Hebben die een fanclub? Daar zou ik wel lid van willen worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:59 schreef Repeat het volgende:
Jos en Ger van regiopolitie brabant zuidoost
http://www.josengerfanclub.nl/quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hebben die een fanclub? Daar zou ik wel lid van willen worden.
Jos en Ger
quote:Jos en Ger Fanclub
Deze site is geblokkeerd, naar aanleiding van een discussie met Politie Gemert-Bakel en Politie Veldhoven.
quote:
quote:Jos en Ger Fanclub
Deze site is geblokkeerd, naar aanleiding van een discussie met Politie Gemert-Bakel en Politie Veldhoven.
Voor vragen of opmerkingen, klik hier.
Net met die dierenambulance. "Zeker een vis in het water gevallen"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hebben die een fanclub? Daar zou ik wel lid van willen worden.
Jos en Ger
Ja die lijkt wel op Bas.quote:
Je weet wat ze na de oorlog deden met vrouwen die geheuld hadden met de vijand hèquote:
Kaalscherenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet wat ze na de oorlog deden met vrouwen die geheuld hadden met de vijand hè?
Nee?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet wat ze na de oorlog deden met vrouwen die geheuld hadden met de vijand hè?
Kaalscherenquote:
Zolang het niet m'n hoofd is, primaquote:
Nee?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de basisschool geen Soldaat van Oranje gekeken?
In dat geval heul ik lekker verder met de vijandquote:
Die mochten Sugar Lee Hooper gaan nadoen met "Deutschland got talent"quote:
We kunnen vást wel iets ergers verzinnenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
In dat geval heul ik lekker verder met de vijand
Vertel.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We kunnen vást wel iets ergers verzinnen.
10% is toch ook mooi?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik datzou doen is 90% van de lol er af natuurlijk.
Wat heb je eigenlijk tegen onze vrienden in 't blauw?quote:
Niks specifieks, maar ik vind het nogal kinderachtig om 'ons' op het flightforum lastig te vallen ipv. daadwerkelijk iets bij te dragen aan de verkeersveiligheid.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk tegen onze vrienden in 't blauw?
Dus als ik het goed begrijp doe je dingen die niet mogen en ben je boos op de mensen die je daarop aanspreken?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks specifieks, maar ik vind het nogal kinderachtig om 'ons' op het flightforum lastig te vallen ipv. daadwerkelijk iets bij te dragen aan de verkeersveiligheid.
Flightforum![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Politie![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig mogen we niet eens meer in 'de pits' ouwehoeren.
"Julie zijn hier aan het racen"
- Oja? Hoezo? Heb je dat gezien dan?
Julie zijn aan het racen, klaar![]()
- Nee hoor, we staan hier gewoon te kletsen![]()
Onzin![]()
- Oké, als u 't zegt
Ging 'ie maar onze kentekens noteren (dit seizoen alleen al hebben ze m'n kenteken 6 keer opgeschreven, denk dat ze daar op 't bureau een hele archiefafdeling hebben genaamd 'kentekens-flightforum'.
- Geen spelende kinderen
- Geen fietsers
- Geen oma's met rollator
- Geen woonhuizen in de omgeving
Echt, 't gaat gewoon nergens over. Bijna iedere avond staan ze er tegenwoordig. Zo kinderachtig.
Vorige week stond er op een gegeven moment 5 man met laserguns.
. . .quote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp doe je dingen die niet mogen en ben je boos op de mensen die je daarop aanspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |