Ow hoe gaaf! Honden zijn zo tof! Wat voor rassen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:Boris en Ringo zijn me honden, Boris is de gene in me avatar
Alleen maar slaapkamer ?quote:
Tis maar 10 uurtjes rijdenquote:
Hoe bedoel je alleen maar slaapkamer?quote:
Border coliesquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow hoe gaaf! Honden zijn zo tof! Wat voor rassen?
Dan hebben we onderweg genoeg rust om even rustig na te denkenquote:
Awwwwwquote:
Ik was ff kritisch / grappig op een reactie van MNR aan het reagerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alleen maar slaapkamer?
so cutequote:
Nadenken? Waarover? En wie is we?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan hebben we onderweg genoeg rust om even rustig na te denken
[..]
Awwwww
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Eindigen in de slaapkamer doe ik sowieso, ik heb toch m'n nachtrust wel nodigquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik was ff kritisch / grappig op een reactie van MNR aan het reagerenDie aangaf dat er wat gaat eindigen in een slaapkamer
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan hebben we onderweg genoeg rust om even rustig na te denken
[..]
Awwwww
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Rust in mijn hoofd. Gedachten ordenenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nadenken? Waarover? En wie is we?[..]
Ja nachtrust ging je van dit bezoek iig niet krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eindigen in de slaapkamer doe ik sowieso, ik heb toch m'n nachtrust wel nodig
Ah ik snapquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Rust in mijn hoofd. Gedachten ordenen
Haha, gewoon ik, soms praat ik in de we-vorm. Niets achter zoeken. Gewoon mijn gedachten en mij
Niet? Ik ben hier om te weken hoor, dus die nachtrust zou ik wel graag willenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja nachtrust ging je van dit bezoek iig niet krijgen![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja nachtrust ging je van dit bezoek iig niet krijgen![]()
23u + 10 uur is 9uquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ik snap
Hoe laat ben je hier morgen?![]()
Blijkbaar is er in haar hart maar plaats voor één man. En als de ex daar nog te veel in zit, dan is er nog geen ruimte voor jou.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
Nja, ik ben dus gewoon afgewezen door meisje 1 heh
Serieus, what the f*ck?
Ik vroeg waarom ze gisteren wel wat wilde drinken, maar morgen niet naar Scheveningen wilde...
"Ik weet niet ik wil je gewoon niet teleurstellen, omdat ik gewoon met mijn ex in mijn kop zit. En dan voel ik me gewoon lullig tegenover jou"
Serieus, KudFokker got rejected !!!
Hmmm.... Kun je weinig aan veranderen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
Nja, ik ben dus gewoon afgewezen door meisje 1 heh
Serieus, what the f*ck?
Ik vroeg waarom ze gisteren wel wat wilde drinken, maar morgen niet naar Scheveningen wilde...
"Ik weet niet ik wil je gewoon niet teleurstellen, omdat ik gewoon met mijn ex in mijn kop zit. En dan voel ik me gewoon lullig tegenover jou"
Serieus, KudFokker got rejected !!!
Hmm voel me er niet klote door omdat ik het min of meer al zag aankomen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er in haar hart maar plaats voor één man. En als de ex daar nog te veel in zit, dan is er nog geen ruimte voor jou.
Desalniettemin...
Op zich is dat een mooie eigenschap: mensen die loyaal zijn aan een persoon. En dan is het begrijpelijk dat ze nu zo reageert.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er in haar hart maar plaats voor één man. En als de ex daar nog te veel in zit, dan is er nog geen ruimte voor jou.
Desalniettemin...
Als je maar niet vergeet is altijd wel een plekje voor jequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
23u + 10 uur is 9u![]()
Hehe. Ik zou gewoon net als jij nu lekker graag in het bos willen zitten, van de bewoonde wereld weg. Wat Howl al aangaf: even vluchten.
En ik vind het leuk dat Thrustmaster_Special ook zo'n plaats heeft. En dat ie daar lekker met z'n honden naartoe gaat. Dat is gewoon lekker en super.
Dus from me to you zeg ik: heerlijk en lekker dat jullie dat hebben
Misschien is dat wel de reden achter de reden? Haar vriendin vind je leuk, meisje 1 vind je niet leuk genoeg en wijst je af vanwege de aanwezige gevoelens voor haar ex. Daardoor heeft haar vriendin nu vrij spel!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
Hmm voel me er niet klote door omdat ik het min of meer al zag aankomen...
En nu smst die vriendin van haar me de héle tijd!
Die belde mij gisteren ook vanaf het nummer van meisje 1 om te vragen of ik wat wilde drinken...
Dom schaap is het dus gewoon !quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm.... Kun je weinig aan veranderen.
En dat is klote voor je om te horen.. Ze kiest ervoor om in gedachten en gevoel bij haar ex te blijven. Ik zeg: geen slim idee, maar goed. Het is haar keuze.
Maar jammer... Het is niet leuk voor je.
Interessant... ik ben hierin niet zo heel ster maar iets zegt mij dat meisje 1 uit de weg is gegaan voor die vriendin van haar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm voel me er niet klote door omdat ik het min of meer al zag aankomen...
En nu smst die vriendin van haar me de héle tijd!
Die belde mij gisteren ook vanaf het nummer van meisje 1 om te vragen of ik wat wilde drinken...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dom schaap is het dus gewoon !
Terwijl ze zelf al wel zo ver is om te weten dat die gast gewoon een klootzak is!
Serieus, als je zo kortzichtig bent verdien je mij niet eens...
Loyaal zou ik het niet willen noemen. Ik kan mij voorstellen dat ze wat tijd nodig heeft om over hem heen te komen en dat ze in die tijd niet al iets wil gaan opbouwen met een ander. In mijn ogen ook de beste manier om er mee om te gaan, waarom zou je je halsoverkop in een volgende relatie storten als je de vorige nog niet bent 'vergeten'.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef MNR het volgende:
Op zich is dat een mooie eigenschap: mensen die loyaal zijn aan een persoon. En dan is het begrijpelijk dat ze nu zo reageert.
Wat? Helemaal gek zijn op een meisje en als ze je afwijst haar in één keer een dom schaap vinden? Dan ben je vooral een slechte verliezer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dat is een goede instelling
Die vriendin is makkelijk !quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de reden achter de reden? Haar vriendin vind je leuk, meisje 1 vind je niet leuk genoeg en wijst je af vanwege de aanwezige gevoelens voor haar ex. Daardoor heeft haar vriendin nu vrij spel!
Joh, dat is gewoon ff z'n trots dat spreektquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Helemaal gek zijn op een meisje en als ze je afwijst haar in één keer een dom schaap vinden? Dan ben je vooral een slechte verliezer.
Ik wil geen verkeerd signaal uitzenden, dus ik zeg het maar even: als ik me heb gedragen als dat het overkomt dat ik het echt zou doen, wil ik daarvoor bij deze mijn excuses aanbieden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet is altijd wel een plekje voor je
Hoe komt het?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
pff wat zit ik mezelf in de weg vanaaf zeg
Just one of those nights....quote:
Aangezien zijn gezond verstand hem in de steek laat, neem ik die rol even over.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef mrbox het volgende:
Joh, dat is gewoon ff z'n trots dat spreekt
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Helemaal gek zijn op een meisje en als ze je afwijst haar in één keer een dom schaap vinden? Dan ben je vooral een slechte verliezer.
Hey rustig, rustig...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dom schaap is het dus gewoon !
Terwijl ze zelf al wel zo ver is om te weten dat die gast gewoon een klootzak is!
Serieus, als je zo kortzichtig bent verdien je mij niet eens...
quote:
Ik vind haar als persoon ook leuk hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien zijn gezond verstand hem in de steek laat, neem ik die rol even over.
+1quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien zijn gezond verstand hem in de steek laat, neem ik die rol even over.
Wie weet zag zij het gewoon als iets vriendschappelijks. Niet alle afspraakjes tussen man en vrouw hoeven immers tot een relatie te leiden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze tot zover op me ingegaan is (door 2x af te spreken bijvoorbeeld)
Mogelijk dacht ze er wel klaar voor te zijn en is ze er door de dates met jou o.a. achter gekomen dat ze er nog niet klaar voor wasquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind haar als persoon ook leuk hoor
Maar dit is wel gewoon een domme keuze van haar vind ik
Ik snap sowieso niet waarom ze tot zover op me ingegaan is (door 2x af te spreken bijvoorbeeld)
Jij hebt wel wat met oudere mannen?quote:
Geen dank!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mogelijk dacht ze er wel klaar voor te zijn en is ze er door de dates met jou o.a. achter gekomen dat ze er nog niet klaar voor was
Dat dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet zag zij het gewoon als iets vriendschappelijks. Niet alle afspraakjes tussen man en vrouw hoeven immers tot een relatie te leiden.
Hehehe. Nee, ik zocht een mooie quote. En deze heeft me van de week opgevrolijktquote:
Weltrusten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank!
Ik ga lekker mijn bedje inEven wat leren, tv kijken & slaapje doen
Ja sorry, ik ben toch niet een of andere BoyBitchquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet zag zij het gewoon als iets vriendschappelijks. Niet alle afspraakjes tussen man en vrouw hoeven immers tot een relatie te leiden.
slaap lekker meidquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank!
Ik ga lekker mijn bedje inEven wat leren, tv kijken & slaapje doen
Niet alle vrouwen hebben dat zo door hoor. Ik ben er ook zo een.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben toch niet een of andere BoyBitch?
Heb haar al vanaf dat ik haar aankeek (bij wijs van speken) laten merken wat mijn 'intentie' was
Ja dat dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je nu beweren dat ik geen vrouw ben dan?
Jij bent meer van de recht voor je raap dus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hebben dat zo door hoor. Ik ben er ook zo een.
Drankje geven, nummer vragen, complimentjes, vragen een keer wat af te spreken, knipogen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je had ook met mij mee kunnen rijden was vast wel gezellig geweestquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Hey gezelli vanuit de trein. net kwee grappige gasten Uit putten tegen gekomen. en een aardige conducteur. wel een mooie grappige einde van de avond. zeker als je je begon te ergeren aan twee makke lammetjes Haha
ik heb het ook nooit door hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heyquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Hey gezelli vanuit de trein. net kwee grappige gasten Uit putten tegen gekomen. en een aardige conducteur. wel een mooie grappige einde van de avond. zeker als je je begon te ergeren aan twee makke lammetjes Haha
Klinkt als een mooi verhaal, vertel !quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is gewoon schijt irritant en vooral dan achteraf zeggen dat het niks voorsteldequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Drankje geven, nummer vragen, complimentjes, vragen een keer wat af te spreken, knipogen...
Als je het dan nóg niet door hebt:____
Dat heeft zij beantwoord door afstand te houden. Toen na het tweede afspraakje bleek dat jij haar signalen niet hebt begrepen en nog steeds met die 'blik' keek heeft ze maar besloten om het je gewoon te vertellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
Ja sorry, ik ben toch niet een of andere BoyBitch?
Heb haar al vanaf dat ik haar aankeek (bij wijs van speken) laten merken wat mijn 'intentie' was
Ik denk dat Box wel de spijker op z'n op sloeg. Niet aan jezelf gaan twijfelen. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Drankje geven, nummer vragen, complimentjes, vragen een keer wat af te spreken, knipogen...
quote:
Dank jullie wel!quote:
Ik zie opties Air, misschien wil die vriendin wel een keer een trioquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat Box wel de spijker op z'n op sloeg. Niet aan jezelf gaan twijfelen. Nergens voor nodig.
Mijn God, vandaar dat mijn mannelijke studiegenoten mij zo raar aankeken als ik een rondje gaf of vroeg om eens te gaan stappen. Die dachten dat ik hen leuk vond!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
quote:
Nja gewoon zonde ditquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft zij beantwoord door afstand te houden. Toen na het tweede afspraakje bleek dat jij haar signalen niet hebt begrepen en nog steeds met die 'blik' keek heeft ze maar besloten om het je gewoon te vertellen.
Volgens KF is ze makkelijk, dus waarschijnlijk wel. Ware het niet dat KF niet van makkelijke vrouwen houdt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zie opties Air, misschien wil die vriendin wel een keer een trio
Mooiquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe. Nee, ik zocht een mooie quote. En deze heeft me van de week opgevrolijkt
Nja als ik met gewoon vrienden uit ben (1 op 1) dan geven ze mij ook wel drankjes en complimentjes enzo en dan hebben we het er ook over wanneer we weer eens zullen afspreken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vast wel iemand hier toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens KF is ze makkelijk, dus waarschijnlijk wel. Ware het niet dat KF niet van makkelijke vrouwen houdt.
Ik ben toch veel jonger dan jij...quote:
Ik heb haar ook een keer letterlijk gezegd dat ik haar zag zitten...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nja als ik met gewoon vrienden uit ben (1 op 1) dan geven ze mij ook wel drankjes en complimentjes enzo en dan hebben we het er ook over wanneer we weer eens zullen afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |