Het is nu ook een nieuwe vrouw, iets minder gereformeerd typequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef Cascade het volgende:
Oe, ja. Krommetenenreclame, echt. En dan zo'n oerdegelijk wijf met Duitse kop die vrolijk gaat doen als blijkt dat je toch niet hoeft te betalen in meeste gevallen dan (is al betaald via je verzekering, blöde Ziege). (heeft een goede beurt nodig, dat is duidelijk)
Al heeft die nieuwe jongen wel watquote:
Haha exact, en die smile daarnaquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:58 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik erger me trouwens wel aan dat zwaaiende handje als ie zegt dat dat wijf niet hoeft te betalen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:29 schreef amvrosios het volgende:
maar nog niet zo erg als "SMS NU DOOD AAN NAAR 3636!"
Ja, dat handjequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:58 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik erger me trouwens wel aan dat zwaaiende handje als ie zegt dat dat wijf niet hoeft te betalen.
Want immers, kennis is macht! Godverdommequote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:29 schreef amvrosios het volgende:
kanker irritante kanker reclame...
maar nog niet zo erg als "SMS NU DOOD AAN NAAR 3636!"
Wil jij niet zo vloekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef PICHT het volgende:
[..]
Want immers, kennis is macht! Godverdomme
Die is gvd precies hetzelfdequote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Harmonie het volgende:
Gelukkig hebben ze wel "HET RESULTAAT IS BIJNA ONZICHTBAAR" veranderd.
De Franse versie is veel leuker!
tering echt IDENTIEKquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Harmonie het volgende:
Gelukkig hebben ze wel "HET RESULTAAT IS BIJNA ONZICHTBAAR" veranderd.
De Franse versie is veel leuker!
ja: ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef rollator_GSI het volgende:
ik heb zin om de carglass mailbox te bombarderen met klachtmailtjes,weet iemand niet een mailadres van het hoofdkantoor?????
ze zeggen ook "bijna onzichtbaar" - want ik heb ook eens ster in ruit laten weghalen - zag nog duidelijk een rest van de ster / heel irritant.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef blckbb het volgende:
en ik kan zelfs op mijn oude kut beeldbuis de overblijfselen van dat sterretje nog zien.
En vooral de tijd tussen de laatste post en de kick.... SCHANDALIGquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:48 schreef GauloisesB. het volgende:
Wat een kansloze, maar bovenal nutteloze kick zeg
Gewoon wat HPX2 hars in z,n sterretje en dan 'kijken wat er gebeurt!'quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ze zouden die vent eens moeten injecteren met HPX2 hars!
Flauwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |