Mja, ik heb nu een paar uitzendingen gezien, en gisteren met Bert Visscher vond ik het ook heel erg ongemakkelijk en dingen opnieuw vragen en open deuren enzo... Tja, ik weet het niet zo goed. In ieder geval een goed teken dat ze dat interview met Rens ook slecht vonden, want dat was echt een dramaquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar waren ze zelf ook heel ontevreden over. Is ook wel een paljas. Maar Van den Brink is een goede interviewer vind ik, zeker op de radio. Volgens mij bereidt hij zich heel goed voor.
Alleen dat format nekt ze. Al die gastjes aan tafel die even 5 minuten hun dingetje mogen komen doen. Maar ik vind ze niet zo slecht, komt misschien ook omdat ik enorm PenW moe was.
Nee, die wilden ze van de week toen de definitieve vervolging er was. Maar hij wilde niet. Was vorig jaar trouwens ook een beroerd interview met hem, veel te volgzaam.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zij krijgen Wilders dan weer wel toch? Is dat al bekend wanneer?
Klopt, maar maak er dan een serieuze documentaire over als publieke omroep. Dit is net alsof je natasja froger op bezoek krijgt die je komt melden dat je ongeneeslijk ziek bent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel Nederlanders (alleen al) totaal niet weten wat zich daar echt afspeelt.
Ze hebben gewoon niet de popiejopie-uitstraling van P&W, het komt allemaal wat stijfjes over. Maar ik vind de gesprekken tot nu toe een stuk interessanter.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu een paar uitzendingen gezien, en gisteren met Bert Visscher vond ik het ook heel erg ongemakkelijk en dingen opnieuw vragen en open deuren enzo... Tja, ik weet het niet zo goed. In ieder geval een goed teken dat ze dat interview met Rens ook slecht vonden, want dat was echt een drama.
Zij krijgen Wilders dan weer wel toch? Is dat al bekend wanneer?
Absoluut.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon niet de popiejopie-uitstraling van P&W, het komt allemaal wat stijfjes over. Maar ik vind de gesprekken tot nu toe een stuk interessanter.
yepquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon niet de popiejopie-uitstraling van P&W, het komt allemaal wat stijfjes over. Maar ik vind de gesprekken tot nu toe een stuk interessanter.
quote:
Da's persoonlijk denk ik, ik hou niet zo van dat voortdurend mensen afkappenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:35 schreef SCH het volgende:
Is uit laten praten zo'n belangrijk criterium dan?
Zat er geen kinderhoertje ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:36 schreef SCH het volgende:
Ze moeten alleen nog iets doen aan het evenwicht, de balans slaat vanavond erg door naar mensen die er zitten omdat ze beroemd zijn, ik heb liever iemand die echt iets weet over kinderprostitutie, en die echt iets weet over windenergie.
Van den Brink is die kerel met de bril toch? Pauw en Witteman kan ik altijd wel uit elkaar houden, deze mannen kunnen mij minder bekoren vandaar dat ik het niet mere weetquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die twee zijn echt het meest slechte duo op de TV ooit, wellicht nog slechter dan Beau en Linda.
Vooral Van den Brink kan totaal niet interviewen, is totaal niet geïnteresseerd in zijn gasten en komt onvoorbereid over.
Hoelang gaan deze twee jokers dit doen? De hele zomer?
Je kent de kop van Knevel toch wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef McDucky het volgende:
[..]
Van den Brink is die kerel met de bril toch? Pauw en Witteman kan ik altijd wel uit elkaar houden, deze mannen kunnen mij minder bekoren vandaar dat ik het niet mere weet
Die zit inmiddels in een politiecel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef Toad het volgende:
Volgens de twitter van andries zou de aspergeboerin vanavond misschien aanwezig zijn.
Heldquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef McDucky het volgende:
Pauw en Witteman kan ik altijd wel uit elkaar houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |