Die was mee op die vakantie naar Thailand samen met Yolanthe en Fleur. Toen heeft die Fleur die foto's naar Privé gelekt om een break tussen Jan en Yolanthe te forcerenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:51 schreef bloodymary het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die timmerman?
Bij dezequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
kan de wiki ( die steeds meer gestalte krijgt) ook in de op ?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
Ik verwacht niet dat ze het overslaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond weer Rtl boulevard? of slaan ze het over dit keer
Lijkt me sterk, dis is het schandaal van het jaar, heel Volendam is betrokken, omgekochte taxi chaufeurs, een dorpje waarvan de bewoners lijnrecht tegenover elkaar staan, een compleet ontredderde minister president en de gifbeker is volgens ingewijden nog lang niet leeg!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond weer Rtl boulevard? of slaan ze het over dit keer
Een dramaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef versabommie het volgende:
De altijd betrouwbare Evert Santegoeds:
Kwam het allemaal tóch nog onverwacht… voor de mensen die PRIVÉ níet lezen wel te verstaan. De eerste breuken in de relatie van JAN SMIT en YOLANTHE werden immers in februari al door ons gesignaleerd. En ook de aandacht trekkende vriendschap met WESLEY SNEIJDER ontging onze reporters niet. Nu zijn haar nachten met de voetbalinternational voor Jan de druppel… EXCLUSIEF gaat PRIVÉ deze week in op de reden van de breuk, waarom is Yolanthe eigenlijk zo losgeslagen? Daar blijkt een heel drama achter schuil te gaan…
Je hebt geen vijanden nodig als je zulke vriendinnen hebt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die was mee op die vakantie naar Thailand samen met Yolanthe en Fleur. Toen heeft die Fleur die foto's naar Privé gelekt om een break tussen Jan en Yolanthe te forceren
Smerige roddelknurft dat 't is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef versabommie het volgende:
De altijd betrouwbare Evert Santegoeds:
Kwam het allemaal tóch nog onverwacht… voor de mensen die PRIVÉ níet lezen wel te verstaan. De eerste breuken in de relatie van JAN SMIT en YOLANTHE werden immers in februari al door ons gesignaleerd. En ook de aandacht trekkende vriendschap met WESLEY SNEIJDER ontging onze reporters niet. Nu zijn haar nachten met de voetbalinternational voor Jan de druppel… EXCLUSIEF gaat PRIVÉ deze week in op de reden van de breuk, waarom is Yolanthe eigenlijk zo losgeslagen? Daar blijkt een heel drama achter schuil te gaan…
nee, een gestoorde jaloerse Volendamse in de bocht. Je hebt daar een column als je IQ lager dan 80 is.Stomme doos dat mokkel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Die column waar GeenStijl melding van maakt is ook wel behoorlijk geschift. http://www.webregio.nl/wa(...)jan+en+yolanthe.aspx
Volendam in de bocht.
Die sneren ook naar de moeder van Yolanthequote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Die column waar GeenStijl melding van maakt is ook wel behoorlijk geschift. http://www.webregio.nl/wa(...)jan+en+yolanthe.aspx
Volendam in de bocht.
nog ff het gs artikel erbij :quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Die sneren ook naar de moeder van Yolanthe
Enkelvoud ja, ZIJ sneert ,Yolanthe's moeder is een topwijfie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Die sneren ook naar de moeder van Yolanthe
Die Gina is duidelijk zo iemand die alles afkeurt wat niet uit Volendam komtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Enkelvoud ja, ZIJ sneert ,Yolanthe's moeder is een topwijfie.
HOEEEEEEER!!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals Mevr. Schilder, kindeke wellicht ook het product van toilet-sessies
En als dank dat zij en haar dochter top zijn voor de volendammers, doen de volendammers een heksenjacht en hangen hen beiden aan de schandpaal, alleen maar omdat 1 of ander kindersterretje hem niet in de broek kan houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Enkelvoud ja, ZIJ sneert ,Yolanthe's moeder is een topwijfie.
Conservatieve lui daar, is toch allang bekend, liefst gooiden ze alle Jassen op de brandstapel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
En als dank dat zij en haar dochter top zijn voor de volendammers, doen de volendammers een heksenjacht en hangen hen beiden aan de schandpaal, alleen maar omdat 1 of ander kindersterretje hem niet in de broek kan houden
en dat laten jullie goed merkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Anniebab het volgende:
Wij hououden van Yolahanthe in haar daden en haar doeoen.
attention-whore!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals Mevr. Schilder, kindeke wellicht ook het product van toilet-sessies
Ja ,maar ik spreek denk ik voor de wel oprechte Volendammers, ik heb t liever niet over de éigen volk eerst'Volendammers, die heb je helaas ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
En als dank dat zij en haar dochter top zijn voor de volendammers, doen de volendammers een heksenjacht en hangen hen beiden aan de schandpaal, alleen maar omdat 1 of ander kindersterretje hem niet in de broek kan houden
Ze is waarschijnlijk rijker dan Janquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Eg_Wel het volgende:
Fijn mens die Gina
En ondanks dat de moeder van Yolanthe geen stuiver te makken had toen ze met haar dozijn dochters naar Nederland kwam, weet Yolanthe wel heel goed hoe te smijten met geld. Het geld van Jan weliswaar. En binnenkort misschien wel het geld van Wesley.
Maar hoe zit dat nou? Yolanthe haar vader was toch mega-multi-miljonair? Heeft ze daar helemaal niks van geërfd dan? Lijkt me dat die nou juist NIET om het geld haar mannen hoeft uit te zoeken?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef Urquhart het volgende:
We hadden het trouwens al eerder kunnen weten
Geplaatst op 28 april
Ik denk dat dat Ginaatje nog veel spijt krijgt over haar uitspraakjes.Moest verboden worden die propagandashitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Eg_Wel het volgende:
Fijn mens die Gina
En ondanks dat de moeder van Yolanthe geen stuiver te makken had toen ze met haar dozijn dochters naar Nederland kwam, weet Yolanthe wel heel goed hoe te smijten met geld. Het geld van Jan weliswaar. En binnenkort misschien wel het geld van Wesley.
Maar hoe zit dat nou? Yolanthe haar vader was toch mega-multi-miljonair? Heeft ze daar helemaal niks van geërfd dan? Lijkt me dat die nou juist NIET om het geld haar mannen hoeft uit te zoeken?
mee eens, dus niet serieus nemen die dommequote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Die Gina is duidelijk zo iemand die alles afkeurt wat niet uit Volendam komt
Mijn god wat een dom wicht die die column heeft geschrevenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Volendam in de bocht.
Bier staat al koudquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:05 schreef versabommie het volgende:
Nog even dan hebben we weer alle nieuwtjes van de altijd betrouwbare Albert Verlinden!
Hoho alleen bontjassen waar de mot inzitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Conservatieve lui daar, is toch allang bekend, liefst gooiden ze alle Jassen op de brandstapel.
Dat wor bord op schoot en met spanning naar het kiekekassie kijken...quote:
Als die Gina haar column kwijtraakt, dat zit er dik in,heb jij er dan geen oren naar om der plaats in te nemen? Shockeren kan je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat wor bord op schoot en met spanning naar het kiekekassie kijken...
Zal Jan boetedoening doen?
Zal Yolanthe Cacao van Hangstenbergen de 3 j's doen?
Een spetterende demo van Liza die al bekkend een berg palingvissers bevredigd en met het zaad op d'r kin in de camera de groetjes doet aan haar man?
Jaap Buijs die al downplayend taxi centrale ammerdam opkoopt
Het begin van de P8
Ik zit er klaar voor!
nah ik doe echt mijn best om subtiel over te komen heurquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als die Gina haar column kwijtraakt, dat zit er dik in,heb jij er dan geen oren naar om der plaats in te nemen? Shockeren kan je.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:05 schreef versabommie het volgende:
Nog even dan hebben we weer alle nieuwtjes van de altijd betrouwbare Albert Verlinden!
quote:
Kijk bij deze stukjes denk ik dan, hij is best aardig .Hij kan t wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah ik doe echt mijn best om subtiel over te komen heur
welke zendert?quote:
RTL4, maar het komt zo, het was maar een voorstukje, ik was te snel.quote:
In de laatste zin komt echt de ware aard van Gina naar boven...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:58 schreef Eg_Wel het volgende:
Fijn mens die Gina
Wat lijkt me dat sneu, dat je je gerief moet halen op de vermeende scharrel van Jantje S.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:48 schreef versabommie het volgende:
zijn er al full body pica's van Lizzzza ?
Jij bent altijd uit op een relquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:56 schreef yvonne het volgende:
Ik ben de enige die het stukje van Gina wel kan waarderen?
Nee hoor,vond het ook wel boeiendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:56 schreef yvonne het volgende:
Ik ben de enige die het stukje van Gina wel kan waarderen?
Liever dat dan een stijve fallus krijgen op het feit dat je zulks een sletterige no-no kent.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat sneu, dat je je gerief moet halen op de vermeende scharrel van Jantje S.
Blijven hopen knul
Ik hoef geen gerief te halen uit jouw vrouwtje die een kindersterretje op de plee van de kroeg pijpt, maar wil wel eens zien wat hij voor wat inruilt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat sneu, dat je je gerief moet halen op de vermeende scharrel van Jantje S.
Blijven hopen knul
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Liever dat dan een stijve fallus krijgen op het feit dat je zulks een sletterige no-no kent.
Kijk jij nou maar tv voor mequote:
oewwww scherp! zelfs Gerard joling is zo vals nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoef geen gerief te halen uit jouw vrouwtje die een kindersterretje op de plee van de kroeg pijpt, maar wil wel eens zien wat hij voor wat inruilt.
Vor de rest niet zo huilie doen, en beter op je vrouw letten, prutser!
ok, je ziet nu Jaap Buijs live Yolanthe over de knie en spanken maar! Echt waar heur!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar tv voor me
En A L L E S melden hč!
In de Privé (ik weet het, haha, heel betrouwbaar) staat dat Yolanthe en haar broers en zussen wel iets erven, maar niet de vermeende ¤ 800.000.000,=quote:
woww,dit is nieuw media voer,yolanthe is niet rijk....maar bijna aan de bedelstaf!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:04 schreef Eef999 het volgende:
[..]
In de Privé (ik weet het, haha, heel betrouwbaar) staat dat Yolanthe en haar broers en zussen wel iets erven, maar niet de vermeende ¤ 800.000.000,=
De discotheken, huizen, hotels, stukken grond en appartementen werden slechts door pa beheerd en niet zoals hij iedereen deed geloven, zijn eigendom..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
woww,dit is nieuw media voer,yolanthe is niet rijk....maar bijna aan de bedelstaf!
Nee bedelSTAFquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Heejj het klopt toch met het beeld dat yolanthe een golddigger is?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoef geen gerief te halen uit jouw vrouwtje die een kindersterretje op de plee van de kroeg pijpt, maar wil wel eens zien wat hij voor wat inruilt.
Vor de rest niet zo huilie doen, en beter op je vrouw letten, prutser!
Niet zo assertief he, is de coke verkeerd gevallen?quote:
Tja die STAFquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee bedelSTAF![]()
En Yolanthe een golddigger, denk dat ze zelf toch al aardig wat centjes bij elkaar gespijkerd had dus ik weet het niet
Coke is soooooooooo 2007, Hema-lijm does the trick nowadaysquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo assertief he, is de coke verkeerd gevallen?
Mischien niet de Volendamse coke genomen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo assertief he, is de coke verkeerd gevallen?
Daarvoor moet ik te ver rijden, de Hema is dichterbijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Mischien niet de Volendamse coke genomen?
Tja die hebben lekkere worsten ook....om maar in de sfeer te blijvenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik te ver rijden, de Hema is dichterbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |