abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69613184
Ik heb het wel iets lager ingevuld(lang leve de griep die ik had), maar teveel eraf liegen durfde ik niet...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69628728
Ik heb zaterdagavond een val gemaakt en daar gekneusde ribben aan overgehouden. De rest van het pinksterweekend heb ik mezelf verdoofd met de nodige alcohol want pff wat doet dat ZEER!
Maar goed dus teveel loze vloeibare calorietjes genuttigd en ook niet kunnen sporten. Balen.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_69635210
Balen zesje... Klinkt erg pijnlijk
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 juni 2009 @ 15:46:24 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69635934
Auw... en het gaat zeker nog lang pijn doen, gekneusde ribben zijn een drama. Nu moet ik stiekem toegeven dat ik geen gekneusde ribben had als excuus voor de alcohol dit weekend Ik heb gewoon genoten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69656433
LOL lekker toch Sjjeen!
Net even op de weegschaal gestaan en mijn gewicht is nog steeds hetzelfde! Of ik nu weinig of veel calorieen binnenkrijg en of ik nou weinig of veel eet. Bizar! Nou ja zal toch wel een keer er doorheen zakken, ben iig niet aangekomen.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_69657601
Ik heb gisteravond in Bremen aan de night skate meegedaan. Na afloop heb ik toch nog even een coolpack geregeld voor mijn knie, maar die voelt nu best wel weer goed.

Eten was dramatisch, veel gesnoept, verder wel eensalade en veel fruit gehad, maar het snoep zal wel iets harder aantikken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69657707
ik ga zodadelijk 's foto's maken
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 juni 2009 @ 11:40:22 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69660083
Gaan jullie vanavond heel hard voor me duimen? Onze competitie is officieel afgelopen, we staan op een gedeelde eerste plaats, de bovenste twee van de poule promoveren, dat is dus allemaal al beslist En toch moeten we vanavond nog een beslissingswedstrijd spelen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69671265
Succes. Wat voor sport hebben we het trouwens over?
pi_69671308
Succes Sjeen!!!
pi_69671880
Foto's van de spullies

Kijk maar of er wat tussen zit

1 Bruin lang truitje, Vero Moda, maat XL

2 Zwart truitje, Esprit, maat 42

3 Bruin kort truitje, Vero Moda, Maat XL

4 Rood kort truitje, Mexx, maat XL

5 Grijs truitje, Esprit, maat XL

6 Beige truitje, Esprit, maat XL

7 Bolletjes , Mexx, Maat XL

8 Geborduurd topie , Vero Moda, maat XL

9 Zwart topje, H&M, maat 42

10 Groen truitje, Mexx, Maat L

11 Grijsroze, Didi, maat M

12 Streepjes, H&M, maat L

13 afritsbroek (3 delen!), Bever sport, maat 42

14 afritsbroek (2 delen!), Bever sport, maat 42

15 Sportbroek, wit, maat XL

16 Spijkerbroek, korte pootjes maat 38 (niet opgelet bij het uit het schap pakken )

17 Linnenachtige broek, Didi, maat 38 (valt bij mij niet mooi)

18 Zwarte rok, H&M, Maat 38 (zakt van mijn kont)

19 Paarse rok, WE, Maat 42

20 Bloemetjesrok, H&M?, maat 38

21 Trui, Yaya, maat L (valt niet extreem groot..)

22 Truitje, H&M, maat L

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 03-06-2009 17:46:35 ]
Ja doei.
pi_69672034
Die zwarte rok had mijn beste vriendin voor kerst gekocht een paar jaar geleden
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:38:12 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69672145
Mootje, die eerste en die vijfde (van Vero Moda en Esprit) vind ik wel erg leuk! Ze lijken ook niet XL, vallen ze klein ofzo?
Ik heb namelijk soms maat M en soms L (al vind ik iets ruim zittende kleding niet erg ).
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:39:27 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69672269
moblo, die broeken van bever, vallen die klein of groot? Hoe breed zijn ze op het breedste punt op je heupen zeg maar?
pi_69672311
Hm, mijn bovenlichaam is relatief smal vergeleken met mijn nogal curvy onderkant Ik pas dus voor de leuke topjes

Maria, welke wijdtemaat jeans draag jij? Ik heb een Levi's Eva die nu al te groot is ( ). Jij hield wel van wijdere broeken, toch? Het is echt een fantastisch model voor ronde billen Ik ga een kleinere bestellen
pi_69672340
Oh, en ik heb interesse in 2,3,6 en 10
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:51:08 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69672532
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:

Maria, welke wijdtemaat jeans draag jij? Ik heb een Levi's Eva die nu al te groot is ( ). Jij hield wel van wijdere broeken, toch? Het is echt een fantastisch model voor ronde billen Ik ga een kleinere bestellen
Broek te groot =
Leuke broek te groot =

Ik hou idd van wijdere broeken ja Welke maat ik heb wisselt alleen HEEL erg per broek! De meest recente broek die ik gekocht heb is een maat 40 van esprit. Ik draag eigenlijk meestal maat 40 geloof ik. Spijkerbroekenmaten ben ik niet goed in thuis, maar volgens mij heb ik broeken van wijdtemaat 30 tot 32 ofzo. Het hangt bij mij erg van de broek af PM anders eens een foto? Met het gewenste bedrag erbij?

Oh en ronde billen is uiteraard *check* dus ik heb zeker interesse in een broek die dat goed doet Ik heb nogal snel dat broeken aan de voorkant in mn buik drukken en dan aan de achterkant zo ver afstaan dat ik er een paar boeken in mee zou kunnen dragen
pi_69672533
er liggen nu twee stapeltjes iig.

2,3,6 en 10 voor teigan

1 en 5 voor Maria

Heb ze verder hierboven even genummerd

euh.. die bever broeken.. ja.. die vallen vooral gewoon.. toen ik op m'n dikst was (90kg) zaten ze wat strak, maar nadat ik wat was afgevallen helemaal prima. Heb ze zeker nog tot aan de 78kg ofzo gedragen.

Ze zijn van heerlijk stof in ieder geval. Baal ontzettend dat ik ze echt niet meer aan kan. Ideaal voor op vakantie
[/verkooppraatje]
Ja doei.
pi_69672641
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Broek te groot =
Leuke broek te groot =

Ik hou idd van wijdere broeken ja Welke maat ik heb wisselt alleen HEEL erg per broek! De meest recente broek die ik gekocht heb is een maat 40 van esprit. Ik draag eigenlijk meestal maat 40 geloof ik. Spijkerbroekenmaten ben ik niet goed in thuis, maar volgens mij heb ik broeken van wijdtemaat 30 tot 32 ofzo. Het hangt bij mij erg van de broek af PM anders eens een foto? Met het gewenste bedrag erbij?

Oh en ronde billen is uiteraard *check* dus ik heb zeker interesse in een broek die dat goed doet Ik heb nogal snel dat broeken aan de voorkant in mn buik drukken en dan aan de achterkant zo ver afstaan dat ik er een paar boeken in mee zou kunnen dragen
Het is een 32x32, maar hij valt vrij ruim. Dan is 'ie voor jou allicht ook te groot
Ik zit te twijfelen wat ik zal doen, of ik nog zal proberen 'm heet te wassen...

Ik zal eens een foto voor je maken, anders kun je er evt een meebestellen als ik dat ga doen. Het is echt een mooi model: laag van voren, aansluitend van achteren, en dan met rechte, vrij wijde pijpen. Ze verkopen dat model alleen in ZA. Speciaal voor alle bolle zwarte-damesbipsen
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:04:20 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69672851
Broeken moeten bij mij wel heel ruim zitten wil ik ze als pertinent 'te groot' bestempelen Ik heb een paar broeken die vrij oversized zijn en die ik nog steeds draag met een riem, zodat de stof hier en daar bijna dubbel zit
Maar een foto zou tof zijn! Kan ik iig kijken of het model wat is
pi_69672978
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
er liggen nu twee stapeltjes iig.

2,3,6 en 10 voor teigan

1 en 5 voor Maria

Heb ze verder hierboven even genummerd

euh.. die bever broeken.. ja.. die vallen vooral gewoon.. toen ik op m'n dikst was (90kg) zaten ze wat strak, maar nadat ik wat was afgevallen helemaal prima. Heb ze zeker nog tot aan de 78kg ofzo gedragen.

Ze zijn van heerlijk stof in ieder geval. Baal ontzettend dat ik ze echt niet meer aan kan. Ideaal voor op vakantie
[/verkooppraatje]
Rekt de stof een beetje mee? En zou je kunnen meten hoe breed ze zijn op de heupen? Dan heb ik een idee of ik er wat mee kan. Bij mij zit het zwaartepunt toch wel op mijn heupen/billen.
pi_69673009
euh.. even de rolmaat zoeken
Ja doei.
pi_69673056
38 'gewoon' en 45cm als ik 'm aardig wat uitrek
Ja doei.
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:17:17 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69673180
Mootje, vallen 1 en 5 klein of lijkt dat maar zo?

Excuus voor de berichtenspam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')