Broek te groot =quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, welke wijdtemaat jeans draag jij? Ik heb een Levi's Eva die nu al te groot is (). Jij hield wel van wijdere broeken, toch? Het is echt een fantastisch model voor ronde billen
Ik ga een kleinere bestellen
Het is een 32x32, maar hij valt vrij ruim. Dan is 'ie voor jou allicht ook te grootquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Broek te groot =![]()
Leuke broek te groot =![]()
Ik hou idd van wijdere broeken jaWelke maat ik heb wisselt alleen HEEL erg per broek! De meest recente broek die ik gekocht heb is een maat 40 van esprit. Ik draag eigenlijk meestal maat 40 geloof ik. Spijkerbroekenmaten ben ik niet goed in thuis, maar volgens mij heb ik broeken van wijdtemaat 30 tot 32 ofzo. Het hangt bij mij erg van de broek af
PM anders eens een foto?
Met het gewenste bedrag erbij?
![]()
Oh en ronde billen is uiteraard *check* dus ik heb zeker interesse in een broek die dat goed doetIk heb nogal snel dat broeken aan de voorkant in mn buik drukken en dan aan de achterkant zo ver afstaan dat ik er een paar boeken in mee zou kunnen dragen
Rekt de stof een beetje mee? En zou je kunnen meten hoe breed ze zijn op de heupen? Dan heb ik een idee of ik er wat mee kan. Bij mij zit het zwaartepunt toch wel op mijn heupen/billen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
er liggen nu twee stapeltjes iig.
2,3,6 en 10 voor teigan
1 en 5 voor Maria
Heb ze verder hierboven even genummerd
euh.. die bever broeken.. ja.. die vallen vooral gewoon.. toen ik op m'n dikst was (90kg) zaten ze wat strak, maar nadat ik wat was afgevallen helemaal prima. Heb ze zeker nog tot aan de 78kg ofzo gedragen.
Ze zijn van heerlijk stof in ieder geval. Baal ontzettend dat ik ze echt niet meer aan kan. Ideaal voor op vakantie
[/verkooppraatje]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |