Spelbrekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:22 schreef LordNemephis het volgende:
Mensen die niks van computers af weten en er toch mee willen werken...Zie Bomil's post voor de oplossing
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:19 schreef Bomil het volgende:
Start>Uitvoeren>Msconfig
Ga naar het tab Opstarten
Vink uit wat je uit wilt vinken
OPGELOST, SLOTJE.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:22 schreef LordNemephis het volgende:
Mensen die niks van computers af weten en er toch mee willen werken...Zie Bomil's post voor de oplossing
OPGELOST, SLOTJE.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ja ik weet wel dat je dat uit kan zetten, ben niet achterlijk. Ik haat het alleen dat programmas voor zichzelf beslissen om mee op te gaan starten.
Uhuhquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ja ik weet wel dat je dat uit kan zetten, ben niet achterlijk. Ik haat het alleen dat programmas voor zichzelf beslissen om mee op te gaan starten.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:19 schreef Bomil het volgende:
Start>Uitvoeren>Msconfig
Ga naar het tab Opstarten
Vink uit wat je uit wilt vinken
OPGELOST, SLOTJE.
Dat zijn services, geen programma'squote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:01 schreef dvr het volgende:
Amateurs met je msconfig, waarmee je hooguit de helft van die takkeprogramma's kwijtraakt. Voor de andere helft:
Start | Run | Services.msc <enter>
En dan lekker rechtsklikken op kutprogrammaatjes en 'opstarttype: uitgeschakeld' doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |