Niks specifieks, maar ik vind het nogal kinderachtig om 'ons' op het flightforum lastig te vallen ipv. daadwerkelijk iets bij te dragen aan de verkeersveiligheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk tegen onze vrienden in 't blauw?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:49 schreef Keiichi het volgende:
Onterechte klacht.
Motorrijders in groepen zijn levensgevaarlijk (oa voorzichzelf)
Racen doe je op het circuit!
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:49 schreef Keiichi het volgende:
Onterechte klacht.
Motorrijders in groepen zijn levensgevaarlijk (oa voorzichzelf)
Racen doe je op het circuit!
Je wilt graag racen of je wilt het niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
We doen daar geen vlieg kwaad, en heb je enig idee hoe duur dat circuitrijden is.
Doei.
Verboden is verbodenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
We doen daar geen vlieg kwaad, en heb je enig idee hoe duur dat circuitrijden is.
Doei.
nee, klagen in een GC topic wat toevallig met wegmisbruikers te maken heeft is een teken van volwassenheidquote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vond dat topic sluiten al zo kinderachtig!
Befehl ist befehl und ordnung muss sein!quote:
Mensen met zo'n belabberde spelling neem ik bij voorbaat al niet meer serieus, en al helemaal niet als ze met van die debiele one-liners aan komen kakken.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:51 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Je wilt graag racen of je wilt het niet.
Ik hoop dat je jezelf 't leven uit je lichaam rijd.
Kijken waar je naar toe wil. En als je die langzame slalom niet kan, fuck it. Die kan bijna niemandquote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand nog tips voor examen voertuigsbeheersing?
Ja...die langzame slaom heb ik ook problemen mee. Die wil gewoonweg mij niet lukken, wil maar tot de helft.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijken waar je naar toe wil. En als je die langzame slalom niet kan, fuck it. Die kan bijna niemand. Verder gewoon doen zoals het je geleerd is en dan haal je 'm, easy.
Ja, da's leuk, maar het màg gewoon nietquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Befehl ist befehl und ordnung muss sein!
Maar ff serieus, als we nu anderen in gevaar brachten, PRIMA! Maar dat doen we niet. Alles onder de noemer verkeersveiligheid toch? Ga dan bij scholen controleren maar ga geen motorrijdertje plagen op het flightforum.
Eh, nee. Eerder voor die van anderen: zij verwachten jou slechts met maximaal de, jawel, komtiedan: maximumsnelheid. Dat scheelt weer een schrikreactie of tig als je je daar aan houdt.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Die maximum-snelheden zijn er voor je eigen veiligheid![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |