Ik vind hem altijd erg correct en berekenend. Slimme gast lijkt het me...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:31 schreef Lkw het volgende:
Ik moet bekennen dat die Weesie me irriteert.
Dat kan inderdaad ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:32 schreef kalinho het volgende:
....Of ik ben gewoon te simpel, dat kan ook.
Ik vind ze allebei erg engquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef Toad het volgende:
Knevel blijft altijd de gast die net gesproken heeft zolang apart aankijken. Ook al is Thijs al bij het volgende punt.
Thijs doet dat eigenlijk niet volgens mij, alleen Knevel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei erg eng![]()
Jammer dat ze inderdaad vaak leuke gasten hebben want een talkshow waar minimaal 4x per avond het geloof er bij gesleept wordt staat me toch tegen...
Wat was er goed aan dan? Hij wil zich houden aan de regels van het bestel en stuurt z'n eventuele kinderen naar een christelijke school. Dat is alles wat hij buiten enorm veel uuhh's heeft gezegd. Ik vond het erg mager.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb het stukje gezien dat Fleischbaum sprak en ik vond het wel weer goed hoor
Nouja, hij werd af en toe enigszins aangevallen en hij heeft zich wel goed verdedigd denk ik. En ik vind het gewoon wel een leuk onderwerp.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat was er goed aan dan? Hij wil zich houden aan de regels van het bestel en stuurt z'n eventuele kinderen naar een christelijke school. Dat is alles wat hij buiten enorm veel uuhh's heeft gezegd. Ik vond het erg mager.
Idd leuke uitzending.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef marcodej het volgende:
Prettige uitzending, maar wat was die Weessie ineens braaf!
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef Toad het volgende:
Knevel blijft altijd de gast die net gesproken heeft zolang apart aankijken. Ook al is Thijs al bij het volgende punt.
Ben ik wel met Weesie eens. Hoe je het ook wendt of keert, Bijbelverhalen vormen toch een (groot) onderdeel van onze maatschappij. Cultureel, historisch, noem maar op. Er zijn behoorlijk veel christelijke elementen in ons leven verwerkt, zonder dat wij daar altijd van bewust zijn. Zonder de kennis over de bijbel (en dan bedoel ik niet enorm veel kennis, maar meer algemeen), kan je niet het christelijke uit je denken filteren. Dus niet per se de bijbel in de opvoeding, maar wel in het onderwijs (vak als levensbeschouwing/godsdienstleer).quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:14 schreef De_Hypotheker het volgende:
Weesie: Kinderen die niet met de bijbel worden opgevoed hebben een gebrek aan algemene kennis.
WTF???
Ja, al die domme Joden, Islamieten, Boeddhisten etc...die allemaal de bijbel niet van buiten hebben geleerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:14 schreef De_Hypotheker het volgende:
Weesie: Kinderen die niet met de bijbel worden opgevoed hebben een gebrek aan algemene kennis.
WTF???
Om je kinderen daarvoor nou naar een christelijke school te sturen - waar ongetwijfeld ook genoeg 'goede' tussen zitten - gaat mij wat ver. Zelf heb ik op een grotendeels blanke openbare basisschool gezeten waar leerlingen (of de ouders) zelf de keuze hadden tussen een uur godsdienstleer (christelijk), humanistische vorming of vrij werken aan normaal schoolwerk per week. Zelf ben ik destijds voor het 2e gegaan en hoewel ik met het humanisme verder niets heb lijkt een dergelijke oplossing mij de beste. Ook hier de basis van de voornaamste/grootste geloofs-/levensovertuiging uitgelegd gekregen maar dan zonder dat hier vanuit de school een geloven in of waardeoordeel over uitgesproken werd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:19 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Ben ik wel met Weesie eens. Hoe je het ook wendt of keert, Bijbelverhalen vormen toch een (groot) onderdeel van onze maatschappij. Cultureel, historisch, noem maar op. Er zijn behoorlijk veel christelijke elementen in ons leven verwerkt, zonder dat wij daar altijd van bewust zijn. Zonder de kennis over de bijbel (en dan bedoel ik niet enorm veel kennis, maar meer algemeen), kan je niet het christelijke uit je denken filteren. Dus niet per se de bijbel in de opvoeding, maar wel in het onderwijs (vak als levensbeschouwing/godsdienstleer).
Ik bedoelde niet bijzonder onderwijs, maar ik bedoelde dat algemene bijbelkennis (dus dat er lesgegeven wordt over religies en hun boeken) wel belangrijk is. Over het punt 'je kind naar bijzonder onderwijs sturen om info te krijgen over een religie' ben ik het helemaal met je eens. Theologie op school is gewoon belangrijk. Niet alleen christelijke tradities, maar ook weet hebben over andere religies is dat evenzeer. Zelf ben ik niet zo'n voorstander van bijzonder onderwijs als religieuze onderwijsvorm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 03:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Om je kinderen daarvoor nou naar een christelijke school te sturen - waar ongetwijfeld ook genoeg 'goede' tussen zitten - gaat mij wat ver. Zelf heb ik op een grotendeels blanke openbare basisschool gezeten waar leerlingen (of de ouders) zelf de keuze hadden tussen een uur godsdienstleer (christelijk), humanistische vorming of vrij werken aan normaal schoolwerk per week. Zelf ben ik destijds voor het 2e gegaan en hoewel ik met het humanisme verder niets heb lijkt een dergelijke oplossing mij de beste. Ook hier de basis van de voornaamste/grootste geloofs-/levensovertuiging uitgelegd gekregen maar dan zonder dat hier vanuit de school een geloven in of waardeoordeel over uitgesproken werd.
Ik moet er niet aan denken mijn kinderen naar een school te sturen waar alle leerkrachten/mogelijke rolmodellen uitgesproken welke religie of ideologie dan ook aanhangen, veel liever dan het lijdzaam volgen zie ik het zelfstandig denken en het maken van eigen keuzes gestimuleerd worden. Om over zaken als verplicht meebidden maar te zwijgen.
Was ook al gisteren bij die man met teelbalkanker. De manier waarom Evil Knievel steeds 'teelbal' zei,.leek wel een beetje overcompensatie...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef .txt het volgende:
Wel een hoop sperma voor een EO-programma. Ik ga maar een klachtbrief sturen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef Klopkoek het volgende:
Het was weer een rechts tafeltje gisteravond. Die slavenhoudster, Peter R. de Vries, die CDA'er, Plasterk die begon te oreren over strenger onderwijs....
Rechtse propaganda.
Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Ah de verkrachte journaliste Joanie de Rijke is aangeschoven
wie niet ...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Die kale riddersoldaat vind het maar een muts
Zo groot zijn die Talibanpiemeltjes niet hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef Comedylocal het volgende:
Volgens mij heeft Trudie aan haar lippen te zien, ook nog flink liggen pijpen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef Comedylocal het volgende:
Volgens mij heeft Trudie aan haar lippen te zien, ook nog flink liggen pijpen.
Ben jij een kenner ofzo c.q ervaring mee ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zo groot zijn die Talibanpiemeltjes niet hoor
en maakt dit ook nu even duidelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Die kale riddersoldaat vind het maar een muts
Klopt, alleen bereikt Wilders hiermee wel wat hij wil bereiken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Woutertje heeft gelijk
Dan nog blijft het moreel verwerpelijk wat Wilders doet. En om mijn punt duidelijk te maken gebruik ik in dit geval een verkracht kindje op tafel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:25 schreef Specularium het volgende:
Kroon heeft zo hard gelijk en dat wijf is zo hard naief.
Ik durf na haar verhaal zelfs te stellen dat Wilders een (extreem) punt heeft.
....en dat doet ie toch weer geniaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, alleen bereikt Wilders hiermee wel wat hij wil bereiken.
Dat gedeelte heb ik gemist. Wat zij hij?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:25 schreef qonmann het volgende:
Haha de ridder laat even weten wat ie ervan vindt
Ik vond er niets geniaals aan...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
....en dat doet ie toch weer geniaal![]()
Je ken lullen wat je wil maar die peroxidelimbo heeft geen spindokter nodig
helemaal mee eens. hoe naief ze ook geweest is, je kan dit verhaal niet gebruiken voor een politiek statement. bovendien, als je het citaat uit het boek hoorde, dan is het niet zo dat ze die verkrachter vergeven heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dan nog blijft het moreel verwerpelijk wat Wilders doet.
zag ik ook al... bolle kop gekregen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Woutertje dikker tijdens deze recessie?
De actie an zich is verwerpelijk maar hij is wel de enige politici wie zijn punten wederom het nieuws hebben gehaald...quote:
hij zei: "Dan zit er een steekje bij je los."quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Dat gedeelte heb ik gemist. Wat zij hij?
Waar was dat precies een reactie op?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
hij zei: "Dan zit er een steekje bij je los."
Dat ze als hoogblonde journaliste alleen in Afghanistan op pad gaat...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Waar was dat precies een reactie op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |