Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Ah de verkrachte journaliste Joanie de Rijke is aangeschoven
wie niet ...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Die kale riddersoldaat vind het maar een muts
Zo groot zijn die Talibanpiemeltjes niet hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef Comedylocal het volgende:
Volgens mij heeft Trudie aan haar lippen te zien, ook nog flink liggen pijpen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef Comedylocal het volgende:
Volgens mij heeft Trudie aan haar lippen te zien, ook nog flink liggen pijpen.
Ben jij een kenner ofzo c.q ervaring mee ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zo groot zijn die Talibanpiemeltjes niet hoor
en maakt dit ook nu even duidelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Die kale riddersoldaat vind het maar een muts
Klopt, alleen bereikt Wilders hiermee wel wat hij wil bereiken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Woutertje heeft gelijk
Dan nog blijft het moreel verwerpelijk wat Wilders doet. En om mijn punt duidelijk te maken gebruik ik in dit geval een verkracht kindje op tafel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:25 schreef Specularium het volgende:
Kroon heeft zo hard gelijk en dat wijf is zo hard naief.
Ik durf na haar verhaal zelfs te stellen dat Wilders een (extreem) punt heeft.
....en dat doet ie toch weer geniaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, alleen bereikt Wilders hiermee wel wat hij wil bereiken.
Dat gedeelte heb ik gemist. Wat zij hij?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:25 schreef qonmann het volgende:
Haha de ridder laat even weten wat ie ervan vindt
Ik vond er niets geniaals aan...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
....en dat doet ie toch weer geniaal![]()
Je ken lullen wat je wil maar die peroxidelimbo heeft geen spindokter nodig
helemaal mee eens. hoe naief ze ook geweest is, je kan dit verhaal niet gebruiken voor een politiek statement. bovendien, als je het citaat uit het boek hoorde, dan is het niet zo dat ze die verkrachter vergeven heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dan nog blijft het moreel verwerpelijk wat Wilders doet.
zag ik ook al... bolle kop gekregen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Woutertje dikker tijdens deze recessie?
De actie an zich is verwerpelijk maar hij is wel de enige politici wie zijn punten wederom het nieuws hebben gehaald...quote:
hij zei: "Dan zit er een steekje bij je los."quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Dat gedeelte heb ik gemist. Wat zij hij?
Waar was dat precies een reactie op?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
hij zei: "Dan zit er een steekje bij je los."
Dat ze als hoogblonde journaliste alleen in Afghanistan op pad gaat...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Waar was dat precies een reactie op?
Over het feit dat de schrijfster naar Afghanistan is geweest en dat ze zei dat daar vaak genoeg blonde vrouwen rondlopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Waar was dat precies een reactie op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |