quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef Urquhart het volgende:
We hadden het trouwens al eerder kunnen weten
Geplaatst op 28 april
Ik denk dat dat Ginaatje nog veel spijt krijgt over haar uitspraakjes.Moest verboden worden die propagandashitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Eg_Wel het volgende:
Fijn mens die Gina
En ondanks dat de moeder van Yolanthe geen stuiver te makken had toen ze met haar dozijn dochters naar Nederland kwam, weet Yolanthe wel heel goed hoe te smijten met geld. Het geld van Jan weliswaar. En binnenkort misschien wel het geld van Wesley.
Maar hoe zit dat nou? Yolanthe haar vader was toch mega-multi-miljonair? Heeft ze daar helemaal niks van geërfd dan? Lijkt me dat die nou juist NIET om het geld haar mannen hoeft uit te zoeken?
mee eens, dus niet serieus nemen die dommequote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Die Gina is duidelijk zo iemand die alles afkeurt wat niet uit Volendam komt
Mijn god wat een dom wicht die die column heeft geschrevenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Die column waar GeenStijl melding van maakt is ook wel behoorlijk geschift. http://www.webregio.nl/wa(...)jan+en+yolanthe.aspx
Volendam in de bocht.
Bier staat al koudquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:05 schreef versabommie het volgende:
Nog even dan hebben we weer alle nieuwtjes van de altijd betrouwbare Albert Verlinden!
Hoho alleen bontjassen waar de mot inzitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Conservatieve lui daar, is toch allang bekend, liefst gooiden ze alle Jassen op de brandstapel.
Dat wor bord op schoot en met spanning naar het kiekekassie kijken...quote:
Als die Gina haar column kwijtraakt, dat zit er dik in,heb jij er dan geen oren naar om der plaats in te nemen? Shockeren kan je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat wor bord op schoot en met spanning naar het kiekekassie kijken...
Zal Jan boetedoening doen?
Zal Yolanthe Cacao van Hangstenbergen de 3 j's doen?
Een spetterende demo van Liza die al bekkend een berg palingvissers bevredigd en met het zaad op d'r kin in de camera de groetjes doet aan haar man?
Jaap Buijs die al downplayend taxi centrale ammerdam opkoopt
Het begin van de P8
Ik zit er klaar voor!
nah ik doe echt mijn best om subtiel over te komen heurquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als die Gina haar column kwijtraakt, dat zit er dik in,heb jij er dan geen oren naar om der plaats in te nemen? Shockeren kan je.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:05 schreef versabommie het volgende:
Nog even dan hebben we weer alle nieuwtjes van de altijd betrouwbare Albert Verlinden!
quote:
Kijk bij deze stukjes denk ik dan, hij is best aardig .Hij kan t wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah ik doe echt mijn best om subtiel over te komen heur
welke zendert?quote:
RTL4, maar het komt zo, het was maar een voorstukje, ik was te snel.quote:
In de laatste zin komt echt de ware aard van Gina naar boven...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Eg_Wel het volgende:
Fijn mens die Gina
En ondanks dat de moeder van Yolanthe geen stuiver te makken had toen ze met haar dozijn dochters naar Nederland kwam, weet Yolanthe wel heel goed hoe te smijten met geld. Het geld van Jan weliswaar. En binnenkort misschien wel het geld van Wesley.
Maar hoe zit dat nou? Yolanthe haar vader was toch mega-multi-miljonair? Heeft ze daar helemaal niks van geërfd dan? Lijkt me dat die nou juist NIET om het geld haar mannen hoeft uit te zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |