omhoog en omlaag fietsen. Dat wil ik eigenlijk ook nog een keer met de "klassiekers" in Frankrijk doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:58 schreef Californium het volgende:
O en die hairpins zijn ook goedvooral als er een paar dagen in Juli in frankrijk via die hairpinnetjes naar boven of naar beneden gefietst wordt
Errrr.. if you say soquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
het heeft een repeat van 113.. met een 20 bp spacer.... en dan weer 113..... Goed genoeg.... Daarom is het imperfect.....
ook mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is Italië, Stelvio pas. Als 't goed is ga ik daar deze zomer omhoog en omlaag fietsen. Dat wil ik eigenlijk ook nog een keer met de "klassiekers" in Frankrijk doen.
En met de motor natuurlijk.
Oa. die ja (goed geschreven overigensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ook mooidat is wel tof! Fietsen is
ik denk alleen dat ik nog geen 100 meter zo'n bergje op kom
Maar de klassiekers in Frankrijk is ook wel mooi! Tourmalet (of hoe je het ook schrijft)
of Alpe d'Huez
Tour de france tempo zal ik dan ook nooooit niet halen neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oa. die ja (goed geschreven overigens)
. Als je een goede fiets hebt moet 't wel lukken hoor.. vast niet in tour-de-france-tempo, maar boeiend. Vooral naar beneden is tof
.
Ik kijk alleen de bergetappes als het een beetje uitkomt, de rest boeit me niet zo veel eigenlijk. Rijden ze 200km door graanvelden, tjaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Tour de france tempo zal ik dan ook nooooit niet halen neehaha... en naar beneden is dan wel tof... maar volgens mij ook levensgevaarlijk als je niet oppast
Kan trouwens niet wachten of de tour de francelekker hele middag voor de tv zitten
het ergste is... dat ik zelfs van kan genietenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de bergetappes als het een beetje uitkomt, de rest boeit me niet zo veel eigenlijk. Rijden ze 200km door graanvelden, tja.
dankjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
Nouja het is leuk voor even.. half uurtje ofzo. Dan heb ik er wel weer genoeg van.
Maaaaar ik ga nog even een stukje rijden.
Gel-ze.
Zonnetje is ondertussen weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is hier nog iemand?
Of kan ik beter op zoek gaan naar een leven?
Net kwalificatie F1 gekeken, nog geen zin om te leren, dus ga ik van het zonnetje genieten
quote:
Twee..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:40 schreef Puala het volgende:
Arch, ik heb afgelopen week 2 mailtjes de deur uit gedaan waarbij ik vroeg om absoluut een antwoord terug te sturen en ik heb er pas 1 van de 8 binnen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:45 schreef PieterBas het volgende:
Tegenwoordig blijf ik mailen... en krijg er geen reactie op.. Stuur ik een keer geen reactie.. dan worden ze boos
Mjah zacht uitgedrukt. Heb er afgelopen vergadering wat van gezegd, geloof dat ik maar sancties ga verzinnen. Wie niet binnen 5 dagen terugmailt legt een eurie in de pot. En aan het eind van het jaar gaan we er van uit etenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik ken het probleem.. irritant is dat.
Neuh, want wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]. Als ik geen antwoord krijg als ik ze nodig heb krijgen zij ook geen antwoord als ze mij nodig hebben. Simple as that
.
Het eerste komt vaker voor dan het laatste helaas.
Prima uitgangspunt.. maaaaar they started it. 't Moet wel van 2 kanten komen hè.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, want wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet
Heb je gelijk in, maar zolang ik mijn fatsoen houd kan ik ze er op aansprekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima uitgangspunt.. maaaaar they started it. 't Moet wel van 2 kanten komen hè.
Dan gaat 't vanquote:
nee dat met rijst is lekker wil je zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan gaat 't vannaar
.
Aardappels in vrijwel alle vormen en toestanden hoeven voor mij niet zo nodig.
Ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:23 schreef Puala het volgende:
[..]
nee dat met rijst is lekker wil je zeggen
Niet iemand in je vriendengroep die kan rijden.. Wij hadden altijd mooie schema's opgesteld..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:24 schreef Puala het volgende:
Best frustrerende situatie hier trouwens. Ik geef al maanden niets meer om alcohol en drink echt nooit meer met uitgaan, maar heb geen rijbewijs. Mijn vriend moet dus elke keer de bob spelen.. terwijl hij zo graag drinkt.
Damn, ik wil echt een rijbewijs hebben
Nopequote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet iemand in je vriendengroep die kan rijden.. Wij hadden altijd mooie schema's opgesteld..
Dan zou ik voor sperziebonen gaan ipv snijbonenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:30 schreef PieterBas het volgende:
Met rijst is het ook goed te doen..
Kip het meest veelzijdige stukje vlees... Kip..
Jamaarjamaarjamaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou ik voor sperziebonen gaan ipv snijbonen
kieskeurig?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar..
Ik wil ook geen sperziebonen!
Dat dus..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh hoor, valt wel mee eigenlijk.. sperziebonen eet ik ook gewoon alhoewel ik me "wel lekkerdere dingen in kan beelden". Soort van: liever niet maar anders ook geen probleem.
tomaten zijn idd viesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus..
Overigens zijn er maar 2 dingen die ik echt niet op kan eten.. dat is bloemkool en tomaten
http://buienradar.nl/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Het begint hier wel erg donker te worden... Zal me niets verbazen als er straks een buitje komt.
Wel maf dat de wolken allemaal verdwijnen zodra ze bij de Westerschelde zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:02 schreef Puala het volgende:
[..]
http://buienradar.nl/
ziet het wel naar uit
Tsja, zo komt het in elk geval niet hierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel maf dat de wolken buien allemaal verdwijnen zodra ze bij de Westerschelde zijn![]()
Ik verwacht ook straks een flinke bui..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien zo mijn raam maar dicht doen voor de zekerheid, zodat het niet in gaat regenen.
Scheelt ook weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef Puala het volgende:
je mag die regen trouwens wel hier langs passen, dan hoef ik morgen niet te sproeien
Ik geloof echt dat het overal in Nederland afgelopen tijd wel ff heeft geregend.. maar hier echt gewoon maar amperquote:
Dan woon je verkeerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat het overal in Nederland afgelopen tijd wel ff heeft geregend.. maar hier echt gewoon maar amper
Zo is ie beterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan woon je verkeerd gunstig.
Mijn vader heeft een kwekerij en erg veel nieuw spul gepoot. Nu moeten we eens in de 3 dagen allemaal slangen slepen etc. om te sproeien.. van mij mag het wel ff flink regenen.. dan ben ik d'r weer een week vanafquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ja er valt iets, maar je kan het bijna niet zien
Het is dat je de frisheid kan ruiken.
Dat is ozonquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ja er valt iets, maar je kan het bijna niet zien
Het is dat je de frisheid kan ruiken.
Omdat dat plan was.. om met een grote groep te gaan...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:28 schreef Puala het volgende:
Als je je dat al afvraagt zou ik er over nadenken of ik uberhaubt wel zou gaan
Dan is het wel gezelligquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat dat plan was.. om met een grote groep te gaan...
Zometeen daar maar even gaan pinnen... Heb een hekel om uit te gaan met al mijn pasjes..quote:
Dank je wel...quote:
Ja geen idee. Wij zaten in de woonkamer een film te kijken toen ik opeens iets zwarts in mijn ooghoek zag lopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey Frits
Hoe kwam die kat daar?
quote:Op zondag 24 mei 2009 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marije
Dus gewoon met je hand dan maar doen.
Zo hé!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:01 schreef Bootje84 het volgende:
Tering. Heb vandaag (zaterdag) samen met de vrachtwagenkilometers gewoon 750 km gereden
De tering. Ik ben gaar..!
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:01 schreef Bootje84 het volgende:
Tering. Heb vandaag (zaterdag) samen met de vrachtwagenkilometers gewoon 750 km gereden
De tering. Ik ben gaar..!
lastig he die zwaartekrachtquote:Op zondag 24 mei 2009 11:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]Luctor Ja inderdaad er zit niets anders op. Nadat er gister een kop kapot is gegaan, is er vandaag een schaal met sla kapot gevallen. Zit ons ook niet mee dit weekend.
Ja ik deed de deur van de koelkast open om de koffiemelk erinte zetten en toen viel die schaal eruit. Had nog geluk dat ik achteruit kon springen.quote:
met de vrachtauto:quote:
F to the A to the I to the Lquote:Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef Daph_ het volgende:
Hij is alweer bijna vol, maar toch een teeveepee
quote:
Failbunny!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
oehoehoe.... weetje wat fail is![]()
![]()
op zondag op werk zitten
leuk he
Ik zou het later best willen doen hoor, en dan lekker de weer daarna een lang weekendquote:Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
oehoehoe.... weetje wat fail is![]()
![]()
op zondag op werk zitten
leuk he
Hallo lieverd!quote:
Luctor!quote:
Heb de rest van de middag al buiten gezeten, wil niet verbrandenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit in de zon..![]()
En jij dan?
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb de rest van de middag al buiten gezeten, wil niet verbranden
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:54 schreef Californium het volgende:
hey luccie![]()
![]()
![]()
![]()
op werk
*verveelt..... maar moet eigenlijik voor school werken
gewoon aan me verslag werken enzulksquote:Op zondag 24 mei 2009 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet je nog doen voor school dan? En kan dat niet wachten tot maandag?![]()
Van uitstel komt afstel, en kan mag hierbij niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
gewoon aan me verslag werken enzulks
en kan opzich wel tot morgen wachtenhaha... maar meer het feit dat ik het maar blijf uitstellen en uitstellen
moet er ooit echt aan beginnen
ik heb nog 2 uur en 25 minuten volgens mijn klok
langggggg
herkenbaarquote:maar meer het feit dat ik het maar blijf uitstellen en uitstellen
Kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel, en kan mag hierbij niet.![]()
[..]
herkenbaar![]()
Nee over het algemeen helpt dat niet echt met de voortgang van je werk.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Kloptmisschien moet ik maar gewoon iets gaan doen.... van 2 uur fokken / internetten word ik ook niet wijzer / gelukkiger
Gedeelte introductie.... gedeelte M&M... resultaten nog volledig en conclusie / discussie volledig en bijlagenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat moet je nog allemaal doen in je verslag?
Nee, ik lijd je vast niet af van je werk.![]()
iddquote:Op zondag 24 mei 2009 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee over het algemeen helpt dat niet echt met de voortgang van je werk.
Dus nog maar twee drie weekjesquote:Op zondag 24 mei 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Gedeelte introductie.... gedeelte M&M... resultaten nog volledig en conclusie / discussie volledig en bijlagenen ook de samenvatting... (hij moet half juni ongeveer af dus opzich niet zo slecht
)
Nog 3 weekjes ongeveer jah... maar vlieg de 29ste terug en moet het de 9e van juli inleveren... wil het gewoon optijd afhebben zodat mijn begeleidster het kan lezenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nog maar twee drie weekjes
Maar heb je nog helemaal geen resultaten of nog niet in je verslag verwerkt?
Over vijf dagen alquote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog 3 weekjes ongeveer jah... maar vlieg de 29ste terug en moet het de 9e van juli inleveren... wil het gewoon optijd afhebben zodat mijn begeleidster het kan lezen![]()
Het gaat je vast wel lukkenquote:Nou....laten we maar zeggen dat in nog niet met schrijven begonnen ben omdat ik er nog niet echt veel heb nee
Ik bedoelde van juniquote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over vijf dagen al
Dus nog even aanpoten.
[..]
Het gaat je vast wel lukken![]()
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 24 mei 2009 17:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik bedoelde van juniwhehe En ik hoop het
stomme kutbacterien af en toe
science is a bitch
vandaag gel runnen... morgen blotten.... dinsdag o/n hybriseren... woensdag o/n detectie...donderdag ontwikkelenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom weet je dat donderdag pas dan?
ja, dat had ik al begrepen, overheen gelezenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik bedoelde van juniwhehe En ik hoop het
cola eroverheen en ze sterven.quote:stomme kutbacterien af en toe
daarom heb ik ook iets anders gedaan.quote:science is a bitch
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:28 schreef Californium het volgende:
[..]
vandaag gel runnen... morgen blotten.... dinsdag o/n hybriseren... woensdag o/n detectie...donderdag ontwikkelen
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dat had ik al begrepen, overheen gelezen
[..]
cola eroverheen en ze sterven.![]()
[..]
daarom heb ik ook iets anders gedaan.
dank.....quote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee wat het allemaal inhoudt, maar succes ermee
Dat dusquote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee wat het allemaal inhoudt, maar succes ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |